AquaJantje
Well-known member
Middag John
Heel verstandig, ik moet nog niet denken aan die aanstaande bloedhitte🥵Het is zonnig en voor nu nog goed te doen met een graad of 22. Rest van de week hebben we het maar niet over😉
Ja wat mot je Dagobert?Avond kwik, kwak en kwek. Ehhhh ik bedoel natuurlijk Marcel, Peter en Albert😉
Vraag dat maar aan de SODM.More money🤣🤣
Tja misschien hebben die nog een goudmijn voor meVraag dat maar aan de SODM.
Van die ‘oude wijven zijn er genoeg hier op her AF. Toch? 😉😉😉Een oude wijven zomer heet zoiets toch?
Zoiets niet over jezelf zeggen Albert want dat doen wij wel als je er niet bentVan die ‘oude wijven zijn er genoeg hier op her AF. Toch? 😉😉😉
Hopelijk de oorspronkelijke versie en niet de cover die Hazes maakte of een van de andere covers.Volare met Domenico Modugno op de achtergrond.
Nog vroeger?Moge Nicole en laat ik iedereen alvast een fijne middag toewensen.
Ja de inkt is duur dus ik moet een beetje op de hoeveelheid letters passen hier🤣Nog vroeger?
Ik wil je wel een doosje met prikletters cadeau doen. Je weet wel, zoals vroeger in fritures gebruikt werden.Ja de inkt is duur dus ik moet een beetje op de hoeveelheid letters passen hier🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.