Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Sexy:DD
Bakje uit de stalling gehaald?
Nee ik heb het nodig om orchideeën op te binden en flink vertakt spiderwood is voor een van deze vrij natuurlijk, groeit normaal op twijgjes.
 
Nee ik heb het nodig om orchideeën op te binden en flink vertakt spiderwood is voor een van deze vrij natuurlijk, groeit normaal op twijgjes.
Aha! Veel knutselplezier! Valt vast nog niet mee.
 
Nee ik heb het nodig om orchideeën op te binden en flink vertakt spiderwood is voor een van deze vrij natuurlijk, groeit normaal op twijgjes.
Ja, dat oogt dan heel erg natuurlijk. De orchidee op hout.
Zo groeien ze in de tropen ook.
 
Avond vanuit tropisch Italia. Peschiera d. Garda was leuk, maar vergeven van Nederlanders…..
wel een gezellige plek om rond te struinen. Door smalle straatjes en langs de haven. maar op het ene moment zie je een mooie terrassen tuin en een eind verder een vervallen en leeg staand pand met een tuin die er niet uitziet.
 
Avond Thea en John. En overige aanwezigen.
 
Ik zag net toevallig dat Ben de Rooij ook jarig is vandaag maar ja Ben zien en horen we jammer genoeg weinig meer.
 
Ja, dat oogt dan heel erg natuurlijk. De orchidee op hout.
Zo groeien ze in de tropen ook.
Zelfs voor het miniatuurtje is dit houtje toch te klein om leuk te ogen. Maar ik ga ook ander mos bestellen, webshop hier in de straat, dus kan ik morgen gewoon ophalen.
Nogal gepriegel omdat ik eigenlijk een derde handje nodig had maar het is gelukt. Ga hem wel opnieuw doen met anders mos maar voor nu blijft hij even zitten.

De vraag is of het niet te snel opdroogt voor orchideeën die nooit droog willen zijn, even uitproberen hoe dat gaat uitpakken (meer mos wellicht), dus ik ga niet meteen alles opbinden.

Was wel leuk om weer even in de LFS te zijn. En ook om te merken dat ze je nog kennen. En een klein beetje kriebelt het dan toch maar als er wat wordt aangeschaft is het eerst een terrarium. 60 x 45 x 60.
 
Goedenavond.

Hier ook tropisch klef.

Temperatuur24,8°C
Gevoelstemperatuur26,1°C
Grondtemperatuur24°C
Regen0 mm
Zonintensiteit71 W/m2
Luchtdruk1012 hPa
i
Luchtvochtigheid 72%
Windkracht2 Bft
i
WindrichtingZZW
i
Windstoten14 km/u
i
Zicht44,6 km
Laatste meting19:40
 
Nou weerman Marcel is erg uitgebreid met zn verslag zeg:DD
 
Wordt gewoon mooi weer deze week, klaar.....
Heb er niet veel aan, ben weer aan t werk......gelijk 10 uur en 16.000 stappen op de teller....ben t wel weer zat voor vandaag.:sleep:
 
Avond Lex en droom lekker;)
Nu ik dat schrijf denk ik dat ik ook iedereen verder een fijne avond toewens en een goede nacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Goedenavond.

Hier ook tropisch klef.

Temperatuur24,8°C
Gevoelstemperatuur26,1°C
Grondtemperatuur24°C
Regen0 mm
Zonintensiteit71 W/m2
Luchtdruk1012 hPa
i
Luchtvochtigheid72%
Windkracht2 Bft
i
WindrichtingZZW
i
Windstoten14 km/u
i
Zicht44,6 km
Laatste meting19:40
En toch bijna 2 uur gelopen. Nu wel rijp voor een douche.
 
Hier ook donker. Vroeger donker als in Nederland.
IMG_4375.jpeg
 
Wel even lekker lopen zo in het donker als het wat afkoelt (en de muggen van je afslaan ;) )
Gelukkig niet veel muggen. Een enkele krekel hoor je af en toe. En er lopen hier
salamandertjes rond over de tegels en muurtjes overdag. Lekker warme ondergrond natuurlijk
 
Gelukkig niet veel muggen. Een enkele krekel hoor je af en toe. En er lopen hier
salamandertjes rond over de tegels en muurtjes overdag. Lekker warme ondergrond natuurlijk
Van die salamandertjes weet ik nog wel. De muren en stenen zaten er vol mee.
 
Moge Marcel en alle andere al wakkere leden.

Het is nog lekker koel met 16 graden.
 
Goeiemorgen. De feestdag begint hier met een flinke plens water.
 
Moge binnenkomers en hier is het droog maar overwegend bewolkt.
 
Middag. Het is tijd. Cup a Soup tijd. En even afkoelen. Mn hoofd en buik gaan al een beetje richting tomaat kleur. Ondanks dat je in de schaduw van bomen en parasols ligt
 
Middag Albert en ipv een Coup a soup kun je beter een Cornetto pakken;)
 
Haha, ja het is daar zo warm denk ik dat daar geen ijs tegenop gewassen is. Maar ja als je het maar naar de zin hebt Albert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan