Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is pech hebben.
Er komen weer tropische dagen aan.
 
Goedenavond, het kan nog net.
Die heeft ie toch omgezaagd, nadat er een kokosnoot op z’n kop was gevallen??
Haha je zult maar nieuw lid zijn en dit lezen. Iglo’s, kokosnoten, hop, wollen onderbroeken… :DD
 
Goedenavond, het kan nog net.

Haha je zult maar nieuw lid zijn en dit lezen. Iglo’s, kokosnoten, hop, wollen onderbroeken… :DD
Bedoel je hiermee dat ze komen aankloppen om dat te kopen:DD

Moge allemaal.
 
Goeemorgen.

Fijn weekend.
 
Het regent dus dat was even kort met de hond buiten.

Goeiemorgen.
 
Goedemorgen.

Hier is het ook erg nat buiten.
Met 19 graden is het ook nog eens klef.
 
Moge Stijn en Marcel en hier is het grijs en droog.
 
Moge buurvrouw en ik denk dat er een paar buien onderweg zijn.
 
De middag lijkt goed te zijn. De zon schijnt net als altijd maar nu wat beter zichtbaar en daardoor merkbaar. Merken jullie mijn hartelijke groet op?
Goedenavond, het kan nog net.

Haha je zult maar nieuw lid zijn en dit lezen. Iglo’s, kokosnoten, hop, wollen onderbroeken… :DD
Ook oudere leden verbazen zich....
 
De regen heeft besloten om te schakelen naar wat forsere buien. Zodra ik mensen aan de slag zie gaan in de botenbouw is er grond om ons ongerust te maken? Over mijn groet hoeven we ons geen zorg te maken, hier is het: Goedemorgen allemaal!
 
Moge Ben en ik ben blij dat het bij jou en Thea regent want wat daar valt dat valt niet hier;)
 
Middag en ja hier regent het ook al.
 
Nou eindelijk een mooie pot dames voetbal tussen Frankrijk en Australie.

Frankrijk verrassend naar huis.
 
Eigenlijk wisten we dat al maar het blijft opmerkelijk... Alles gebeurd wat later daar bij jullie! :):);)
Nu maak je me in de war want waarom denk je dat ik altijd zo vroeg goedenavond roep:juggle:
 
@jessicapilon John, je bent jarig vandaag! Van harte gefeliciteerd en fijne dag vandaag!:daisy:
@jessicapilon
Waarom weten wij niet dat er leidinggevenden(!) jarig zijn? ;)Maar uiteraard passen daar felicitaties bij en de wens dat er nog vele gelukkige jaren mogen volgen!!
present.jpg
depositphotos_77768142-stock-illustration-dancing-emoticon.jpg
drunk-emoticon-vector-3653605.jpg
smiling-emoticon-going-to-party-illustration-46948264.jpg
 
Onze goeroe is jarig !!! PROFICIAT !!!

Ondertussen weer stralende zon hier maar eerder fris.
 
Dank je Ben en Stijn en ik brul dat niet van de daken Ben want daar ben ik te bescheiden voor als Grunneger;)
Ik vraag me ook soms wel af bij het ouder worden of we het moeten vieren want we worden telkens een jaar ouder en het schiet nu wel op.
 
Goedemiddag allemaal,
@jessicapilon van harte gefeliciteerd🥳
Heb je het al gevierd met een eierbal met een kaarsje erop?:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan