Ja, wat een flutterm. Alles zal ooit wel eens op een bierviltje gekriebeld zijn. Dus dan is het een ontwerp.Een echte designlamp nog wel
En design = ontwerp.
Ja, wat een flutterm. Alles zal ooit wel eens op een bierviltje gekriebeld zijn. Dus dan is het een ontwerp.Een echte designlamp nog wel
Jeetje John, wat is er gebeurd??Moge heren en ja dat ben ik vergeten maar ik heb het wel in de chat gedaan hoor dus ik adviseer jullie om die ook te lezen zodat ik het maar eenmaal hoef te doen
Haha, nee hoor ik was al om 5 uur op en online maar ja ik dacht ik kijk even of jullie met ook missenJeetje John, wat is er gebeurd??
Is er een kroket uitgebroken ofzo?
Dan ben je toe aan een ander koffiezetapparaatVergelijken met thuis uit de Jura lukt natuurlijk nooit.
Dan moet ik eerst bij @biljoenblik op deDan ben je toe aan een ander koffiezetapparaat
Je komt maar een keer langs hoor!
Voor die paar grassprietjes had je beter een nagelknipper kunnen kopen🤣De oude is 18 kg en de nieuwe nog geen 5 kg.
Heb nu een kleine flymo gekocht. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Die dingen zijn nog best duur hoor.Avond. Marcel geen robotmaaier voor je postzegel ?
Klopt. Er moet een geleidedraad langs de kant. Met gevolg dat je nog de kanten moet bijwerken steeds.Die dingen zijn nog best duur hoor.
En je moet alles afzetten met een kabel.
Het is net als een robot stofzuiger. Je moet zelf toch de kantjes en hoekjes doen.Klopt. Er moet een geleidedraad langs de kant. Met gevolg dat je nog de kanten moet bijwerken steeds.
Ik bind een koekje aan een touwtje en die trek ik langs de plint en Sky doet het werk.Of net als John. Paar hondenkoekjes door de kamer, en de swiffer maakt het zelf schoon.
ik maak me niet druk meer bij deze temperaturen…Nou veel plezier dan maar.
Als je de Bontenbal maar thuis laat.Zo, de bonte avond kan beginnen hierzo..😉
Komende dagen zal het bij thuiskomst iets koeler zijn maar na woensdag koelt het flink af.ik maak me niet druk meer bij deze temperaturen…
Bekijk bijlage 364421
Heerlijk die warmte. Laat nog maar ff n week aanhoudenKomende dagen zal het bij thuiskomst iets koeler zijn maar na woensdag koelt het flink af.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.