Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht je hem zien, wil je dan een foto van m maken John? Ik ben heel benieuwd hoe hij er nu eigenlijk uitziet🤔
Probleem is dat ie meestal komt als ik mn siesta doe🤣

Goedemorgen :koffie:

Goedemorgen.
Inmiddels sta ik weer wat meer en beter waterpas.

Moge heren en goed te horen dat het weer beter gaat Tom.

Nou het is alweer half 12 dus ik zeg alvast middag allemaal en ga wachten op de man met de zaag.

Moge heren en goed te horen dat het weer beter gaat Tom.

Nou het is alweer half 12 dus ik zeg alvast middag allemaal en ga wachten op de man met de zaag.
Middag John, is het toevallig dezelfde man die de zaaggeluiden maakt als jij je siesta houdt?:DD

Middag John, is het toevallig dezelfde man die de zaaggeluiden maakt als jij je siesta houdt?:DD
Zie je wel dat is denk ik zo en Jes maar zeggen dat ik snurk maar dat ben ik dus niet🤣🤣

Goedemiddag

Mocht je hem zien, wil je dan een foto van m maken John? Ik ben heel benieuwd hoe hij er nu eigenlijk uitziet🤔
Het is de broer van de tandenfee en die zie je ook nooit dus ik denk dat je tevergeefs op een foto wacht.

Middag luitjes en het regent hier.

Avond. Schutting aan het demonteren. wachten op zwager,die wil ze wel hebben.
heb de helft vd planken eraf, dus kan gluren bij de buren. Planken zijn bijna 5mtr lang.
de deur was ook nog een klus want die hing met zwaar hang- en sluitwerk aan een paal.
IMG_2790.jpeg

even een regenpauze nu.

Avond. Schutting aan het demonteren. wachten op zwager,die wil ze wel hebben.
heb de helft vd planken eraf, dus kan gluren bij de buren. Planken zijn bijna 5mtr lang.
de deur was ook nog een klus want die hing met zwaar hang- en sluitwerk aan een paal.
Bekijk bijlage 364962
even een regenpauze nu.
Fijn dat dit in overleg met de buren kan! Zoiets gaat wel eens anders.

Fijn dat dit in overleg met de buren kan! Zoiets gaat wel eens anders.
Volgende week wordt de nieuwe geplaatst als t goed is, daar bemoei ik mij niet mee.

Na regen komt zonneschijn.
IMG_4588.jpeg

Avond Albert en Nicole.
Hier ook af en toe nog wat regen.

Goedemorgen.

Moge Marcel.

Goede morgen

Moge Jaap.

Middag allemaal.

Ik zeg goedemiddag.

Goedemiddag.

Middag Albert en Marc.

Avond allemaal.

Avond, druk gehad op t werk niet eens tijd om hier te gluren...........nog wat gemist ?🙂

Avond allemaal, de laatste werkdag voor mijn vakantie zit erop🥳

Goedenavond.

Avond heren en ik denk weinig gemist Lex wat belangrijk kan zijn.

Avond. Eens kijken waar ‘ons PSV’ ingedeeld wordt bij de Champions League loting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan