Hier is ie gelukkig nog wel maar dan achter de wolken😉Geen zon meer te zien buurvrouw.
Echt wel.Ik zal er straks even achter kijken maar misschien zit hier ook erachter verstopt. Echt een geniepigerd soms he😉
19 Graden is lekker weer. En voor mij nog wandelbaar.Middag binnenkomers en hier verstopt dat kreng zich nog steeds maar het is mij war, genoeg met 19 graden.
Ja een platte snuit zal zeker een rol spelen, hier geen sprake van, maar ze zitten natuurlijk net als Sky, laag bij de grond. En de grond kan juist met zon erg warm worden. Met droog weer is het laag bij de grond al gauw flink warmer dan laten we zeggen een meter hoger.Ja de platsnuit hier loopt ook amper in de zon hoor en is dan direct moe. Dit weer is nog prima te doen. Ook voor het baasje.
Veel plezier en...kom straks samen gezond weer thuis!!We vertrekken ergens tussen 8 en 9 is de planning en overnachten in Oostenrijk. Rijden via de Fernpass dus niet via München/Innsbrück.
Avond John,Avond JW en de week is al bijna weer om.
Hoe kan het toch dat jij me zo goed kentAvond John,
Lekker gevoel is dat he?
Oh, en ik denk te weten wat jij wilt gaan zeggen, maar die maandag.... daar denken we nog eventjes niet aan
Die dinsdag is prima!Hoe kan het toch dat jij me zo goed kent
Ik zou ook zeker niet aan die maandag denken als ik jouw was maar gewoon aan de dinsdag die na de maandag komt
Nou gelukkig ben je wel heel duidelijk in je uitlegDie dinsdag is prima!
Want dinsdag kan ik zeggen dat ik dan overmorgen kan zeggen dat ik morgen weekend heb
Ja, ik hou van helderheid scheppen in de chaos. Of was het nou andersom🤔Nou gelukkig ben je wel heel duidelijk in je uitleg
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.