Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De jeugd van nu zal niet weten over welke zwarte borden met witte letters wij het hebben.
Ik ook niet dus ik zal mn tijd wel vooruit zijn geweest of ik heb er geen actieve herinneringen meer aan:DD
 
Stem jij VVD of zo dan? :DD
Nou Rutte vind/vond ik altijd geen verkeerde vent maar nee op de VVD stem ik niet hoor. Eerder CU of CDA maar dan meer vanwege de menselijke normen en waarden die ze erop nahouden.
Zelf ik ik niks met geloof maar deze Christelijke partijen denken wel vaak aan een ander en vooral aan het gezin. Maar dit alles is als ik zou stemmen want ik heb het nog nooit gedaan en telkens als de stemhokjes dicht gingen had ik geen actieve herinnering eraan dat ik had kunnen stemmen🤣🤣
 
Nou Rutte vind/vond ik altijd geen verkeerde vent maar nee op de VVD stem ik niet hoor. Eerder CU of CDA maar dan meer vanwege de menselijke normen en waarden die ze erop nahouden.
Zelf ik ik niks met geloof maar deze Christelijke partijen denken wel vaak aan een ander en vooral aan het gezin. Maar dit alles is als ik zou stemmen want ik heb het nog nooit gedaan en telkens als de stemhokjes dicht gingen had ik geen actieve herinnering eraan dat ik had kunnen stemmen🤣🤣
Ik blijf stemmen altijd lastig vinden. Ben zo'n "tot op het laatste moment twijfelaar" en dat is niet fijn met stemmen, want ik vind dat dat met overuiging moet. Maar die overtuiging is bij mij de laatste jaren ver te zoeken.
 
Ik blijf stemmen altijd lastig vinden. Ben zo'n "tot op het laatste moment twijfelaar" en dat is niet fijn met stemmen, want ik vind dat dat met overuiging moet. Maar die overtuiging is bij mij de laatste jaren ver te zoeken.
Zoiets heb ik dus ook en als je wil stemmen dan moet je de standpunten van alle partijen goed kennen en daar steek ik niet mn tijd in.
 
Zoiets heb ik dus ook en als je wil stemmen dan moet je de standpunten van alle partijen goed kennen en daar steek ik niet mn tijd in.
ik denk dat er maar weinig zijn die hun stem baseren op hele verkiezingsprogramma's. Vaak zullen een paar speerpunten hen overhalen.
 
Middag, ff naar de kapper geweest. En met mail instellen bezig.

buiten wordt er gewerkt aan de nieuwe schutting.
 
Middag John…

wandeling gedaan even, maar sjonge wat is het warm op de vlakte. De zon brand er lekker op los.
 
Middag John…

wandeling gedaan even, maar sjonge wat is het warm op de vlakte. De zon brand er lekker op los.
Hier een paar keer kort met de honden buiten geweest en de zon brandt inderdaad flink.
 
Ja ik ga nu ff met Sky eruit maar dat zal een kort rondje zijn. Even om de boom voor de deur🤣
 
Hopelijk de oorspronkelijke versie en niet de cover die Hazes maakte of een van de andere covers.
Natuurlijk de oorspronkelijke versie en ook nog na genieten met een glaasje Aperol/Sprits met Andrea Bocelli die met Vivo por ella onze avond afsloot.
Geniet maar even mee Luisteren naar Vivo por ella
 
Alleen al de beelden van de Italiaanse bouwwijze is dit waard om te beluisteren.
Volgens mij is het in Sienna opgenomen. Die huizen komen me bekend voor, die staan rondom het plein Piazza Del Campo waar 2 keer per jaar de paardenrace Palio delle contrade gehouden wordt. een geweldig spectakel. Het plein ligt dan vol met zand zodat de paarden meer grip hebben.

Palio_di_Siena_2_luglio_2010.jpg
 
Ja je bent lekker de pineut als je niks meer ziet door de raampjes en je graag van het uitzicht wil genieten🤣🤣
 
Ach, als mensen al vanuit het pittoreske Vaassen naar Grunn vertrekken dan kan dat niet heel verschrikkelijk zijn:DD
 
Nou ik ben daar vaak geweest maar ja het zou niets voor mij zijn daar hoor. Veel te rustig maar ja ieder zn ding natuurlijk.
Het kasteel daar is wel mooi maar ja wij hebben de Martini natuurlijk.
 
Ik wil je wel een doosje met prikletters cadeau doen. Je weet wel, zoals vroeger in fritures gebruikt werden.

Oh verdorie, gaat het al weer over vroeger, zie je maar hoe oud ik ben, De jeugd van nu zal niet weten over welke zwarte borden met witte letters wij het hebben.
O zo‘n lei steen met een griffel
 
Goedenacht

Nee joh. Zo’n soort Ministeck bord waar ze witte letters u drukken

Bekijk bijlage 365283
Leg jij de jeugd nu ook uit wat Ministeck is :DD. ?

Vond dat trouwens leuk.

En met die letterborden, die soms ook in een lift hingen, hebben we nog wel wat streken uitgehaald.

En nu weer 😴
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: middag Ed
      Terug
      Bovenaan