Ik wacht nog even.
Nou waar blijf je nou danIk wacht nog even.
Ik heb inmiddels een zere kont van dat wachten hoorIk wacht nog even.
Heb je mij nu in de afvalbak gedumpt?Hier net de telefoon beetje opgeschoond door contacten te verwijderen
Heb je mij nu in de afvalbak gedumpt?
Stuk ongeduld.Nou waar blijf je nou dan
Man, man , man ik heb 3 potjes geduld moeten opendraaienStuk ongeduld.
Ze hangen alleen modem enzo op.Man, man , man ik heb 3 potjes geduld moeten opendraaien
Wordt die bekabeling dan niet voor je geregeld en verzorgd Marcel?
Ik denk dat John een verkeerde bestelling heeft ontvangen en dus geen potjes geduld maar potjes ongeduld heeft ontvangen van Ali.Man, man , man ik heb 3 potjes geduld moeten opendraaien
Wordt die bekabeling dan niet voor je geregeld en verzorgd Marcel?
Geen gratis monteur?? Bieden ze hier wel aan bij nieuwe contracten. Volgende week Ziggo hier weer, maar dat kan ik zelf ook. En als t niet lukt komt er alsnog een monteur.Ze hangen alleen modem enzo op.
De kabels naar de pc moet je zelf aanleggen.
Dat zit er ook bij. Maar die hangen je huis vol wifi punten.Geen gratis monteur?? Bieden ze hier wel aan bij nieuwe contracten. Volgende week Ziggo hier weer, maar dat kan ik zelf ook. En als t niet lukt komt er alsnog een monteur.
Buiten zo'n bak is het vaak veel arbeidsintensiever. Zeker nu het zo warm is. De meeste orchideeën heb ik temperatuur geselecteerd. Dus van de winter geen zorgen in een koude vensterbank. Er zitten maar weinig orchideeen bij die in de winter graag warme voeten hebben. Sommigen kunnen zelfs tot aan de vorst buiten blijven.Mogge John. Ik plaats ze in mn kikkerbakkie. Daarbuiten gaat het hier ook niet altijd goed.
Ik zeg niets over cactussen want die gaan bij mij ook dood, omdat ik ze te weinig water geef Bovendien duw ik bijna overal een bamboe saté pen in, elke pot heeft er minimaal 1. Trek die uit de potgrond, voel eraan en dan weet ik dat ze water moeten hebben of niet. Niets meer op de gok. Het stokje verklapt hoe vochtig de potgrond is, ook halverwege de pot of bij de bodem.@NicoleE is hier de expert voor tropische planten John. Misschien kan ze advies geven.
misschien dat je ze juist teveel water geeft.
Moguh John,Moge JW.
#metoo.Moguh John,
Ik dacht er op de valreep aan dat je nog zat te wachten op mijn ochtendgroet
Speciaal voor jou, een persoonlijke goedemorgen gewenst#metoo.
Ik ben dolgelukkig dat je nog aan me dachtMoguh John,
Ik dacht er op de valreep aan dat je nog zat te wachten op mijn ochtendgroet
Ik zou zeggen,hou dat gevoel vast voor de rest van de dagIk ben dolgelukkig dat je nog aan me dacht
In zo n geval hou ik een siësta van 24/7.Met 26 graden in huis is het geen doen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.