Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag allemaal,
@jessicapilon van harte gefeliciteerd🥳
Heb je het al gevierd met een eierbal met een kaarsje erop?:DD
Nee kwarktaart met veel slagroom en straks laat ik de Chinees maar wat langsbrengen.

Dank JW en Nicole.
 
Dank je Ben en Stijn en ik brul dat niet van de daken Ben want daar ben ik te bescheiden voor als Grunneger;)
Ik vraag me ook soms wel af bij het ouder worden of we het moeten vieren want we worden telkens een jaar ouder en het schiet nu wel op.
Zeg dat nu niet. Want stel je eens voor dat hier ook mensen zijn wiens leeftijd een nóg hoger getal laat zien en voor wie het wellicht ook opschiet...
Dus voor wie het aangaat: Geniet van het leven en pluk de dag, elke dag!
 
Avond allemaal !

En John van harte, en een fijne avond !
van-harte-gefeliciteerd-verjaardag-taart-ballonnen-slingers-bureaublad-achtergronden.nl.jpg
 
Thanks Marcel en Lex en ook een fijne avond.
 
Beter laat dan nooit
Van harte gefeliciteerd John alweer jaar dichter bij de AOW:DD;)
 
Dank je Albert. Ook goedemorgen.
 
Dank je Albert. Ook goedemorgen.
Mogge. Het weer is geweldig, zitten alweer op het terras buiten. Zo ontbijtje dr in. Broodjesservice is aan het uitdelen hier.
Mochten jullie je afvragen waarom het gras en alles zo groen is? Elke nacht van 2300 tot 700 gaat het bevloeiingssysteem aan. Gras is nog lekker vochtig.
IMG_2776.jpeg
 
Mooie omgeving met een behoorlijk brede sloot voor de deur;)
 
J
Mooie omgeving met een behoorlijk brede sloot voor de deur;)
Ja, die valt nog niet droog.. gister langs gereden vanaf het bovenste punt. We waren de Stau enzo wel zat.
wij zitten linksonder aan het meer . Nog een keer langs de westkant met de auto deze week.
IMG_2777.jpeg
 
Goedemorgen.

Mooie plek Albert.

Ik zit in mijn geheugen te graven, want ik ben daar lang geleden ook eens geweest.
Maar als ik op de maps kijk, dan weet ik wel waar ongeveer. Alleen bij de plaatsen gaat geen kampje branden.
Ik weet dat we onder Bardolino zaten. En aan dezelfde kant.
Misschien als ik zin heb, ga ik de foto’s nog opzoeken.
 
Moge Thea en Jaap. Hier zonnig met wat wolkjes.
 
Middag ! bezig hier met wat waterwissels.
De US was wel wat omhoog gelopen o.a. in de garnalenbakjes, had de laatste tijd alleen maar aangevuld eigenlijk....
 
Goedemorgen.

Mooie plek Albert.

Ik zit in mijn geheugen te graven, want ik ben daar lang geleden ook eens geweest.
Maar als ik op de maps kijk, dan weet ik wel waar ongeveer. Alleen bij de plaatsen gaat geen kampje branden.
Ik weet dat we onder Bardolino zaten. En aan dezelfde kant.
Misschien als ik zin heb, ga ik de foto’s nog opzoeken.
Wat zaten ook onder Bardoline, Lasize.
Kwam altijd een ijsverkoper met een bootje richting camping en dan mocht ik een chocolade (schep)ijsje gaan halen :)
 
Vol goede moed trok ik vanochtend mijn korte benen broek aan. Blote voeten in kleppers. De zon scheen vrijelijk. Nu niet meer dus kouwe poten. Donkere wolken pakken zich samen en hoewel het journaal gisteren beloofde dat er mogelijk een spat regen zou vallen in het westen voelde ik hier ook een druppel. Met als gevolg dat ik nu een lange benen broek aan heb met sokken en met een bezorgde blik naar boven kijk...

Waarbij mijn dag groet, toch maar zonder zorg, als gewoonlijk uw richting uitkomt! Goedendag allemaal.
 
en hoewel het journaal gisteren beloofde dat er mogelijk een spat regen zou vallen in het westen voelde ik hier ook een druppel.
Oplichters zijn het daar Ben;)

Jij ook een fijne middag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan