Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou kunnen, heb eens gezien hoe er eentje vanonder het hout bij het tuinhuis uitgesprongen kwam nadat ik ze geroepen had.
Ze hadden een beetje een natte rug maar voor de rest waren ze droog 😆


Nu is het hier ook eindelijk gestopt met regenen, maar een uur geleden kwam er toch nog heel wat uit de hemel toen ik naar de winkel was.
Ik las op internet dat het bij jullie bar en boos is (was).
 
Ik las op internet dat het bij jullie bar en boos is (was).
In Duitsland?
Ik heb zoiets gehoord in de radio maar waar dat was hebben ze niet gezegd. Op het ogenblik ben ik nog altijd in Belgie maar binnen 3 weken moet ik ook weer naar huis.
 
In Duitsland?
Ik heb zoiets gehoord in de radio maar waar dat was hebben ze niet gezegd. Op het ogenblik ben ik nog altijd in Belgie maar binnen 3 weken moet ik ook weer naar huis.
Ik heb het vluchtig gelezen. Was rond Stuttgart. 1200 mensen geëvacueerd, gewonden en overledenen en ik weet niet wat nog meer.
 
Ja, net terug uit Hardenberg. Karin heeft een nieuwe foon, dus ff een hoesje en screenprotector gehaald samen.
Verstandig.
Hier ook een goed hoesje, van leer. Houd ik van. Screenprotector zit er op en je moet met je neus op de telefoon gaan liggen wi je dat zien.
Heb er nou inmiddels zo vaak eentje opgelegd dat het zonder vuiltjes eronder kan.

Tipje. Veeg de tafel van te voren vochtig af en werk met een shirt zonder mouw, minste kans op stofjes.
 
Verstandig.
Hier ook een goed hoesje, van leer. Houd ik van. Screenprotector zit er op en je moet met je neus op de telefoon gaan liggen wi je dat zien.
Heb er nou inmiddels zo vaak eentje opgelegd dat het zonder vuiltjes eronder kan.

Tipje. Veeg de tafel van te voren vochtig af en werk met een shirt zonder mouw, minste kans op stofjes.
Wij gaan naar een telefoonreparateur, die zet ze er gelijk op. prima service vd eigenaar. Altijd druk daar.
 
Ik heb het vluchtig gelezen. Was rond Stuttgart. 1200 mensen geëvacueerd, gewonden en overledenen en ik weet niet wat nog meer.
Heb het ook net gelezen dat in het zuid-westen van Duitsland lelijk weer is.
Mijn man zit al dagen te klagen dat het er zo drukkend heet is, die is zaterdag naar huis vertrokken.
En ik vraag me af hoe vaak het hier vandaag nog zal beginnen met gieten.,.. de hemel wordt weer donker:S:rolleyes:
 
Middag Hannah en hier nog droog met wat zon maar erg benauwd.
 
Middag Hannah en hier nog droog met wat zon maar erg benauwd.
Hier nog een luchtvochtigheid van 95%, kan het amper geloven. Misschien dat de hygrometer wat regen meegekregen heeft. Weerplaza had het uur geleden over 87%. Lijkt me ook genoeg.
 
Hier ook erg klam alles hoor en het is net of je de hele dag zweet. Ondanks dat ik niks doe ja:ROFLMAO:
 
Ik zeg alvast avond allemaal en het hoost hier.

Voor degene die last hebben van ongedierte kan ik behang aanraden met de foto uit onderstaande link:ROFLMAO::ROFLMAO:

 
Ah… Thea is een zgn. Taalpuriste?
Welke? Je hebt mensen die iets puur willen houden, dat kan maar hoeft niet de taal te zijn. Er zijn taal zuiveraars maar er zijn ook taal hervormers. Dan heb je ook nog mensen die vinden dat iemand die aanmerkingen heeft over zijn of haar taalgebruik een taalvitter of ook wel een taalpurist is. Daarnaast bestaan er in de kunstwereld aanhangers van het purisme een uit kubisme voortgekomen kunstrichting. Waar zullen we Thea mee opzadelen?
 
Avond, er valt hier een beetje regen….:regen::regen:
IMG_2788.jpeg
 
Avond Albert en Ben en hier heeft het flink gehoost en is er genoeg gevallen. Maar ja het is wel veel aangenamer met met de deuren nu open wordt het ook in huis wat aangenamer.
 
Buitenshuis heeft de regen hier geregend. Wij hebben er dientengevolge weinig hinder van ondervonden. Mijn Ilex Crenata heg, de vervanging van mijn Buxus heg, vond het wel aangenaam na mijn knippende bewerkingen die de struikjes hebben moeten ondergaan.
Mijn groet blijft dus nu een droge; Goedendag.
 
Er komt nog flink wat aan maar ik geloof dat het grootste deel daarvan ons niet raakt.
Ja het heeft echt flink gespookt.
Deze ochtend veel onweer. Ik ging met redelijk licht naar het werk.
Maar ergens rond een uur of 9 leek het wel avond. Echt heel donker buiten.
En daarna flinke regen en flink onweer met veel flitsen.

Ik geloof wel 3 of 4 flinke buien gehad.

Thuis geen wateroverlast ondervonden. Ik zag wel dat er flink water door de straat gestroomd heeft.
Maar we zitten niet op het laagste punt.
 
Avond, hier nu een hoosbui met onweer.
 
Avond binnenkomers en hier ook weer droog. Koelt al lekker af.
 
Kijk eens hoe dom de orchidee was ingepakt om te verzenden.
Dit is wat ik zag toen ik de doos open maakte.

IMG_4380.jpg


Een hele smalle hoge doos, zonder opvulling. En dan gek vinden dat hij beschadigd aan komt. Ik krijg in elk geval mijn geld terug.
Hij was ook kurkdroog, terwijl ze niet droog mogen komen te staan. Na een goede plens water oogt hij al stukken frisser. Ziet er niet uit maar op zich toch nog in goede toestand. Gewoon jammer hoe ze ermee zijn omgegaan.
 
Goedemorgen.
Fijn weekend iedereen
 
Goedemorgen, koel buiten zeg, en nattig. Net nu we vandaag een familiedag hebben met zn allen. In het Drentse land ook nog ergens, net waar de buien over trekken. Nou ja, beste maar van maken, en ons vrolijke gezicht opzetten.
 
Moge Albert en ik hoop dat je het een beetje droog kan houden. Veel plezier.
 
Goedemorgen, koel buiten zeg, en nattig. Net nu we vandaag een familiedag hebben met zn allen. In het Drentse land ook nog ergens, net waar de buien over trekken. Nou ja, beste maar van maken, en ons vrolijke gezicht opzetten.
Wat ontzettend jammer Albert
 
Goedemorgen. Nog steeds brak en moeders heeft het nu ook te pakken. Die laat ik maar lekker in haar bedje liggen omdat nu haar hele lijf spierpijn heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan