Goedemorgen.
Soms schiet het niet op heMoguh John, nog geen blauwe bips gekregen van het wachten op iedereen?
Toch wel fijn dat er ook mensen zijn die niet de kleur van John zijn bips willen weten na het weekend en dat John daarom waarschijnlijk meerdere wollen onderbroeken draagt. 😉😛Moguh John, nog geen blauwe bips gekregen van het wachten op iedereen?
Die arme John heeft het hele weekend zitten wachten om de maandagmorgengroet te geven. Dat van die meerdere wollen onderbroeken klopt wel idd, in het hoge noorden kan het knap koud worden snachtsToch wel fijn dat er ook mensen zijn die niet de kleur van John zijn bips willen weten na het weekend en dat John daarom waarschijnlijk meerdere wollen onderbroeken draagt. 😉😛
Snif, sik...... Tis me wa...Die arme John heeft het hele weekend zitten wachten om de maandagmorgengroet te geven. Dat van die meerdere wollen onderbroeken klopt wel idd, in het hoge noorden kan het knap koud worden snachts
Toch wel fijn dat er ook mensen zijn die niet de kleur van John zijn bips willen weten na het weekend en dat John daarom waarschijnlijk meerdere wollen onderbroeken draagt. 😉😛
Ja kletsen jullie maar maar ik heb tenminste een warme kontDie arme John heeft het hele weekend zitten wachten om de maandagmorgengroet te geven. Dat van die meerdere wollen onderbroeken klopt wel idd, in het hoge noorden kan het knap koud worden snachts
Je moest eens weten hoeveel mensen jaloers zullen zijn op jouw warme bips😆 Met de winter in aantocht wordt het misschien eens tijd voor een ode aan de koudbipsigen🤣Ja kletsen jullie maar maar ik heb tenminste een warme kont
Bedankt John voor het op de hoogte stellen. Maar ik ga zorgen dat ik o.a.warme spinaziesoep heb straks. Verwacht bezoekers.Ja kletsen jullie maar maar ik heb tenminste een warme kont
JW, ik denk dat John een bofbips is als ik jou mag geloven.Je moest eens weten hoeveel mensen jaloers zullen zijn op jouw warme bips😆 Met de winter in aantocht wordt het misschien eens tijd voor een ode aan de koudbipsigen🤣
Ik zou erwtensoep nemen want dat is wel lekkerBedankt John voor het op de hoogte stellen. Maar ik ga zorgen dat ik o.a.warme spinaziesoep heb straks. Verwacht bezoekers.
Maken is iets anders dan nemen John. Ik meen altijd dat zelf bereidt vaak erg lekker is. 🙂Ik zou erwtensoep nemen want dat is wel lekker
Ja zelfgemaakt is vaak lekkerder al vindt ik de bruine bonensoep van AH eigen merk ook smullen.Maken is iets anders dan nemen John. Ik meen altijd dat zelf bereidt vaak erg lekker is. 🙂
Beter dan poeder in zakjes of kant en klaar in blik. 🙂
Dag buurmanMoge Thea.
Heb die Chinees al terug gebracht🤣Dag buurman
De zon is hier de hele dag wel aanwezig , met af en toe een wolk die ervoor schuift.Middag Albert en ik hoop dat je straks de zon erbij zal hebben.
Die heeft de nacht in de koelkast doorgebracht, zometeen ronde 2Heb die Chinees al terug gebracht🤣
...En? Ben je er al achter wat er precies stuk is gegaan in dat externe filter?Middag allemaal
Gisterenavond bleek mn extern filter stuk gegaan😑
Dus net uit werk maar ff naar de LFS gegaan en in recordtempo een nieuwe gekocht
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.