Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. En Ziggo is weer actief hier. Vanmiddag geinstalleerd. Moest nog wel een monteur aan te,pas komen want in de straatkast was de stekker eruit getrokken. Tja, daar kan ik zelf niet bij.
 
t in de straatkast was de stekker eruit getrokken. Tja, daar kan ik zelf niet bij.
Vreemd hoor. En nou weer onbezorgd genieten van je internetaansluiting.
 
Goedemiddag

En hor in het kozijn zie ik hier ook nog niet gebeuren. Of het ligt buiten, of ik krijg het raam niet dicht.

Vastzetten zou nog kunnen met klittenband denk ik. Ach ik gebruik die horretjes wel die je voor een prikkie in een klein doosje koopt. Werken prima.

Ik haal ze niet makkelijk weg om iets uit te kloppen maar dan gebruik ik daar wel een ander raam voor.
In praktisch elk raam kan je wel een hor plaatsen. Alleen zal je de raam uitzetters moeten vervangen voor schuifbare exemplaren zodat de hor kan blijven staan bij het openen of sluiten van het raam.
 
Avond. En Ziggo is weer actief hier. Vanmiddag geinstalleerd. Moest nog wel een monteur aan te,pas komen want in de straatkast was de stekker eruit getrokken. Tja, daar kan ik zelf niet bij.
Avond Albert en dan kun je weer de MotoGP kijken;)
 
Jullie poes schijnt een vreemd dier te zijn? Hangt met z'n bek boven je aquarium konden we eerder al lezen en nu ook al in een hor? Hier past poezen opvoeding!
Haha, ja er staat een boom voor het raam en als ze een vogeltje ziet dan weet je het wel en dan denkt ze vast die hor ben ik wel de baas.
 
Goedenavond.

Hier ook in alle ramen horren.
Bij de nieuwe kozijnen mee besteld.
En in de oude kozijnen zitten ook horren.

Draai kiepraam met buiten een hor, wat in het kozijn blijft zitten.
 
Dat is opzich goedkoop hoor. Altijd leuk die welkomstkorting dus.
 
Dat is opzich goedkoop hoor. Altijd leuk die welkomstkorting dus.
En lekker snel internet ook nog. Is er 1 heel blij achter zn game computer
149a6e2b-7574-4a3a-a66a-1a25619edcd2.jpeg
 
Alleen zal je de raam uitzetters moeten vervangen voor schuifbare exemplaren zodat de hor kan blijven staan bij het openen of sluiten van het raam.
Ja maar bij mij houdt het daar al op. Dat soort veranderingen mag ik als huurder niet maken. Vandaar mijn reactie. Als huurder mag je verdomde weinig. En als je toestemming krijgt om iets te veranderen, ook als het als vooruitgang gezien kan worden, loop je het risico dat je het weer in de oude staat moet herstellen als je verhuist. Dat je dan een tegelvloer eruit moet slopen is niet vreemd bij "mijn" verhuurder.
 
Ja maar bij mij houdt het daar al op. Dat soort veranderingen mag ik als huurder niet maken. Vandaar mijn reactie. Als huurder mag je verdomde weinig. En als je toestemming krijgt om iets te veranderen, ook als het als vooruitgang gezien kan worden, loop je het risico dat je het weer in de oude staat moet herstellen als je verhuist. Dat je dan een tegelvloer eruit moet slopen is niet vreemd bij "mijn" verhuurder.
Ach, niet zo krampachtig doen.
Gewoon die ouwe meuk in een doos bewaren. En als je weggaat die meuk weer terugplaatsen.

Je moet ook aan je eigen comfort denken.
 
Up valt een beetje tegen Albert!

Hier komt binnenkort 400 / 400 in huis.
Ik load toch niet veel up… meer dan tevreden, en vooral het TV signaal is nu weer zoals het hoort. Geen pixels meer tellen in elk geval.

. Maar de monteur van Ziggo die hier was vanmiddag had wel meer verhalen gehoord hier uit het dorp en omgeving dat glasvezel niet optimaal werkt. ook over de manier van aanleggen, waren Roemenen die het deden hierzo, waren er wel klachten.
 
Vandaag kwam ups langs. Maar ja, je kon zoals altijd weer helemaal niks met die site van ups.
Dus pakket is naar een punt gebracht.
Gelukkig geen straf. Het was naar de perzische markt gebracht.
En daar gelijk ook maar verse baklava meegenomen en een doos turks fruit. Met rozen smaak.
Yummie!!
 
Een Bak Lava? Is dat niet erg heet? ;)
 
Ik load toch niet veel up… meer dan tevreden, en vooral het TV signaal is nu weer zoals het hoort. Geen pixels meer tellen in elk geval.

. Maar de monteur van Ziggo die hier was vanmiddag had wel meer verhalen gehoord hier uit het dorp en omgeving dat glasvezel niet optimaal werkt. ook over de manier van aanleggen, waren Roemenen die het deden hierzo, waren er wel klachten.
Ja, alles valt en staat met de aanleg.
En de service van de provider natuurlijk.

Mijn vorige glasvezel was uitstekend! En ik hoop dat dit straks ook weer zo wordt.

Nu is het toch wat rammelig. De snelheid met 200 mb is wel oke. Maar het is niet zo stabiel.
En de up van 17mb is niks.

Straks komt het modem in de garage onder de woonkamer, dus lekker centraal.
Kan van daaruit ook overal komen met kabels.
 
Ik had het van de week over reviews.
Nou, die had ik beter vooraf kunnen lezen.
De regenmeter zit weer in de doos, onderweg naar amazon.
Zit een bug in. Geeft af en toe een hele rare waarde door.
7700 mm.
Dacht eerst slechte ontvangst, maar toch iets teveel reviews met zelfde euvel.

De nieuwe hangt nu buiten.
Heeft wel goede reviews.
Maar ja, nu is het voorlopig weer droog….
 
Ik had het van de week over reviews.
Nou, die had ik beter vooraf kunnen lezen.
De regenmeter zit weer in de doos, onderweg naar amazon.
Zit een bug in. Geeft af en toe een hele rare waarde door.
7700 mm.
Dacht eerst slechte ontvangst, maar toch iets teveel reviews met zelfde euvel.

De nieuwe hangt nu buiten.
Heeft wel goede reviews.
Maar ja, nu is het voorlopig weer droog….
Koop gelijk een goede…. Deze heb ik een jaar geleden aangeschaft. Ideaal compleet weerstation
kost misschien wel wat meer….

 
Koop gelijk een goede…. Deze heb ik een jaar geleden aangeschaft. Ideaal compleet weerstation
kost misschien wel wat meer….

Ik wil geen wind ding erbij. Want dat is alleen accuraat als je hem aan de schoorsteen zet.
In een tuin heb je geen echte meting.
Hooguit of je parasol niet omwaait.

Maar heb nu ook een Bresser. Deze:

 
Volgende week weer in de korte broek…. Heerlijk 25 graden in september.
 
Goedemorgen.

Fijn weekend gewent voor iedereen.
 
Volgende week weer in de korte broek…. Heerlijk 25 graden in september.

Tja weer een warme week met hier max 26-27 zag ik maar dan koelt het weer rap af. De komende week mogen we dus wel overslaan:ROFLMAO:
Ik keek net op meteovista die meestal redelijk juist zit,
volgende week 3 dagen 30gr en de rest van de week 27 a 28gr,
Dat is wel voor belgisch limburg.
 
Een goedemorgen deze zaterdagochtend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan