Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. Niet echt mijn smaak Marcel. Teveel bling bling. Maar Gelukkig dat smaken verschillen
 
Mogge Marcel. Heeft John hier de dag niet geopend om half 6? Sjonge. Slechte zaak. Ff melding maken denk ik bij beheer….
 
Moge heren en ja dat ben ik vergeten maar ik heb het wel in de chat gedaan hoor dus ik adviseer jullie om die ook te lezen zodat ik het maar eenmaal hoef te doen:pp
 
Moge heren en ja dat ben ik vergeten maar ik heb het wel in de chat gedaan hoor dus ik adviseer jullie om die ook te lezen zodat ik het maar eenmaal hoef te doen:pp
Jeetje John, wat is er gebeurd??
Is er een kroket uitgebroken ofzo?
 
Jeetje John, wat is er gebeurd??
Is er een kroket uitgebroken ofzo?
Haha, nee hoor ik was al om 5 uur op en online maar ja ik dacht ik kijk even of jullie met ook missen:pp
De eerste posten rolden hier al even na 5 uur over het scherm hoor.
 
Op het schiereiland Sirmione even aan de Italiaanse Cappucino en Latte. Vergelijken met thuis uit de Jura lukt natuurlijk nooit.
IMG_4489.jpeg
 
Middag, zojuist uitgecheckt, dus morgen kunnen we op tijd de terugreis beginnen naar onze tussenstop in Eibelstadt (bij Wurzburg). geen zin in een rit van minstens 11,5uur aan een stuk, wel afwisselend rijden naruurlijk. Maar het is nog steeds vakantie dus kalmpjes aan. Van de laatste paar Euro nog even 2pakjes roomboter, in de vorm van een Magnum Classic gekocht….. dus wie wil even benzinegeld overmaken? :):):):)
 
Ja vakantie is ook zo om Albert.
 
Goedenavond.

Lamp staat mooi in de woonkamer.
Ook nog een leuke lamp voor op tafel gekocht. Deze zag ik laatst in het tuincentrum.
Morgen komt de Monstera. Dan is het hoekje helemaal compleet.

Ik heb voor de postzegel ook nog een nieuwe grasmaaier gekocht.
De oude was erg zwaar en moeilijk te manouvreren op de schuine ondergrond.
Ik moet dat ding ook vanuit de garage door het huis de tuin in dragen.
De oude is 18 kg en de nieuwe nog geen 5 kg.
Heb nu een kleine flymo gekocht. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Volgend weekend naar mijn moeder. Dus vandaag een pakket met streekproducten samengesteld.
Bier en wijn uit de regio. En ambachtelijk zuurvlees. En een pot appel perenstroop.
Ook nog een pot haring in mayonaise. Dat heeft ze ooit eens gegeten, maar nooit meer kunnen vinden.
Ik kwam het hier tegen. Wordt in Maastricht gemaakt.
 
Avond. Marcel geen robotmaaier voor je postzegel ?
 
De oude is 18 kg en de nieuwe nog geen 5 kg.
Heb nu een kleine flymo gekocht. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Voor die paar grassprietjes had je beter een nagelknipper kunnen kopen:ROFLMAO:

Avond Marcel en Albert.
 
Avond John. Deel vd bagage al in de auto. Morgen de toiletspullen nog en de laatste dingen en gas dr op. Mooi op tijd vertrekken.
 
Klopt. Er moet een geleidedraad langs de kant. Met gevolg dat je nog de kanten moet bijwerken steeds.
Het is net als een robot stofzuiger. Je moet zelf toch de kantjes en hoekjes doen.
En als je het net zo vluchtig wil doen als die robotstofzuiger, kun je net zo goed even met de swiffer door het huis.

Of net als John. Paar hondenkoekjes door de kamer, en de swiffer maakt het zelf schoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan