Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond John.
Helemaal waar maar vind het best moeilijk om dingen weg te doen dus gaat beetje bij beetje.
Ik heb ook zo‘n schoonmoeder. Kan nergens afscheid van nemen.
Wordt nooit meer gebruikt. Maar wegdoen.

Een lekke afwasteil wordt dan in de tuin nog als plantenbak gebruikt.

En wat er op zolder staat…….😱
 
Ik heb ook zo‘n schoonmoeder. Kan nergens afscheid van nemen.
Wordt nooit meer gebruikt. Maar wegdoen.

Een lekke afwasteil wordt dan in de tuin nog als plantenbak gebruikt.

En wat er op zolder staat…….😱
Zo erg is het hier niet hoor. Maar ben opgevoed door 2 hamsters ( zo noem ik m'n ouders altijd, ze bewaarden ongeveer alles ook als het kapot is. "Misschien kan ik het nog repareren" zei m'n vader dan).
Ik ben in de afgelopen jaren stuk beter geworden in het wegdoen.
 
Daar was ik weer. Ff een gesorek met iemand op Telegram nav een comment wat ik had gegeven op zn music channel op YT.
heel gesprek en recensie gegeven… en mocht ik een prijs kiezen uit een 10 tal ‘boxes’. Volg die man al een jaar of wat op YT, maar toch. Wat bleek ik had een gitaar gewonnen als dank voor de recensie. Maar om nou $140 shipment costs te betalen voor het kado… dus ik heb bedankt.. dan maar geen Fender Telecaster in huis. 😎
Nouw... voor 140 euro verzendkosten had ik toch maar zo'n Fender Telecaster, vooropgesteld dat het dit ook daad werkelijk was, af laten sturen. Wanneer het een type uit Mexico zou zijn, uit de player series, betaal je al gauw rond de 780 euro of meer. Komt de gitaar uit Amerika ben je 2000 tot 2500 euro kwijt! Waarom overkomt mij dat nu nooit?
 
Nouw... voor 140 euro verzendkosten had ik toch maar zo'n Fender Telecaster, vooropgesteld dat het dit ook daad werkelijk was, af laten sturen. Wanneer het een type uit Mexico zou zijn, uit de player series, betaal je al gauw rond de 780 euro of meer. Komt de gitaar uit Amerika ben je 2000 tot 2500 euro kwijt! Waarom overkomt mij dat nu nooit?
ben, het riekte mij toch een beetje teveel naar oplichting. Want na die 140Euro zou er ook nog 70€ voor de tracking id betaald moeten worden…. Dus niet aan begonnen.

goedenavond bye the wee
 
Nouw... voor 140 euro verzendkosten had ik toch maar zo'n Fender Telecaster, vooropgesteld dat het dit ook daad werkelijk was, af laten sturen. Wanneer het een type uit Mexico zou zijn, uit de player series, betaal je al gauw rond de 780 euro of meer. Komt de gitaar uit Amerika ben je 2000 tot 2500 euro kwijt! Waarom overkomt mij dat nu nooit?
Dit waren de foto’s die ze stuurden,
IMG_4266.jpeg
IMG_4265.jpeg
IMG_4264.jpeg
 
Ik heb ook zo‘n schoonmoeder. Kan nergens afscheid van nemen.
Wordt nooit meer gebruikt. Maar wegdoen.

Een lekke afwasteil wordt dan in de tuin nog als plantenbak gebruikt.

En wat er op zolder staat…….😱
Zo erg is het hier niet hoor. Maar ben opgevoed door 2 hamsters ( zo noem ik m'n ouders altijd, ze bewaarden ongeveer alles ook als het kapot is. "Misschien kan ik het nog repareren" zei m'n vader dan).
Ik ben in de afgelopen jaren stuk beter geworden in het wegdoen.
Vroeger hadden aangeschafte bezittingen meer waarde doordat mensen minder hadden, denk ik zo. Je moest er dus zuinig op zijn. Hoewel ik er soms ook wel verbaast over ben wat men soms weg kan doen aan best waardevolle spullen zonder blikken of blozen. Misschien komen daar welvaart verschillen ook goed tot uiting??
 
Wat een mooie avond zeg.

Net terug uit het Heuvelland. Mooie wandeling gemaakt.
Nu nog 20 graden buiten.
 
Zo, dat zijn er genoeg.. bak wordt te klein hoor!
 
Goed, ik ga Reinhard Mey weer opzetten, in gedachten dan. Tot morgen allemaal.
 
Goedemorgen dames en heren.
 
Mogge John.

straks even met de kikkerbak en aquarium bezif en dan hebben die 1,5 week rust. Morgen op tijd richting Italië
 
Moge Albert en ik heb het ook al klaar voor deze week qua snoeien en doen. Hoelaat ga je die kant op morgen?
 
Moge Albert en ik heb het ook al klaar voor deze week qua snoeien en doen. Hoelaat ga je die kant op morgen?
We vertrekken ergens tussen 8 en 9 is de planning en overnachten in Oostenrijk. Rijden via de Fernpass dus niet via München/Innsbrück.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Ice78: Maar ja ieder uurtje is er 1
      Terug
      Bovenaan