Probleem is dat ie meestal komt als ik mn siesta doe🤣Mocht je hem zien, wil je dan een foto van m maken John? Ik ben heel benieuwd hoe hij er nu eigenlijk uitziet🤔
Probleem is dat ie meestal komt als ik mn siesta doe🤣Mocht je hem zien, wil je dan een foto van m maken John? Ik ben heel benieuwd hoe hij er nu eigenlijk uitziet🤔
Middag John, is het toevallig dezelfde man die de zaaggeluiden maakt als jij je siesta houdt?Moge heren en goed te horen dat het weer beter gaat Tom.
Nou het is alweer half 12 dus ik zeg alvast middag allemaal en ga wachten op de man met de zaag.
Zie je wel dat is denk ik zo en Jes maar zeggen dat ik snurk maar dat ben ik dus niet🤣🤣Middag John, is het toevallig dezelfde man die de zaaggeluiden maakt als jij je siesta houdt?
Het is de broer van de tandenfee en die zie je ook nooit dus ik denk dat je tevergeefs op een foto wacht.Mocht je hem zien, wil je dan een foto van m maken John? Ik ben heel benieuwd hoe hij er nu eigenlijk uitziet🤔
Avond allemaal .Avond John, mis je nog geen tanden na je siësta?
Fijn dat dit in overleg met de buren kan! Zoiets gaat wel eens anders.Avond. Schutting aan het demonteren. wachten op zwager,die wil ze wel hebben.
heb de helft vd planken eraf, dus kan gluren bij de buren. Planken zijn bijna 5mtr lang.
de deur was ook nog een klus want die hing met zwaar hang- en sluitwerk aan een paal.
Bekijk bijlage 364962
even een regenpauze nu.
Volgende week wordt de nieuwe geplaatst als t goed is, daar bemoei ik mij niet mee.Fijn dat dit in overleg met de buren kan! Zoiets gaat wel eens anders.
Gelukkig!👍Avond heren en ik denk weinig gemist Lex wat belangrijk kan zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.