Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes morgen. Altijd weer even wennen na de vakantie vind ik.
Ik moet morgen nog werken en dan begint mijn vakantie.
Beter vooruitzicht.

De drie weken vlogen voorbij, en zoals altijd… op t eind vd vakantie kan ik smorgens langer blijven slapen. Niet om 6u al wakker worden zeg maar.
 
Goedenavond.

De Belgische kust wordt getrakteerd op een stevige plensbui.
 
Actueel weerbericht vanuit Bergentheim: 23 graden op de thermo, en 0,0 mm regen gehad vandaag.
 
Ons actuele weerbericht is nog af en toe lichte regen.
 
Moge Marcel en eindelijk weer normale temperaturen vanaf vandaag.
Net lekker met de hond gewandeld en een heel klein buitje gehad maar het koelt lekker af.
 
Goedemorgen

hier hoost het al een paar uur. En dan ook onweer bij de heftige buien en zelfs hagel. Geprobeerd de hond uit te laten, geprobeerd.
De oudste is uit geweest, toen ik met de pup buiten was ben ik heel snel weer naar binnen gegaan omdat het weer opnieuw flink begon te regenen. Er is zelfs met plu niet doorheen te lopen, straten staan onder, zelfs bij mij in de straat en dat gebeurt niet gauw.
 
Moge Nicole. Hier net een klein buitje maar verder droog en nu wat zon.
 
Er komt nog flink wat aan maar ik geloof dat het grootste deel daarvan ons niet raakt.
 
Meer het Oosten als het goed is dus de regenton van Albert wordt weer gevuld:DD
 
Morgen,
wat een rotweer hier weeral. Het regent en onweert hier al de hele morgen en donker dat het is, pfff.
Mijn vijver in de tuin en het zwembad op het terras zullen weer goed gevuld zijn denk ik.
Maar wat me verbaasd is dat de katten naar buiten durvden en na ongeveer een uur nog altijd niet terug zijn.
 
Middag, zojuist 1 enkele (plens)bui gehad. Verder droog.
@jessicapilon de ton zit nog vol…


nu ff Formule 1 training kijken vanaf Zandvoort.
 
Maar wat me verbaasd is dat de katten naar buiten durvden en na ongeveer een uur nog altijd niet terug zijn.
Dit zitten ergens onder een afdakje ;)
 
Middag allemaal en ik ben alvast bij Frits geweest maar wel door de motregen wat nat geworden.
 
Goeden dag allen! Hoop dat het jullie allen goed gaat. Was de hele week bezig met onderhoud van al mijn bakken en had zin om weer eens rond te neuzen.
Santé
 
Goedemiddag Joff


Hier schijnt (voor?) nu het zonnetje. Buiten een luchtvochtigheid van 95%!
 
Hier ook weer droog maar ja dat is altijd zo als ik weer thuis ben.
 
Hier ook weer droog maar ja dat is altijd zo als ik weer thuis ben.
Ach John, je moet maar denken. De keren dat je voeten een luchtvochtigheid van 95% kennen is hopelijk beperkt :DD
 
Dit zitten ergens onder een afdakje ;)
Zou kunnen, heb eens gezien hoe er eentje vanonder het hout bij het tuinhuis uitgesprongen kwam nadat ik ze geroepen had.
Ze hadden een beetje een natte rug maar voor de rest waren ze droog 😆


Nu is het hier ook eindelijk gestopt met regenen, maar een uur geleden kwam er toch nog heel wat uit de hemel toen ik naar de winkel was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan