Geen makkelijke poule maar ja het is ook CL.Avond. Eens kijken waar ‘ons PSV’ ingedeeld wordt bij de Champions League loting.
Avond binnenkomers.
Geen makkelijke poule maar ja het is ook CL.Avond. Eens kijken waar ‘ons PSV’ ingedeeld wordt bij de Champions League loting.
Makkelijker dan Feyenoord denk ik toch nog.Geen makkelijke poule maar ja het is ook CL.
Avond binnenkomers.
Blijkbaar vinden ze je lekkerEindelijk weer wat beter geslapen. Een nieuwe klamboe gehaald maakt het verschil. Muggen zijn in staat door openingen, gaatjes die erin zijn gekomen te kruipen.
Hij heeft zoet bloedBlijkbaar vinden ze je lekker
Nope, ik geloof eerder ondeugend bloed. 😛Hij heeft zoet bloed
Haha, last van ondeugende muggen?Nope, ik geloof eerder ondeugend bloed. 😛
Nope, door gaatjes kruipende ondeugende muggen. 😉Haha, last van ondeugende muggen?
Bij ons niet.... Na regen kwam er weer een bui.Na regen komt zonneschijn.
Bekijk bijlage 364964
Al wat langer geleden heb ik voor alle ramen horren gemaakt. De ramen kunnen open blijven wat fris kan zijn. En dat werkt wel ook wanneer je....euhh...wat bloter(?) ligt.Eindelijk weer wat beter geslapen. Een nieuwe klamboe gehaald maakt het verschil. Muggen zijn in staat door openingen, gaatjes die erin zijn gekomen te kruipen.
Horren maken geen vers. Hor staat tegen kozijn van raam geklemd. Voor een € of 4 / 5 een grote klamboe van de action helpt.Al wat langer geleden heb ik voor alle ramen horren gemaakt. De ramen kunnen open blijven wat fris kan zijn. En dat werkt wel ook wanneer je....euhh...wat bloter(?) ligt.
Mijn horren staan allemaal in het kozijn. Onze ramen kunnen dus open en sluiten zonder de horren er uit te halen. Ooit hadden ook wij een klamboe wat maar een lastig ding bleek. Bovendien heb je hoe dan ook muggen binnen die een aanval op ons niet konden weerstaan als we elders in ons huis waren. Maar goed, een ieder z'n idee!Horren maken geen vers. Hor staat tegen kozijn van raam geklemd. Voor een € of 4 / 5 een grote klamboe van de action helpt.
Btw ik denk dat software voor een muggen.mep.machine een gat in de markt kan zijn zolang die maar niet op het idee komt om mij te meppen vanwege muggen.
Toch sneu voor dat voer...🙁😉Zo hier is het levendvoer alweer in huis.
Mijn horren staan allemaal in het kozijn. Onze ramen kunnen dus open en sluiten zonder de horren er uit te halen. Ooit hadden ook wij een klamboe wat maar een lastig ding bleek. Bovendien heb je hoe dan ook muggen binnen die een aanval op ons niet konden weerstaan als we elders in ons huis waren. Maar goed, een ieder z'n idee!
Ja, John had beter even mij bezocht.Toch sneu voor dat voer...🙁😉
Ik verzorg ze goed hoorToch sneu voor dat voer...🙁😉
Ja inderdaad!! Dus jij neemt een klamboe?Ik denk dat de poes hier snel in de hor zou hangen🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.