Friesian
Well-known member
Morgen.
Bij mij op het werk waren er wat (vrouwelijke) collega’s aan het klagen dat het koud was.Mogge. Al een uur aan het werk. Om 5u wakker (da’s niet goed). Dus naar t werk gegaan en de grote roldeur in de hal open gezet. Even lekker luchten. Warmte is er aardig uit voor zolang het duurt.
Stuur ze hier ff heen. Smiddags loopt het vet uit je bilnaad in de hal met die grote droogtunnels op ca 400 gr.Bij mij op het werk waren er wat (vrouwelijke) collega’s aan het klagen dat het koud was.
Ja, dat klopt. Het is 18 a 19 graden in de ochtend.
Maar gedurende de dag wordt het 22 of 23 garden.
Dus lekker laten zo.
En daar valt ook niet tegenop te koelen.Stuur ze hier ff heen. Smiddags loopt het vet uit je bilnaad in de hal met die grote droogtunnels op ca 400 gr.
😉
Een ramp ja maar vanaf dinsdag koeler en dat blijft hopelijk zo.Wat een warmte en dat in september..
Ohjee, gaan we de noodtoestand afkondigen?Avond Andre en Marcel.
Een ramp ja maar vanaf dinsdag koeler en dat blijft hopelijk zo.
Beter is actievoeren dus als je morgen met de ronde klaar bent dan zie ik je hier wel en dan heb ik de spandoeken klaar🤣Ohjee, gaan we de noodtoestand afkondigen?
Maar eerst nog een paar dagen 31 en 32 graden, helaas.Avond Andre en Marcel.
Een ramp ja maar vanaf dinsdag koeler en dat blijft hopelijk zo.
Yep, maar gelukkig gaat John eerst nog demonstreren hoe je spandoeken vol kunt kliederen. 🙂Maar eerst nog een paar dagen 31 en 32 graden, helaas.
Zorg nou maar dat je morgen op tijd bent want anders fiets je dat stuk voor niets🤣Yep, maar gelukkig gaat John eerst nog demonstreren hoe je spandoeken vol kunt kliederen. 🙂
Ik zit hier ook te wachten. Pakje van BOL. Zou overdag bezorgd worden. Blijkt tussen 17 en 22 uur te zijn. Via Cycloon, blijkbaar fietskoeriers. En die bezorgen alleen 's avonds hier.Hier ging de bezorging van 3 pakketjes helaas niet door, hele middag voor thuis gebleven maar nu komen ze morgen, heeft allemaal geen haast gelukkig
Ik moet zeggen dat de meeste pakketjes hier wel op tijd bezorgd worden. Soms nog eerder dan het aangegeven tijdslot. Alleen DPD maakt er een potje van soms. PostNL en DHL zijn hier de beste bezorgers.En de levering van het pakje is... jawel... vertraagd! Komt vandaag niet.
Deze keer Cycloon, ik had er nog nooit van gehoord.Ik moet zeggen dat de meeste pakketjes hier wel op tijd bezorgd worden. Soms nog eerder dan het aangegeven tijdslot. Alleen DPD maakt er een potje van soms. PostNL en DHL zijn hier de beste bezorgers.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.