Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja kletsen jullie maar maar ik heb tenminste een warme kont:pp
Je moest eens weten hoeveel mensen jaloers zullen zijn op jouw warme bips😆 Met de winter in aantocht wordt het misschien eens tijd voor een ode aan de koudbipsigen🤣
JW, ik denk dat John een bofbips is als ik jou mag geloven. :DD

Jullie zijn weer lekker bezig met jullie ding flof bips.

 
...En? Ben je er al achter wat er precies stuk is gegaan in dat externe filter?
Goede vraag, rotor draaide niet meer. Maar ik heb m verder niet open gehad. Daarnaast was er een klem afgebroken. Zodra ik tijd heb wil ik dat ff goed bekijken.

Gister de media snel in een emmer water met luchtsteen gedaan en vandaag dus een vervangend filter gekocht.

Ik heb op dit moment met werk helaas ook niet de tijd om het te onderzoeken en te wachten totdat de reserveonderdelen binnen komen🙈
 
Goede vraag, rotor draaide niet meer. Maar ik heb m verder niet open gehad. Daarnaast was er een klem afgebroken. Zodra ik tijd heb wil ik dat ff goed bekijken.

Gister de media snel in een emmer water met luchtsteen gedaan en vandaag dus een vervangend filter gekocht.

Ik heb op dit moment met werk helaas ook niet de tijd om het te onderzoeken en te wachten totdat de reserveonderdelen binnen komen🙈
Onder de gegeven omstandigheden zeer goed opgelost JW!! Oftewel, ook nu soms is geen andere keuze de beste keuze. Opgelost en doorgepakt voor toekomstig herstel.
 
Ffkes onder het gezeefde water gestaan.. weer fris en fruitig nu.
 
Onder de gegeven omstandigheden zeer goed opgelost JW!! Oftewel, ook nu soms is geen andere keuze de beste keuze. Opgelost en doorgepakt voor toekomstig herstel.
Dankjewel, ik ben blij dat ze het filter nog op voorraad hadden. Zo lijden de visjes er iig niet onder:DD
 
Onder de gegeven omstandigheden zeer goed opgelost JW!! Oftewel, ook nu soms is geen andere keuze de beste keuze. Opgelost en doorgepakt voor toekomstig herstel.
Jij die JW is best een slimme vogel en dat komt vast door waar hij is geboren. Toevallig komt Jessica daar ook weg🤣🤣😉
 
Goede vraag, rotor draaide niet meer. Maar ik heb m verder niet open gehad. Daarnaast was er een klem afgebroken. Zodra ik tijd heb wil ik dat ff goed bekijken.

Gister de media snel in een emmer water met luchtsteen gedaan en vandaag dus een vervangend filter gekocht.

Ik heb op dit moment met werk helaas ook niet de tijd om het te onderzoeken en te wachten totdat de reserveonderdelen binnen komen🙈
Dan komt het wel goed maar vaak heb je aan John wel iets als je er helemaal niet meer uitkomt.
 
Hoi @benvo even vertellen. Ik ben bezig met het verbeteren van het filter qua samenstelling filtermateriaal. Meer siporax..

Verwacht er best wel veel van. Zoeken naar verbetering kan nooit verkeerd zijn. 🙂
 
Jij die JW is best een slimme vogel en dat komt vast door waar hij is geboren. Toevallig komt Jessica daar ook weg🤣🤣😉
Ha, geboren in hetzelfde ziekenhuis en geboren in hetzelfde dorp. Kan haast geen toeval wezen:DD
 
Avond, ff wat minder actief geweest had een evenementje op Zandvoort met een paar autootjes....😊😊
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Waardes zijn mooi hier, nu ff eten, daarna ramen schoonmaken en ww's doen.
      Terug
      Bovenaan