Ja het externe filter😉...En? Ben je er al achter wat er precies stuk is gegaan?
Zo al met al hier nog best een zonnige dag.
Ja het externe filter😉...En? Ben je er al achter wat er precies stuk is gegaan?
Oh...Ja het externe filter😉
Zo al met al hier nog best een zonnige dag.
Ja kletsen jullie maar maar ik heb tenminste een warme kont
Je moest eens weten hoeveel mensen jaloers zullen zijn op jouw warme bips😆 Met de winter in aantocht wordt het misschien eens tijd voor een ode aan de koudbipsigen🤣
JW, ik denk dat John een bofbips is als ik jou mag geloven.
Goede vraag, rotor draaide niet meer. Maar ik heb m verder niet open gehad. Daarnaast was er een klem afgebroken. Zodra ik tijd heb wil ik dat ff goed bekijken....En? Ben je er al achter wat er precies stuk is gegaan in dat externe filter?
Onder de gegeven omstandigheden zeer goed opgelost JW!! Oftewel, ook nu soms is geen andere keuze de beste keuze. Opgelost en doorgepakt voor toekomstig herstel.Goede vraag, rotor draaide niet meer. Maar ik heb m verder niet open gehad. Daarnaast was er een klem afgebroken. Zodra ik tijd heb wil ik dat ff goed bekijken.
Gister de media snel in een emmer water met luchtsteen gedaan en vandaag dus een vervangend filter gekocht.
Ik heb op dit moment met werk helaas ook niet de tijd om het te onderzoeken en te wachten totdat de reserveonderdelen binnen komen🙈
Dankjewel, ik ben blij dat ze het filter nog op voorraad hadden. Zo lijden de visjes er iig niet onderOnder de gegeven omstandigheden zeer goed opgelost JW!! Oftewel, ook nu soms is geen andere keuze de beste keuze. Opgelost en doorgepakt voor toekomstig herstel.
Jij die JW is best een slimme vogel en dat komt vast door waar hij is geboren. Toevallig komt Jessica daar ook weg🤣🤣😉Onder de gegeven omstandigheden zeer goed opgelost JW!! Oftewel, ook nu soms is geen andere keuze de beste keuze. Opgelost en doorgepakt voor toekomstig herstel.
Dan komt het wel goed maar vaak heb je aan John wel iets als je er helemaal niet meer uitkomt.Goede vraag, rotor draaide niet meer. Maar ik heb m verder niet open gehad. Daarnaast was er een klem afgebroken. Zodra ik tijd heb wil ik dat ff goed bekijken.
Gister de media snel in een emmer water met luchtsteen gedaan en vandaag dus een vervangend filter gekocht.
Ik heb op dit moment met werk helaas ook niet de tijd om het te onderzoeken en te wachten totdat de reserveonderdelen binnen komen🙈
Dus nog meer Jees dan de 3Js. 🙂Jij die JW is best een slimme vogel en dat komt vast door waar hij is geboren. Toevallig komt Jessica daar ook weg🤣🤣😉
De oude was een eheim 2422 (kwam bij de bak, een vivaline 180) en de nieuwe is een Oase Thermo 350. Die draait straks samen met een jbl 1502 op de sumatranenbakWelk merk en type is het filter?
Ha, geboren in hetzelfde ziekenhuis en geboren in hetzelfde dorp. Kan haast geen toeval wezenJij die JW is best een slimme vogel en dat komt vast door waar hij is geboren. Toevallig komt Jessica daar ook weg🤣🤣😉
Ehh JW, ik denk dat je bedoeld de echte rotzakkenbak.De oude was een eheim 2422 (kwam bij de bak, een vivaline 180) en de nieuwe is een Oase Thermo 350. Die draait straks samen met een jbl 1502 op de sumatranenbak
Heb er 1 platy en 10 kuhlis bij 20 sumatranen zwemmen. Druk, maar het gaat nog steeds goedEhh JW, ik denk dat je bedoeld de echte rotzakkenbak.
Houwe zo en dan beter. 🙂Heb er 1 platy en 10 kuhlis bij 20 sumatranen zwemmen. Druk, maar het gaat nog steeds goed
Zonde van je tijd dus LexAvond, ff wat minder actief geweest had een evenementje op Zandvoort met een paar autootjes....😊😊
Begin daar nou niet over vlakvoor ik naar bed gaHa, geboren in hetzelfde ziekenhuis en geboren in hetzelfde dorp. Kan haast geen toeval wezen
Slaap lekker JohnBegin daar nou niet over vlakvoor ik naar bed ga
Leuk en maar doorzoeken voor numero dos, tres, cuatro, cinco, seis, siete, ocho, nueve........................Vanmorgen Ukkie numero uno al weer gezien. 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.