Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
DHL was hier goed maar hebben nou een belachelijk groot tijdvak, van 10-15 uur. En dan krijg je meestal pas halverwege de ochtend een tijdvak van 2 1/2 uur. Dus feitelijk moet je vanaf 10 uur thuis zitten om een pakje om 14 uur in ontvangst te nemen.

PostNL mwah, niet goed niet slecht maar DPD is hier op dit moment erg goed.
Het voordeel van postnl vind ik, dat hier helemaal niets meer wordt bezorgd.
Gaat standaard naar de drogist hier om de hoek.
 
Avond, hier net terug van een wandelingetje. De zon scheen nu maar voelde gelukkig minder benauwd als vanmiddag.
Hier ook net een rondje door de buurt gedaan. Niet meer zo klef als vanmiddag.
Ook nog 5 luchtballonnen gezien.
 
Ik ben benieuwd of wij de zon nog gaan zien vandaag. Wat een sombere dag!
Dan moeten we je dag maar ff opvrolijken….
Dit groeit hier zo aan de straat, hadden ze alleen even moeten krenten…
IMG_4517.jpeg
IMG_4518.jpeg
 
Hier ook net een rondje door de buurt gedaan. Niet meer zo klef als vanmiddag.
Ook nog 5 luchtballonnen gezien.
Nou, net nog anderhalf uur gelopen en ik ben kletsnat van het zweet terwijl ik niet meer dan geslenterd heb. Maar genieten was het wel.
Dan moeten we je dag maar ff opvrolijken….
Dit groeit hier zo aan de straat, hadden ze alleen even moeten krenten…
Bekijk bijlage 364477Bekijk bijlage 364482
He ja... of tijdens een wandeling kersen plukken omdat de bomen gewoon langs de weg staan.
 
Moggu. Rise and shine. Opstaan ontbijten en pleite. Laatste paar honderd kilometer onder de wielen door.
 
Moge Albert en rij voorzichtig.
 
Moggel Marcel en de zon ie erbij dus het zal wel (te) warm worden. Nou ja vanaf donderdag flinke afkoeling gelukkig.
 
Middag allemaal en een schitterde 4e plek voor Collin in de Moto3 en voor de 4e keer in de punten na 10 wedstrijden.
Dit kan een Max worden maar dan met ballen want hij doet het op 2 wielen:DD
 
Middag allemaal en een schitterde 4e plek voor Collin in de Moto3 en voor de 4e keer in de punten na 10 wedstrijden.
Dit kan een Max worden maar dan met ballen want hij doet het op 2 wielen:DD
Als ie geen ballen had was ut een meissie. Duh! Of een eunuch
 
Als ie geen ballen had was ut een meissie. Duh! Of een eunuch
Middag Albert. Tja heb jij dan bij Max gekeken of hij die ballen heeft:ROFLMAO::pp

Maar goed voor Nederland is het mooi dat er eindelijk een gastje is met veel talent want na 10 races 4x in de punten rijden en op pole staan dat is niet niks. Jurgen van den Goorbergh was de laatste op pole zo n 25 jaar terug.
Laat Collin nu nog maar 1 of 2 jaar in de Moto3 blijven voor de nodige ervaring en dan naar de 2.
 
Middag.

Vanmorgen een wandeling gemaakt langs de Amstelbach.
Was alweer goed warm geworden.

Vanmiddag even naar Berden en naar Coffeelovers. Daarna naar Sittard.
Even op ziekenbezoek. Oma heeft een heup operatie gehad.
 
Middag, al een poosje thuis. Broodje gegeten en wat opruimen. Nu bijkomen vd reis.
 
Middag, al een poosje thuis. Broodje gegeten en wat opruimen. Nu bijkomen vd reis.
En heb je een beetje van je vakantie kunnen genieten?

Middag iedereen.
 
Middag allemaal. Hier 24 graden dus van mij mag het snel donderdag zijn.
 
Als je hier de provincie inrijdt dan ruik je vaak koeienstront:ROFLMAO:
 
Dat komt door een gebrek aan ambachtelijke bakkers die de vlaaien afbakken.;):)
Nou ik wil Marcel met liefde wat koeienvlaaien toesturen in dat geval:ROFLMAO:

Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Als wij via de A2 naar Nederland reden dan rook je bijna onmiddellijk dat de lucht niet meer schoon was, naarmate je dichter bij DSM / Chemelot kwam rook je het steeds erger.
Ik weet niet hoe het vroeger was. Maar vind het nu wel lekker ruiken.
NAK 3 veroorzaakt volgens mij de meeste geur hinder.
Maar wat ik heb begrepen wordt die binnenkort gesloten.
 
Hou ze maar! Kun je prima dakpannen van maken. Lichtgewicht. Dus bevingsbestendig.
Goed om te weten want dan maak ik er een paar op reserve voor het geval er een dakpan sneuvelt.

Ik denk dat je de koeien wel teleurstelt maar dat zullen ze je vast willen vergeven:ROFLMAO:;)
 
Avond, zonet nog even in de tuin bezig geweest. Was nu goed te doen qua temperatuur en de zon zat al achter de bomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan