Avond Thea en Albert.
Het voordeel van postnl vind ik, dat hier helemaal niets meer wordt bezorgd.DHL was hier goed maar hebben nou een belachelijk groot tijdvak, van 10-15 uur. En dan krijg je meestal pas halverwege de ochtend een tijdvak van 2 1/2 uur. Dus feitelijk moet je vanaf 10 uur thuis zitten om een pakje om 14 uur in ontvangst te nemen.
PostNL mwah, niet goed niet slecht maar DPD is hier op dit moment erg goed.
Hier ook net een rondje door de buurt gedaan. Niet meer zo klef als vanmiddag.Avond, hier net terug van een wandelingetje. De zon scheen nu maar voelde gelukkig minder benauwd als vanmiddag.
Dan moeten we je dag maar ff opvrolijken….Ik ben benieuwd of wij de zon nog gaan zien vandaag. Wat een sombere dag!
Nou, net nog anderhalf uur gelopen en ik ben kletsnat van het zweet terwijl ik niet meer dan geslenterd heb. Maar genieten was het wel.Hier ook net een rondje door de buurt gedaan. Niet meer zo klef als vanmiddag.
Ook nog 5 luchtballonnen gezien.
He ja... of tijdens een wandeling kersen plukken omdat de bomen gewoon langs de weg staan.Dan moeten we je dag maar ff opvrolijken….
Dit groeit hier zo aan de straat, hadden ze alleen even moeten krenten…
Bekijk bijlage 364477Bekijk bijlage 364482
Ik laat me rijden ff.Moge Albert en rij voorzichtig.
Als ie geen ballen had was ut een meissie. Duh! Of een eunuchMiddag allemaal en een schitterde 4e plek voor Collin in de Moto3 en voor de 4e keer in de punten na 10 wedstrijden.
Dit kan een Max worden maar dan met ballen want hij doet het op 2 wielen
Middag Albert. Tja heb jij dan bij Max gekeken of hij die ballen heeft🤣Als ie geen ballen had was ut een meissie. Duh! Of een eunuch
En heb je een beetje van je vakantie kunnen genieten?Middag, al een poosje thuis. Broodje gegeten en wat opruimen. Nu bijkomen vd reis.
Als wij via de A2 naar Nederland reden dan rook je bijna onmiddellijk dat de lucht niet meer schoon was, naarmate je dichter bij DSM / Chemelot kwam rook je het steeds erger.
Dat komt door een gebrek aan ambachtelijke bakkers die de vlaaien afbakken.😉🙂Als je hier de provincie inrijdt dan ruik je vaak koeienstront🤣
Nou ik wil Marcel met liefde wat koeienvlaaien toesturen in dat geval🤣Dat komt door een gebrek aan ambachtelijke bakkers die de vlaaien afbakken.😉🙂
Ik weet niet hoe het vroeger was. Maar vind het nu wel lekker ruiken.Als wij via de A2 naar Nederland reden dan rook je bijna onmiddellijk dat de lucht niet meer schoon was, naarmate je dichter bij DSM / Chemelot kwam rook je het steeds erger.
Hou ze maar! Kun je prima dakpannen van maken. Lichtgewicht. Dus bevingsbestendig.Nou ik wil Marcel met liefde wat koeienvlaaien toesturen in dat geval🤣
Ik zeg alvast avond allemaal.
Goed om te weten want dan maak ik er een paar op reserve voor het geval er een dakpan sneuvelt.Hou ze maar! Kun je prima dakpannen van maken. Lichtgewicht. Dus bevingsbestendig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.