Doet zn naam geen eer aan… bezorgd niet als een Cyclone.Deze keer Cycloon, ik had er nog nooit van gehoord.
Doet zn naam geen eer aan… bezorgd niet als een Cyclone.Deze keer Cycloon, ik had er nog nooit van gehoord.
Bij ons zouden vandaag 2 aankomen en volgende week een andere, allen postNL. 1 van de 2 van vandaag en die andere van volgende week zijn zojuist geleverdEn de levering van het pakje is... jawel... vertraagd! Komt vandaag niet.
Ja inderdaad. Op individuele klasse zou dit moeten lukken. Maar je weet het nooit.Nou als ze niet winnen van de Grieken dan kan Koeman beter hier eierballen gaan draaien🤣
Idem hier.Ik moet zeggen dat de meeste pakketjes hier wel op tijd bezorgd worden. Soms nog eerder dan het aangegeven tijdslot. Alleen DPD maakt er een potje van soms. PostNL en DHL zijn hier de beste bezorgers.
Wat verschilt het toch sterk per regio. Ik zie hier het liefst DPD wat betreft prestaties en vriendelijkheid. DHL krijgt van mij een dikke onvoldoende. Tijdvak kan uitlopen tot dik 5 uur en de bezorger doet zijn werk denk ik met grote tegenzin.Idem hier.
Schieten de koek- en zopietenten ook al.als paddestoelen uit de grond? Menig verdwaalde elfstedenschaatser zou daar wel behoefte aan hebben als ze verkeerd geschaatst zijnJa prima hier hoor en we zijn al bezig met de voorbereidingen voor de ijsberen want ja zo n onderkomen is best fors dus daar moeten we optijd mee starten
Die sterkte zal wel meevallen hoor.. icd check, hartfilmpje en even langs de cardioloog. Hopelijk alles in 3 kwartier, maar ja in het ziekenhuis kun je bijna altijd rekening houden met uitloop. Zul jij ook weten.Middag Albert en sterkte alvast.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.