Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal:petjeaf:
Nieuwe werkweek, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maak er wat moois van op deze vrolijke maandag:DD
 
Moguh John, nog geen blauwe bips gekregen van het wachten op iedereen?:DD
 
Morgen. Gisteren ff naar de firma..... Je bent nooit uitgeklust... geweest om weer het voorfilter goed te krijgen van de jbl 1502.
 
Moguh John, nog geen blauwe bips gekregen van het wachten op iedereen?:DD
Toch wel fijn dat er ook mensen zijn die niet de kleur van John zijn bips willen weten na het weekend en dat John daarom waarschijnlijk meerdere wollen onderbroeken draagt. ;):p
 
Toch wel fijn dat er ook mensen zijn die niet de kleur van John zijn bips willen weten na het weekend en dat John daarom waarschijnlijk meerdere wollen onderbroeken draagt. ;):p
Die arme John heeft het hele weekend zitten wachten om de maandagmorgengroet te geven. Dat van die meerdere wollen onderbroeken klopt wel idd, in het hoge noorden kan het knap koud worden snachts:br:
 
:'(Die arme John heeft het hele weekend zitten wachten om de maandagmorgengroet te geven. Dat van die meerdere wollen onderbroeken klopt wel idd, in het hoge noorden kan het knap koud worden snachts:br:
Snif, sik...... Tis me wa...:'(
1000000871.jpg

:DD:sorry::p
 
Toch wel fijn dat er ook mensen zijn die niet de kleur van John zijn bips willen weten na het weekend en dat John daarom waarschijnlijk meerdere wollen onderbroeken draagt. ;):p
Die arme John heeft het hele weekend zitten wachten om de maandagmorgengroet te geven. Dat van die meerdere wollen onderbroeken klopt wel idd, in het hoge noorden kan het knap koud worden snachts:br:
Ja kletsen jullie maar maar ik heb tenminste een warme kont:pp
 
Maken is iets anders dan nemen John. Ik meen altijd dat zelf bereidt vaak erg lekker is. :):chef:
Beter dan poeder in zakjes of kant en klaar in blik. :)
Ja zelfgemaakt is vaak lekkerder al vindt ik de bruine bonensoep van AH eigen merk ook smullen.
 
Teneinde alle droefgeestige gedachtes, mochten die al aanwezig geweest zijn, uit mijn geest te bannen heeft de zon besloten haar lichtsterkte ietwat te verhogen.

Dat maakt dat ik mijn groet met genoegen tot u laat komen; goedendag allemaal!
 
Moge Ben en laat ik ook iedereen alvast een fijne middag toewensen.
 
Middag. Weekdag 1 na de vakantie zit er al bijna weer op. Nog 2 uurtjes en dan alweer op de fiets.
 
Middag Albert en ik hoop dat je straks de zon erbij zal hebben.
 
Middag Albert. Ja hier ook maar net ook een flinke bui.
 
Middag. Wat doe je op je eerste vakantiedag? Nou een nieuwe ronde Thea vs Onkruid in de tuin van m'n oom, geloof dat het onkruid nog steeds aan de winnende hand is:juggle:

Heb die Chinees al terug gebracht:ROFLMAO:
Die heeft de nacht in de koelkast doorgebracht, zometeen ronde 2 :chef:
 
Middag allemaal:petjeaf:
Gisterenavond bleek mn extern filter stuk gegaan😑
Dus net uit werk maar ff naar de LFS gegaan en in recordtempo een nieuwe gekocht:DD
 
Middag allemaal:petjeaf:
Gisterenavond bleek mn extern filter stuk gegaan😑
Dus net uit werk maar ff naar de LFS gegaan en in recordtempo een nieuwe gekocht:DD
...En? Ben je er al achter wat er precies stuk is gegaan in dat externe filter?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan