Nee een krant en mep ze doodJa inderdaad!! Dus jij neemt een klamboe?
Gelukkig vinden ze mn bloed niet lekker en heb ik zelden last van ze.
Nee een krant en mep ze doodJa inderdaad!! Dus jij neemt een klamboe?
Ik snap het al, jij laat ze Jessica plagen en zelf kruip je diep onder het dekbed.Nee een krant en mep ze dood
Gelukkig vinden ze mn bloed niet lekker en heb ik zelden last van ze.
Je was te laat! Nou ben ik helemaal uit mijn doen hoorAvond allemaal.
Vreemd hoor. En nou weer onbezorgd genieten van je internetaansluiting.t in de straatkast was de stekker eruit getrokken. Tja, daar kan ik zelf niet bij.
In praktisch elk raam kan je wel een hor plaatsen. Alleen zal je de raam uitzetters moeten vervangen voor schuifbare exemplaren zodat de hor kan blijven staan bij het openen of sluiten van het raam.Goedemiddag
En hor in het kozijn zie ik hier ook nog niet gebeuren. Of het ligt buiten, of ik krijg het raam niet dicht.
Vastzetten zou nog kunnen met klittenband denk ik. Ach ik gebruik die horretjes wel die je voor een prikkie in een klein doosje koopt. Werken prima.
Ik haal ze niet makkelijk weg om iets uit te kloppen maar dan gebruik ik daar wel een ander raam voor.
Avond Albert en dan kun je weer de MotoGP kijken😉Avond. En Ziggo is weer actief hier. Vanmiddag geinstalleerd. Moest nog wel een monteur aan te,pas komen want in de straatkast was de stekker eruit getrokken. Tja, daar kan ik zelf niet bij.
Jullie poes schijnt een vreemd dier te zijn? Hangt met z'n bek boven je aquarium konden we eerder al lezen en nu ook al in een hor? Hier past poezen opvoeding!Ik denk dat de poes hier snel in de hor zou hangen🤣
Haha, ja er staat een boom voor het raam en als ze een vogeltje ziet dan weet je het wel en dan denkt ze vast die hor ben ik wel de baas.Jullie poes schijnt een vreemd dier te zijn? Hangt met z'n bek boven je aquarium konden we eerder al lezen en nu ook al in een hor? Hier past poezen opvoeding!
En voetbal…… en weet ik wat nog meer, en dat voor 41€ per maand een jaar lang.Avond Albert en dan kun je weer de MotoGP kijken😉
En lekker snel internet ook nog. Is er 1 heel blij achter zn game computerDat is opzich goedkoop hoor. Altijd leuk die welkomstkorting dus.
Ja maar bij mij houdt het daar al op. Dat soort veranderingen mag ik als huurder niet maken. Vandaar mijn reactie. Als huurder mag je verdomde weinig. En als je toestemming krijgt om iets te veranderen, ook als het als vooruitgang gezien kan worden, loop je het risico dat je het weer in de oude staat moet herstellen als je verhuist. Dat je dan een tegelvloer eruit moet slopen is niet vreemd bij "mijn" verhuurder.Alleen zal je de raam uitzetters moeten vervangen voor schuifbare exemplaren zodat de hor kan blijven staan bij het openen of sluiten van het raam.
Ach, niet zo krampachtig doen.Ja maar bij mij houdt het daar al op. Dat soort veranderingen mag ik als huurder niet maken. Vandaar mijn reactie. Als huurder mag je verdomde weinig. En als je toestemming krijgt om iets te veranderen, ook als het als vooruitgang gezien kan worden, loop je het risico dat je het weer in de oude staat moet herstellen als je verhuist. Dat je dan een tegelvloer eruit moet slopen is niet vreemd bij "mijn" verhuurder.
Up valt een beetje tegen Albert!En lekker snel internet ook nog. Is er 1 heel blij achter zn game computer
Bekijk bijlage 365055
Ik ben dik tevreden met die goedkope dingetjes hoor.Je moet ook aan je eigen comfort denken.
Ik load toch niet veel up… meer dan tevreden, en vooral het TV signaal is nu weer zoals het hoort. Geen pixels meer tellen in elk geval.Up valt een beetje tegen Albert!
Hier komt binnenkort 400 / 400 in huis.
Heerlijk! Zowel baklava als turks fruit. Beiden zalig bij de thee.En daar gelijk ook maar verse baklava meegenomen en een doos turks fruit. Met rozen smaak.
Yummie!!
Ja, alles valt en staat met de aanleg.Ik load toch niet veel up… meer dan tevreden, en vooral het TV signaal is nu weer zoals het hoort. Geen pixels meer tellen in elk geval.
. Maar de monteur van Ziggo die hier was vanmiddag had wel meer verhalen gehoord hier uit het dorp en omgeving dat glasvezel niet optimaal werkt. ook over de manier van aanleggen, waren Roemenen die het deden hierzo, waren er wel klachten.
Ja, hier nu ook aan de thee. Dael’s droum.Heerlijk! Zowel baklava als turks fruit. Beiden zalig bij de thee.
Koop gelijk een goede…. Deze heb ik een jaar geleden aangeschaft. Ideaal compleet weerstationIk had het van de week over reviews.
Nou, die had ik beter vooraf kunnen lezen.
De regenmeter zit weer in de doos, onderweg naar amazon.
Zit een bug in. Geeft af en toe een hele rare waarde door.
7700 mm.
Dacht eerst slechte ontvangst, maar toch iets teveel reviews met zelfde euvel.
De nieuwe hangt nu buiten.
Heeft wel goede reviews.
Maar ja, nu is het voorlopig weer droog….
Ik wil geen wind ding erbij. Want dat is alleen accuraat als je hem aan de schoorsteen zet.Koop gelijk een goede…. Deze heb ik een jaar geleden aangeschaft. Ideaal compleet weerstation
kost misschien wel wat meer….
https://www.weerstationkopen.nl/weerstations/bresser/7003210-weerstation
Heerlijk. Nog even genieten van een zonnetje, buiten slenteren. Met hond dat wel weer 🙂
Tja weer een warme week met hier max 26-27 zag ik maar dan koelt het weer rap af. De komende week mogen we dus wel overslaan🤣@jessicapilon🤣
Staat je iglo nog??
Volgende week weer in de korte broek…. Heerlijk 25 graden in september.
Ik keek net op meteovista die meestal redelijk juist zit,Tja weer een warme week met hier max 26-27 zag ik maar dan koelt het weer rap af. De komende week mogen we dus wel overslaan🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.