AquaJantje
Well-known member
Goedemorgen allemaal
Eigenlijk ik helemaal niet. Ik besteedt er geen aandacht aan. Heb er een emailadres voor dat ik amper gebruik. 😉😎Worden jullie ook zo moe van al die mailtjes die vragen om een review?
Bij alles wat je besteld krijg je daarna weer ik weet niet hoeveel mailtjes met verzoek tot een review.
Die wis ik gelijk.Worden jullie ook zo moe van al die mailtjes die vragen om een review?
Zelf een gaatje in geboord?Eentje die je niet hoeft leeg te gooien.
Dacht dat jij er nootjes in moest stoppen voor de eekhoornBen wel benieuwd wanneer de eekhoorn er een nootje in stopt
Nee, de eekhoorns stoppen overal nootjes in.Die wis ik gelijk.
Zelf een gaatje in geboord?
Dacht dat jij er nootjes in moest stoppen voor de eekhoorn
Hier alleen vlaamse gaaien die eikels verstoppen, zijn eekhoors toch leuker.Nee, de eekhoorns stoppen overal nootjes in.
Ze zitten vaak in mijn potten te graven. En ook in het grasveld stoppen ze allerlij nootjes.
Wel leuk om te zien hoor!
Ik klik ze zo weg en zelfs het UMCG suurt je ze steeds.Worden jullie ook zo moe van al die mailtjes die vragen om een review?
Ja, ze zijn ook met 1 klik weg. Maar het wordt wel steeds meer….Ik klik ze zo weg en zelfs het UMCG suurt je ze steeds.
Ja hoor, ik ben koud binnen of John gaat al weer naar bed. Nou, vooruit dan John slaap lekkerAvond JW en ik zeg tot morgen allemaal.
Moguh John, nog ffies en dan zijn we alweer over de helft van deze werkweek heen🥳Moge JW.
Mocht je hem zien, wil je dan een foto van m maken John? Ik ben heel benieuwd hoe hij er nu eigenlijk uitziet🤔Ja vanmiddag komt de man met de zaag weer hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.