Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dat valt mee want vaak wacht ik nog even als het nog geen half 6 is maar ja ik heb geen vaste tijd.
Ik zeg ook niet voor niets ik zeg alvast:DD
Zover ik weet en heb geleerd wil dat zeggen dat het dan nog geen avond is:deal:
Dus bij deze wens ik iedereen alvast fijne Paasdagen:pp
 
Avond.
Eerst moesten zoveel mogelijk mensen aan de zonnepanelen en nu moet je er straks maandelijks voor betalen:juggle:
 
Ja ze willen solidair zijn maar ja die anderen kunnen toch ook panelen nemen? Maar ja nog even en ik ga over op een rad om electra op te wekken en dan kunnen Sky en Gwen om de beurt energie opwekken:DD. Ik weet niet of dat over de hele opbrengst is of alleen over het deel wat je op jaarbasis niet gebruikt. Als ze het niet op jaarbasis maar per dag bekijken dan zul je met een redelijk aantal panelen hier al mee te maken krijgen. Maar ja ik stop nu want nog even en ik trek die krengen van het dak:eek:

Avond Thea.
 
Avond, zontomaatjes hierzo….
 
Avond.
Eerst moesten zoveel mogelijk mensen aan de zonnepanelen en nu moet je er straks maandelijks voor betalen:juggle:
Dat gaat toch altijd zo. Eerst iedereen lekker maken. En daarna kaal plukken.

Ik begin steeds minder trek te krijgen om nog panelen op het dak te leggen.
Salderen kan ook niemand iets zinnigs over zeggen.
En nu gaan ze ook morren aan de transport kosten.

Ach het is net een winkel. Liever spullen verkopen, dan terug brengen.
 
Mogge. Ontbijtje en alweer op het terras. Om 9 u hoppen we in de trein voor een ritje naar Milaan voor €9 pp. En dan 1,5u later uitstappen. Je kan ook de helft sneller met de HSL. Maar dan betaal je €40 pp. En aangezien we vakantie hebben doen we het kalm aan.
 
Moge Albert en veel plezier in Milaan.
 
Goedemorgen

Mogge. Ontbijtje en alweer op het terras. Om 9 u hoppen we in de trein voor een ritje naar Milaan voor €9 pp. En dan 1,5u later uitstappen. Je kan ook de helft sneller met de HSL. Maar dan betaal je €40 pp. En aangezien we vakantie hebben doen we het kalm aan.
En zie je ook nog wat meer van de omgeving!
 
Middag
Zo boodschappen weer binnen lunch gehad en nu bijna helemaal niets meer
Veel te benauwd hier en een knallende hoofdpijn :stars:
 
Middag binnenkomers en sterkte Jaap.
 
Mijn pc geeft aan dat het 17.30 is dus ik wens jullie alvast een fijne avond en smakelijk eten.
 
Goedenavond.

Hier is het weekend begonnen.
 
Avond Marcel en hier is het al Kerst:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Avond Stijn.

Hemeltje ! Was je al klaar met het vorige :DD. Geniet ervan !
Dat komt door zijn leeftijd want hij is het aantal werkuren al aan het afbouwen:pp
Dat is ook de reden dat ik 0 uren werk;)
 
Fijne kerstdagen John!

Ja, vakantie is pas eind september.
En voorheen werkte ik maar 32 uur. En nu 40. Dus een lang weekend is wel even welkom.
 
Je hebt er mooi weer bij Marcel en ik denk in het Zuiden zelfs te warm.Van mij mogen we een week verder zijn want dan koelt het hier af naar 19-20 graden.

1692202569787.png
 
Nou op buienradar zag ik gisteren dat ze voor dinsdag aanstaande 36 graden verwachtten. Hoop toch van niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan