Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk die warmte. Laat nog maar ff n week aanhouden
Zover ik zie koelt het donderdag af naar 22 hier maar bij jouw zal het dan wel iets warmer nog zijn.
 
Goedemorgen.

Fijn weekend.
 
Zo we zijn net uitgenodigd voor een bijeenkomst in Swifterband in het eerste weekend van september. Ik heb gelijk een hotelletje geboekt natuurlijk en ging toen de folder wat verder doorlezen want het gaat over vertrouwen, geduld en het gezin zei die mevrouw.
Opeens zie ik tot mn verbazing dat het van de Jehova kerk is dus ja ik heb het hotelletje weer gecancelled:ROFLMAO::ROFLMAO:

Ze waren wel zo slim om bij het uitreiken nergens over te praten behalve een leuke bijeenkomst over de genoemde zaken. En ja zonder leesbril zie ik niet wat ze in mn handen douwen.
 
Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk.
 
Middag. Intussen in Duitsland. Onder München. De Fernpass maar gemeden ivm drukte. Ff eten en drinken en dan weer op de Autobahn.
 
Middag Albert en voor het eerst in vele, vele jaren een Nederlander op pole in de Moto3 en wel Collin.
Daar zit aardig wat talent in als we zien wat hij al heeft gedaan dit jaar op zijn leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag

Zo we zijn net uitgenodigd voor een bijeenkomst in Swifterband in het eerste weekend van september. Ik heb gelijk een hotelletje geboekt natuurlijk en ging toen de folder wat verder doorlezen want het gaat over vertrouwen, geduld en het gezin zei die mevrouw.
Opeens zie ik tot mn verbazing dat het van de Jehova kerk is dus ja ik heb het hotelletje weer gecancelled:ROFLMAO::ROFLMAO:

Ze waren wel zo slim om bij het uitreiken nergens over te praten behalve een leuke bijeenkomst over de genoemde zaken. En ja zonder leesbril zie ik niet wat ze in mn handen douwen.
Als het te mooi is om waar te zijn lijkt, dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn :LOL:
 
Ben, proficiat met je verjaardag!
 
Ik ben benieuwd of wij de zon nog gaan zien vandaag. Wat een sombere dag!
 
Middag Nicole en hier ook geen zon maar erg benauwd.
 
Toevallig dat ik vandaag ook op die website was. Schitterend plant heb je uitgezocht. Ik heb gemengde ervaringen met online planten kopen. Laat eens weten hoe deze shop bevalt. Die mand is echt niet te duur zeg’
De zaterdag levering is in ieder geval niet gelukt.
Op de site van DPD staat doodleuk product: zaterdag levering classic. Verwachte bezorgdag: maandag 21 augustus.
Daarvoor kies ik natuurlijk geen zaterdag levering…
Nu nog afwachten in welke staat de plant arriveerd. Maar een positieve review is al uitgesloten!
 
Heel raar weer de laatste tijd. Erg warm en erg klef. Maar de zon is amper te zien.
Al is het nu net even zonnig.
 
De zaterdag levering is in ieder geval niet gelukt.
Op de site van DPD staat doodleuk product: zaterdag levering classic. Verwachte bezorgdag: maandag 21 augustus.
Daarvoor kies ik natuurlijk geen zaterdag levering…
Nu nog afwachten in welke staat de plant arriveerd. Maar een positieve review is al uitgesloten!

Als ik bij Akerne in België bestel worden de planten volgens mij op vrijdag of zaterdag ingepakt en pas op dinsdag geleverd (maandag verzonden met DPD) en mijn ervaring is dat dit (meerdere dagen onderweg zijn) altijd heel goed gaat.

Als er niks anders geks is met de plant denk ik dat deze ongeschonden tot bij jou maakt. Mits goed verpakt natuurlijk.

Ik heb vandaag nog een orchidee binnen gehad.

IMG-4365.jpg

Geen botaantje maar deze kon ik toch niet laten staan. Een kruising met Phalaenopsis mannii.
 
Als ik bij Akerne in België bestel worden de planten volgens mij op vrijdag of zaterdag ingepakt en pas op dinsdag geleverd (maandag verzonden met DPD) en mijn ervaring is dat dit (meerdere dagen onderweg zijn) altijd heel goed gaat.

Als er niks anders geks is met de plant denk ik dat deze ongeschonden tot bij jou maakt. Mits goed verpakt natuurlijk.

Ik heb vandaag nog een orchidee binnen gehad.

Bekijk bijlage 364468

Geen botaantje maar deze kon ik toch niet laten staan. Een kruising met Phalaenopsis mannii.
Ik ga er wel van uit, dat plant goed aankomt.
Maar ja, je kiest niet zomaar een bepaalde dag.
Nu moet ik weer een afhaalpunt gaan selecteren. En dan moet ik er zelf weer mee gaan sjouwen.

Mooie orchidee!
 
Nu moet ik weer een afhaalpunt gaan selecteren. En dan moet ik er zelf weer mee gaan sjouwen.
Ja dat is op zijn minst vervelend, of zeg maar gerust ergerlijk.
Ik probeer het ook altijd zo uit te kienen dat ik thuis ben, of dat alles op dezelfde dag wordt bezorgd. Zeker met grote/zware pakketten omdat ik geen auto heb. Het is me nog niet gebeurd maar ik zit er niet op te wachten iemand te vragen of ze met mij een pakket af willen halen.

Mooie orchidee!
Ik heb me niet aan de afspraak met mezelf gehouden. Dinsdag komen nog 3 botaantjes en ik gok donderdag of vrijdag nog 1.
 
Tja zowel DPD als DHL vindt ik niet prettig. Soms geven ze zomaar aan de ze je niet thuis troffen terwijl je wel thuis bent en als je wat moet ophalen dan is het 10 min fietsen.
 
Goedenavond.

Hier een heerlijk flesje witte wijn opengetrokken.
Komt hier uit het Heuvelland.
 
Ik doe met je mee Marcel en ik neem een kroket maar dan met een glas koude Cola.
 
Tja zowel DPD als DHL vindt ik niet prettig. Soms geven ze zomaar aan de ze je niet thuis troffen terwijl je wel thuis bent en als je wat moet ophalen dan is het 10 min fietsen.
DHL was hier goed maar hebben nou een belachelijk groot tijdvak, van 10-15 uur. En dan krijg je meestal pas halverwege de ochtend een tijdvak van 2 1/2 uur. Dus feitelijk moet je vanaf 10 uur thuis zitten om een pakje om 14 uur in ontvangst te nemen.

PostNL mwah, niet goed niet slecht maar DPD is hier op dit moment erg goed.
 
Avond, hier net terug van een wandelingetje. De zon scheen nu maar voelde gelukkig minder benauwd als vanmiddag.
 
Avond, we waren rond kwart voor 6 op onze tussenstop voor vannacht, mooi hotel. 3 sterren zou het moeten zijn. Maar de kamer is toch zeker mooier als de van die Toekan keten. Ruim met goede bedden. https://www.hotel-kapellenberg.de/hotel

zojuist even aan de Main gegeten bij een restaurant waar je ook kleine porties kunt bestellen. Ideaal zodat je het bord tenminste leeg krijgt

nu tijd voor een douche en relaxt wat online zijn op de kamer. Beneden is een bruiloft. Toen we aankwamen waren ze net foto’s aan het maken. Morgen goed ontbijt van half 6 tot half 11. Ik denk dat wij wat later gaan als half 6…..
en dan nog ff kijken welke route. In elk geval via Frankfurt. Niet weer via Kassel. Een keer andere route rijden is ook mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan