Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marc, Albert en Corne en hier gelukkig wat graden koeler. Max 26 en na volgend weekend weer rond de 20.
 
Moge Peter en leuk je weer te zien. Alles goed daar?
 
Hi John, leef nog, hahaha, heb alleen nog maar die Tetrabak met halfronde ruit van 60 l. Wat leuke visjes erin en uiteraard een oerwoud aan planten ;)
Beetje gekwakkeld met mijn gezondheid, maar een hagenees laat zich er niet zo makkelijk onder krijgen.
Bij jou ook alles goed? Hebben jullie nog zoveel bakken?
 
Mogguhh. Ff bij moeders op de thee.
 
Ik load toch niet veel up… meer dan tevreden, en vooral het TV signaal is nu weer zoals het hoort. Geen pixels meer tellen in elk geval.

. Maar de monteur van Ziggo die hier was vanmiddag had wel meer verhalen gehoord hier uit het dorp en omgeving dat glasvezel niet optimaal werkt. ook over de manier van aanleggen, waren Roemenen die het deden hierzo, waren er wel klachten.
't Ja, maar het blijft wel zo... Wij van WC eend....
 
Goede morgen, ja! Ik kan eens weer goedemorgen tikken al is de middag in de buurt! Daarom ook al vast; goedendag allemaal!
 
Moge Ben en ja ik moet in navolging nu ook alvast maar iedereen een fijne middag wensen.
 
Middag, effe stukje therapeutisch gefietst. Lekker weer om te fietsen.
 
Middag Peter en hier ook droog maar geen zon meer nu.
 
Goedenavond.

Deze morgen naar de kapper geweest. De auto door de wasstraat.
Wat lekkere trek boodschappen gehaald.
De stofzuiger even uitgelaten in huis. En voor de rest helemaal niets gedaan.

Buiten is het erg benauwd. 24 graden en 70%
Ik hoopte dat het droger zou worden gedurende de dag. Maar nu is het zelfs 75% buiten.
Binnen staat de ac op drogen. Dus met 55% is het lekker.
 
Kon de kapper dan nog haren vinden op je hoofd?;)

Hier is het lekker met 20 graden dus ik wens je alvast een fijne avond.
Ben gelijk een kilo afgevallen, dus vandaar gelijk maar wat lekkers in huis gehaald.

De laatste keer was ergens in April. Dus het was echt hoog nodig.
Maar ja, heb ruim 6 weken moeten wachten voor er plaats was.
Nu zit je in het systeem, dus gelijk al een afspraak gemaakt voor de volgende beurt.
 
Avond, lekker gegeten. Nu ruststand.
 
Oei. Almere kans op een punt, maar ze waren niet wakker na de 1-1.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan