Avond. Weer thuis. Ff gedoucht en nu op de bank. Morgen een fietstocht ergens in Drenthe/Overijssel.
Veel plezier alvast.Avond. Weer thuis. Ff gedoucht en nu op de bank. Morgen een fietstocht ergens in Drenthe/Overijssel.
Zien er goed uit Marcel.
jij ook al? Komen ze eerst bij jou of bij mij van DPD? Hopen dat ze de bestelling dan niet omwisselen…. 🙂🙂Ik verwacht morgen 3 orchideeën. 2 Besteld en 1 ter compensatie. Benieuwd of die er ook echt bij zit. Komt via DPD. Gaat tegenwoordig erg goed.
Mogge John. Ik plaats ze in mn kikkerbakkie. Daarbuiten gaat het hier ook niet altijd goed.Moge Albert. Wat hebben jullie met die Orchideeën want die had mn overgrootmoeder ook altijd al staan😉
Niet verder vertellen dat wij ze ook hebben gehad hier maar ja ik hou niks in leven.
O ja dat is ook leuk en ik weet ook niet waarom ze het hier niet goed doen maar ja ik heb geen groene vingers als het op kamerplanten aankomt en ik krijg een cactus nog dood.
Moge JW en met 25 graden is het mij te warm om echt iets te doen dus iets moois wordt hier niks doen😉Goooeeedemorgen allemaal
Maak er weer wat moois van vandaag
Moguh John,Moge JW en met 25 graden is het mij te warm om echt iets te doen dus iets moois wordt hier niks doen😉
Wordt dus tijd voor een robotmaaier of je huurt een schaapHet is alweer warm en ik heb net het gras gemaaid dus de eerste 3 weken wil ik geen last van de tuin meer hebben. Zo wel dan stort ik daar alles vol met beton
Wordt dus tijd voor een robotmaaier of je huurt een schaap
Nee, das te saai en kan John niet meer klagen over het tuinonderhoudOf kunstgras?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.