Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. Weer thuis. Ff gedoucht en nu op de bank. Morgen een fietstocht ergens in Drenthe/Overijssel.
 
Goedenavond.

Planten zijn heel netjes aangekomen.

Bekijk bijlage 364602

Bekijk bijlage 364601
Zien er goed uit Marcel.

Ik ben benieuwd of je de Monstera een beetje kunt temmen. Ik heb er een weggedaan omdat ik hem door het gewicht niet de hoogte in kreeg, maar hij ondertussen wel bijna anderhalve meter breed geworden was. De plant was wel prachtig, ook puntgaaf. Hij werd zo groot en zwaar dat ik hem met haken in de muur, vast zou moeten maken.

Heb hem op marktplaats gezet en was ook zo weg.

Ik verwacht morgen 3 orchideeën. 2 Besteld en 1 ter compensatie. Benieuwd of die er ook echt bij zit. Komt via DPD. Gaat tegenwoordig erg goed.
 
Ik verwacht morgen 3 orchideeën. 2 Besteld en 1 ter compensatie. Benieuwd of die er ook echt bij zit. Komt via DPD. Gaat tegenwoordig erg goed.
jij ook al? Komen ze eerst bij jou of bij mij van DPD? Hopen dat ze de bestelling dan niet omwisselen…. 🙂🙂
 
Moge Albert. Wat hebben jullie met die Orchideeën want die had mn overgrootmoeder ook altijd al staan:DD😉
Niet verder vertellen dat wij ze ook hebben gehad hier maar ja ik hou niks in leven.
 
Moge Albert. Wat hebben jullie met die Orchideeën want die had mn overgrootmoeder ook altijd al staan:DD😉
Niet verder vertellen dat wij ze ook hebben gehad hier maar ja ik hou niks in leven.
Mogge John. Ik plaats ze in mn kikkerbakkie. Daarbuiten gaat het hier ook niet altijd goed.
 
O ja dat is ook leuk en ik weet ook niet waarom ze het hier niet goed doen maar ja ik heb geen groene vingers als het op kamerplanten aankomt en ik krijg een cactus nog dood.
 
O ja dat is ook leuk en ik weet ook niet waarom ze het hier niet goed doen maar ja ik heb geen groene vingers als het op kamerplanten aankomt en ik krijg een cactus nog dood.

@NicoleE is hier de expert voor tropische planten John. Misschien kan ze advies geven.
misschien dat je ze juist teveel water geeft.
 
Hier gaat de fietsendrager achter de auto en fietsen erop. Gaan we een rondje met de auto rijden….. en wel ergens de fietsen eraf natuurlijk voor een tochtje.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Het is alweer warm en ik heb net het gras gemaaid dus de eerste 3 weken wil ik geen last van de tuin meer hebben. Zo wel dan stort ik daar alles vol met beton:DD
 
Het is alweer warm en ik heb net het gras gemaaid dus de eerste 3 weken wil ik geen last van de tuin meer hebben. Zo wel dan stort ik daar alles vol met beton:DD
Wordt dus tijd voor een robotmaaier of je huurt een schaap:DD
 
Middag. Weer thuis van een mooie fietstocht. Fietsen mogen weer even rusten nu. En wij ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan