Goedemorgen.
Tja. Het heerst nog Testje doen?Middag, net brak opgestaan.
Gistermiddag storte ik al een beetje in elkaar, alles doet zeer, hoesten, niesen, hoofdpijn, slap in de benen en verder voel ik me niet al te best.
Laterrrrrrrrrrrrrrrrr
BeterschapMiddag, net brak opgestaan.
Gistermiddag storte ik al een beetje in elkaar, alles doet zeer, hoesten, niesen, hoofdpijn, slap in de benen en verder voel ik me niet al te best.
Laterrrrrrrrrrrrrrrrr
Ze zijn hem kwijt denk ik en zijn druk aan het zoeken en verplaatsen daarom de tijd telkens😱Goedemorgen allemaal.
Ik word geloof ik niet blij met GLS. Iemand ervaring met ze?
Eerst is het tijdvak van 9.00-11.00.
Maakten er 10.20-12-20 van en nu hebben ze er 13.35-13.35 van gemaakt. Zit je dus driekwart van de dag te wachten. Het is een orchidee dus wil hem graag in ontvangst nemen.
Waardeloos zeg.En nou is het 13.30 - 16.30. Wat een bedrijf!
Ik ben niet gauw boos of gefrustreerd, eigenlijk zelden of nooit, maar nu ben ik toch behoorlijk geïrriteerd. En zal je zien dat als ik dadelijk de stofzuiger pak de bezorger er is en ik de bel niet hoor.Waardeloos zeg.
Edit: toch weer gevonden en het tijdvak is nu nog later.Niet gevonden
Er zijn geen gegevens gevonden voor het opgegeven pakket.
Terug naar het beginscherm
Ik zeg niet voor niets altijd je kan beter boven Zwolle wonen
Mijn huis staat net niet op het kaartjeTja. Het heerst nog Testje doen?
Middag. Rondje gefietst door het Veengebied rondom Schoonebeek/Emmen.
Bekijk bijlage 364699
Je hunebedje?Mijn huis staat net niet op het kaartje
Ja die jaJe hunebedje?
We wilden eigenlijk op de Veluwe gaan fietsen omgeving Nunspeet, maar omdat ze het over code geel hadden enzo leek het ons beter om de andere kant maar op te gaan, denk dat het achteraf wel mee valt met de regen.Mijn huis staat net niet op het kaartje
Hier de hele dag iig droog. Volgens mij heeft het ook niet echt geregend op de Veluwe. Tja, het blijven weersvoorspe......ehh....weersverwachtingenWe wilden eigenlijk op de Veluwe gaan fietsen omgeving Nunspeet, maar omdat ze het over code geel hadden enzo leek het ons beter om de andere kant maar op te gaan, denk dat het achteraf wel mee valt met de regen.
Ja, maar eerst weer werken. Vakantie voorbij. Morgenvroeg ga ik al even een paar uur om wat mails weg te werken die de aanwezige werkgever heeft bewaard voor me. Zag op mn telefoon dat het nog wel mee viel wat er in de mailbox is gebleven.Hier de hele dag iig droog. Volgens mij heeft het ook niet echt geregend op de Veluwe. Tja, het blijven weersvoorspe......ehh....weersverwachtingen
Andere keer maar naar de Veluwe dan.
Succes morgen. Altijd weer even wennen na de vakantie vind ik.Ja, maar eerst weer werken. Vakantie voorbij. Morgenvroeg ga ik al even een paar uur om wat mails weg te werken die de aanwezige werkgever heeft bewaard voor me. Zag op mn telefoon dat het nog wel mee viel wat er in de mailbox is gebleven.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.