Goedenavond!
Ik heb ook zo‘n schoonmoeder. Kan nergens afscheid van nemen.Avond John.
Helemaal waar maar vind het best moeilijk om dingen weg te doen dus gaat beetje bij beetje.
Zo erg is het hier niet hoor. Maar ben opgevoed door 2 hamsters ( zo noem ik m'n ouders altijd, ze bewaarden ongeveer alles ook als het kapot is. "Misschien kan ik het nog repareren" zei m'n vader dan).Ik heb ook zo‘n schoonmoeder. Kan nergens afscheid van nemen.
Wordt nooit meer gebruikt. Maar wegdoen.
Een lekke afwasteil wordt dan in de tuin nog als plantenbak gebruikt.
En wat er op zolder staat…….😱
Voor velen is afscheid moeten nemen van een schoonmoeder dus makkelijkerIk heb ook zo‘n schoonmoeder. Kan nergens afscheid van nemen.
Nouw... voor 140 euro verzendkosten had ik toch maar zo'n Fender Telecaster, vooropgesteld dat het dit ook daad werkelijk was, af laten sturen. Wanneer het een type uit Mexico zou zijn, uit de player series, betaal je al gauw rond de 780 euro of meer. Komt de gitaar uit Amerika ben je 2000 tot 2500 euro kwijt! Waarom overkomt mij dat nu nooit?Daar was ik weer. Ff een gesorek met iemand op Telegram nav een comment wat ik had gegeven op zn music channel op YT.
heel gesprek en recensie gegeven… en mocht ik een prijs kiezen uit een 10 tal ‘boxes’. Volg die man al een jaar of wat op YT, maar toch. Wat bleek ik had een gitaar gewonnen als dank voor de recensie. Maar om nou $140 shipment costs te betalen voor het kado… dus ik heb bedankt.. dan maar geen Fender Telecaster in huis. 😎
ben, het riekte mij toch een beetje teveel naar oplichting. Want na die 140Euro zou er ook nog 70€ voor de tracking id betaald moeten worden…. Dus niet aan begonnen.Nouw... voor 140 euro verzendkosten had ik toch maar zo'n Fender Telecaster, vooropgesteld dat het dit ook daad werkelijk was, af laten sturen. Wanneer het een type uit Mexico zou zijn, uit de player series, betaal je al gauw rond de 780 euro of meer. Komt de gitaar uit Amerika ben je 2000 tot 2500 euro kwijt! Waarom overkomt mij dat nu nooit?
Dit waren de foto’s die ze stuurden,Nouw... voor 140 euro verzendkosten had ik toch maar zo'n Fender Telecaster, vooropgesteld dat het dit ook daad werkelijk was, af laten sturen. Wanneer het een type uit Mexico zou zijn, uit de player series, betaal je al gauw rond de 780 euro of meer. Komt de gitaar uit Amerika ben je 2000 tot 2500 euro kwijt! Waarom overkomt mij dat nu nooit?
Ik heb ook zo‘n schoonmoeder. Kan nergens afscheid van nemen.
Wordt nooit meer gebruikt. Maar wegdoen.
Een lekke afwasteil wordt dan in de tuin nog als plantenbak gebruikt.
En wat er op zolder staat…….😱
Vroeger hadden aangeschafte bezittingen meer waarde doordat mensen minder hadden, denk ik zo. Je moest er dus zuinig op zijn. Hoewel ik er soms ook wel verbaast over ben wat men soms weg kan doen aan best waardevolle spullen zonder blikken of blozen. Misschien komen daar welvaart verschillen ook goed tot uiting??Zo erg is het hier niet hoor. Maar ben opgevoed door 2 hamsters ( zo noem ik m'n ouders altijd, ze bewaarden ongeveer alles ook als het kapot is. "Misschien kan ik het nog repareren" zei m'n vader dan).
Ik ben in de afgelopen jaren stuk beter geworden in het wegdoen.
Dat is er een uit de player serie, dus zo'n 780 euro waard. Ik had graag die 140 euro voor jou betaald in ruil voor de gitaar!
We vertrekken ergens tussen 8 en 9 is de planning en overnachten in Oostenrijk. Rijden via de Fernpass dus niet via München/Innsbrück.Moge Albert en ik heb het ook al klaar voor deze week qua snoeien en doen. Hoelaat ga je die kant op morgen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.