Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Thea en wat deed de zon achter die bomen dan?
 
Kan iemand mij misschien een goed boek aanbevelen? Het hoeft niet perse te zijn om in te lezen maar eentje om muggen te meppen die me willen steken.:deal::juggle:
 
Moge Andre en ik zou ze met eieren bekogelen.
 
Mogguh. Oeps.. ik moet de ad blocker ff weer inschakelen, OF €25 dokken geloof ik…
 
Moge Marcel en Albert.

Het is voor het goede doel Albert en je hebt er zelf ook profijt van;)
 
Moge Marcel en Albert.

Het is voor het goede doel Albert en je hebt er zelf ook profijt van;)
Nou, wat voor profijt dan? Ik zal gelijk ff Marcel een pb sturen dat het weer geregeld is, en dat ik zsm van die shit reclame afwil……. Zo niet, dan ga ik ff enorm hacken.. LOL
 
Nou, wat voor profijt dan? Ik zal gelijk ff Marcel een pb sturen dat het weer geregeld is, en dat ik zsm van die shit reclame afwil……. Zo niet, dan ga ik ff enorm hacken.. LOL
Je bent de reclame kwijt zoals je al aangeeft. Ik zal hem ook even berichten via de whatts app want dat werkt sneller denk ik.
 
Goooeeedemorgen allemaal op deze prachtige maandag:petjeaf:
Succes deze nieuwe werkweek en maak er wat moois van vandaag:DD
 
Je bent de reclame kwijt zoals je al aangeeft. Ik zal hem ook even berichten via de whatts app want dat werkt sneller denk ik.
Tot zolang het duurt gebruik ik ff een Ad Block browser op de iPad… altijd rustiger dan de andere prut ad blocker die niet meer werkt.
 
Je bent de reclame kwijt zoals je al aangeeft. Ik zal hem ook even berichten via de whatts app want dat werkt sneller denk ik.
Snelle actie John. :)(y)

tank vd auto even gevuld, en gelijk daarna ook maar ff door de wasstraat gegaan. Het buitenlandse stof is er weer vanaf geblazen.
 
Mooi dat het zo snel is geregeld Albert.
 
Goede morgen vanuit een ☀️ Andijk
Eerste was draait nu eerst:koffie:
 
Middag.hier lekker boterhammetje eten op ons terras, onder het scherm. En bezig met onderlijnen maken voor mn andere hobby. vanavond een paar uurtjes naar de waterkant.
 
Avond John,
Heb je de batterijen van je drone al opgeladen?:DD
 
Avond JW en ja die is onderweg dus als je iets hoort zoemen dan weet je wat het is:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
bijna avond.
IMG_4535.jpeg
 
Avond Albert en heb je deze week nog vakantie?
 
Avond Thea. Hier hebben de kids nog 2 weken vakantie want die beginnen op dinsdag weer.
 
Goedenavond.

Planten zijn heel netjes aangekomen.

3E0A4F42-1E59-4221-BF12-B416D18E7DA9.jpeg


04463C97-0762-40EE-AD37-8999B44771C9.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan