Dat is pech hebben.
Er komen weer tropische dagen aan.
Das weer goed voor z'n palmbomenDat is pech hebben.
Die heeft ie toch omgezaagd, nadat er een kokosnoot op z’n kop was gevallen??Das weer goed voor z'n palmbomen
wist ik niet maar dat laatste zou wel één en ander verklarenDie heeft ie toch omgezaagd, nadat er een kokosnoot op z’n kop was gevallen??
Ja, dat verklaard een hele hoop.😉wist ik niet maar dat laatste zou wel één en ander verklaren
Ik verbouw nu alleen nog wietplanten.Die heeft ie toch omgezaagd, nadat er een kokosnoot op z’n kop was gevallen??
Haha je zult maar nieuw lid zijn en dit lezen. Iglo’s, kokosnoten, hop, wollen onderbroeken…Die heeft ie toch omgezaagd, nadat er een kokosnoot op z’n kop was gevallen??
Bedoel je hiermee dat ze komen aankloppen om dat te kopenGoedenavond, het kan nog net.
Haha je zult maar nieuw lid zijn en dit lezen. Iglo’s, kokosnoten, hop, wollen onderbroeken…
Ook oudere leden verbazen zich....Goedenavond, het kan nog net.
Haha je zult maar nieuw lid zijn en dit lezen. Iglo’s, kokosnoten, hop, wollen onderbroeken…
Nou, gelukkig valt het grootste deel naast ons.Moge Ben en ik ben blij dat het bij jou en Thea regent want wat daar valt dat valt niet hier😉
Eigenlijk wisten we dat al maar het blijft opmerkelijk... Alles gebeurd wat later daar bij jullie! 🙂🙂😉Middag en ja hier regent het ook al.
Nu maak je me in de war want waarom denk je dat ik altijd zo vroeg goedenavond roepEigenlijk wisten we dat al maar het blijft opmerkelijk... Alles gebeurd wat later daar bij jullie! 🙂🙂😉
@jessicapilon@jessicapilon John, je bent jarig vandaag! Van harte gefeliciteerd en fijne dag vandaag!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.