Avond Thea en wat deed de zon achter die bomen dan?
Hij schrok nogal van mijAvond Thea en wat deed de zon achter die bomen dan?
Nou, wat voor profijt dan? Ik zal gelijk ff Marcel een pb sturen dat het weer geregeld is, en dat ik zsm van die shit reclame afwil……. Zo niet, dan ga ik ff enorm hacken.. LOLMoge Marcel en Albert.
Het is voor het goede doel Albert en je hebt er zelf ook profijt van😉
Je bent de reclame kwijt zoals je al aangeeft. Ik zal hem ook even berichten via de whatts app want dat werkt sneller denk ik.Nou, wat voor profijt dan? Ik zal gelijk ff Marcel een pb sturen dat het weer geregeld is, en dat ik zsm van die shit reclame afwil……. Zo niet, dan ga ik ff enorm hacken.. LOL
Tot zolang het duurt gebruik ik ff een Ad Block browser op de iPad… altijd rustiger dan de andere prut ad blocker die niet meer werkt.Je bent de reclame kwijt zoals je al aangeeft. Ik zal hem ook even berichten via de whatts app want dat werkt sneller denk ik.
Snelle actie John. 🙂👍Je bent de reclame kwijt zoals je al aangeeft. Ik zal hem ook even berichten via de whatts app want dat werkt sneller denk ik.
Klopt, af en toe moet je even van de radar af😉Middag JW en ik had je al gemist.
Zelfs met een drone heb ik je niet gevonden😉Klopt, af en toe moet je even van de radar af😉
Precies de reden dat wij altijd wat later in het seizoen vakantie hebben, als we dan een dag weg gaan is het alweer wat rustiger.Avond Thea. Hier hebben de kids nog 2 weken vakantie want die beginnen op dinsdag weer.
Kijk maar uit dat je de bodem niet doorprikt.bijna avond.
Bekijk bijlage 364592
Das mooi! Ook nog een chinees lantaarenplantje, die is ook leuk. Hopen dat je er straks bloemetjes in krijgtPlanten zijn heel netjes aangekomen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.