Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen zon meer te zien buurvrouw.
 
Ik zal er straks even achter kijken maar misschien zit hier ook erachter verstopt:DD. Echt een geniepigerd soms he😉
 
Goedemiddag,

hier schijnt het zonnetje stevig. Buiten doet de warmte van het zonnetje goed na al dat herfstachtige weer van de afgelopen tijd.
 
Middag, het wordt hier iets helderder, dus zal die koperen ploert zo wel komen. Gister had hij ook vertraging.
 
Stralende zon hier aan de Belgische kust ! Fijne dag allen.
 
Middag binnenkomers en hier verstopt dat kreng zich nog steeds maar het is mij war, genoeg met 19 graden.
 
Middag binnenkomers en hier verstopt dat kreng zich nog steeds maar het is mij war, genoeg met 19 graden.
19 Graden is lekker weer. En voor mij nog wandelbaar.
Hier is het 22 en zonnig en dat is om wat langer te lopen met de honden al gauw te warm als ik in de zon loop.
 
Ja de platsnuit hier loopt ook amper in de zon hoor en is dan direct moe. Dit weer is nog prima te doen. Ook voor het baasje.
 
Ja de platsnuit hier loopt ook amper in de zon hoor en is dan direct moe. Dit weer is nog prima te doen. Ook voor het baasje.
Ja een platte snuit zal zeker een rol spelen, hier geen sprake van, maar ze zitten natuurlijk net als Sky, laag bij de grond. En de grond kan juist met zon erg warm worden. Met droog weer is het laag bij de grond al gauw flink warmer dan laten we zeggen een meter hoger.

En laten we eerlijk zijn. Zo'n kleine honden moeten heel wat meer stapjes zetten dan een grote hond. Ze moeten al gauw continue draven en dat is een grote inspanning in vergelijking met het stappen wat een grote hond en wij doen. Dus afstand aanpassen zeg ik.
 
Hier ook een platsnuit, na de wandeling dan op de koude tegelvloer liggen (de hond, niet ik).
 
O ja dat doet de onze ook en in de houding van een kikker.
 
Hier gaan ze juist heerlijk in de zon liggen, achter het raam op het zuiden.
 
  • Leuk
Waarderingen: TLS
Hier zont ze op de ligzetel in de tuin maar dan is daar geen wandeling aan voorafgegaan en duurt maar een kwartiertje 😎
 
In de woonkamer zoekt Sky ook vaak de zon op achter de tuindeur maar in de zon lopen is hem snel wat teveel.
 
  • Leuk
Waarderingen: TLS
Hier gaat de grootste zelfs bij 40° in de vensterbank op het zuiden liggen zonnen. Af toe eraf om beetje af te koelen en weer terug.
 
Welke honden hebben jullie ? De mijne is een Brusselse Griffon.
 
Hier een rasechte Boomer:DD
We kregen er nog papieren bij ook. Een heel pak Page toiletpapier🤣
 
  • Geweldig
Waarderingen: TLS
Goedenavond.

Hier ook heel mooi weer. Met 24 graden zelfs al behoorlijk warm.

Acht, ben die hitte wel gewend nu. Want op het lab is het ook steeds 26 graden.

Dat krijg je als er een koukleum werkt, en mails dat de airco uit moet……
 
Avond Marcel en hier blijven we steken op 19 graden.
 
Goedenavond allemaal:petjeaf:
Ik ben morgen vrij, dus ik ga vannacht eens proberen om vrouwenvoetbal te kijken:DD
 
Avond JW en de week is al bijna weer om.
 
Avond John,
Lekker gevoel is dat he?
Oh, en ik denk te weten wat jij wilt gaan zeggen, maar die maandag.... daar denken we nog eventjes niet aan:DD
Hoe kan het toch dat jij me zo goed kent:DD
Ik zou ook zeker niet aan die maandag denken als ik jouw was maar gewoon aan de dinsdag die na de maandag komt:juggle:
 
Hoe kan het toch dat jij me zo goed kent:DD
Ik zou ook zeker niet aan die maandag denken als ik jouw was maar gewoon aan de dinsdag die na de maandag komt:juggle:
Die dinsdag is prima!
Want dinsdag kan ik zeggen dat ik dan overmorgen kan zeggen dat ik morgen weekend heb:DD
 
Nou ik ben benieuwd wat de oranjedames gaan doen. Ben wel blij dat dit de laatste wedstrijd in het holst van de nacht is, wat een idiote tijden😴
 
Goedemorgen en het is van de kant van Oranje niet best. Maar ja ik wordt net wakker maar dat maak ik op uit het commentaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan