Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor morgen hebben wij droog weder besteld. Wij zullen ons gaan verpozen met onze kleinkinderen in een dierentuin. Ze vinden dat leuk en omdat zij daar genoegen uit putten wordt ik ook blij.
Nu hopen wij dus dat onze bestelling op de juiste plek wordt afgeleverd.

Voor nu lever ik hierbij mij dag groet af: Een fijne dag gewenst!
 
Middag Ben en ik wens jullie alvast een fijne dag morgen.
 
Middag, ff uitbuiken hierzo.
 
Ik wil niet weer te laat zijn dus ik zeg alvast fijne avond allemaal.
 
Mogge, ff een left-over groentesoepje genomen als voorafje. Straks een paar broodjes nog.

beetje aan het plannen voor uitstapjes volgende week. Dagtrip Milaan plannen met de trein vanaf Gardameer. Geen gedoe met tolwegen, parkeren enzo, je komt in Milan Zentrale aan. Schijnt dat treinen daar veel goedkoper is als hier in NL.
Heb van Tui een 06nr gekregen voor vragen tussen 8.00en 2000.u, die zijn even voor mij aan het uitzoeken.
zelf ook al wel enige info gezocht, maar wie weet hebben zij goede tips.
Dagje Verona is ook erg mooi.
En met de trein kun je ook heel goed naar Venetië.
 
Goedenavond.

Hier even een lekker biertje gepakt met een stukje fuet.
 
Dagje Verona is ook erg mooi.
En met de trein kun je ook heel goed naar Venetië.
Avond Marcel. Verona en Venetie beide al gezien Bij vorige vakanties. Vonden Venetië ENORM toeristisch. Dus nu de andere kant eens op.
 
Avond Marcel. Verona en Venetie beide al gezien Bij vorige vakanties. Vonden Venetië ENORM toeristisch. Dus nu de andere kant eens op.
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is echt enorm toeristisch.
Ik weet nog goed dat we daar een biertje hebben gedronken voor maar liefst omgerekend 12 gulden toen.
Maar ja, dat terras zie je wel heel vaak in beeld, als het over Venetië gaat. Dus in dat opzicht, is het een eeuwig soevenier.

De treinreis was eigenlijk nog wel de grootste attraktie.

Verona is erg mooi. En toch wel minder toeristisch dan Venetië.
Daar is toch ook dat balkon van Romeo en Julliet??
 
Het lijkt erop dat we de regen en ‘kou’ ff kwijt zijn vanaf nu. Eindelijk wat aangenamere vakantietemperatuur.
 
Verona is erg mooi. En toch wel minder toeristisch dan Venetië.
Daar is toch ook dat balkon van Romeo en Julliet??
klopt, al moet je wel erg zoeken, gelukkig hadden we toen een bustrip met stadswandeling met een gids. Anders vindt je het echt niet. Het stelt ook niet veel voor trouwens.
 
Het lijkt erop dat we de regen en ‘kou’ ff kwijt zijn vanaf nu. Eindelijk wat aangenamere vakantietemperatuur.
Nou, de dag begon hier heel erg mooi.
Maar om 9 uur was het al weer grijs. Het heeft nog net niet geregend.
 
Vanmiddag wel weer wat buien hier, en een harde wind.
 
klopt, al moet je wel erg zoeken, gelukkig hadden we toen een bustrip met stadswandeling met een gids. Anders vindt je het echt niet. Het stelt ook niet veel voor trouwens.
Ach, dat is met alles wat je dan in het echt ziet.

Eigenlijk vind ik de plekken waar juist geen toeristen komen het mooist.
Daar proef je nog de pure sfeer van de omgeving.

Maar ja, dat wordt ook steeds zeldzamer.
 
Hier alweer flinkt wat plensbuien overgetrokken vandaag. Hoef de tuin iig niet te sproeien🙄
 
vanavond laat komt de zoon ook weer terug van zn tripje. 19:40 vlucht vanaf Gatwick. 2100 landen als ze geen vertraging hebben en dan nog een kleine 2uur treinen.
 
vanavond laat komt de zoon ook weer terug van zn tripje. 19:40 vlucht vanaf Gatwick. 2100 landen als ze geen vertraging hebben en dan nog een kleine 2uur treinen.
Met vrienden weg geweest? Hopelijk geen vertraging anders rijden er straks geen treinen meer.
 
Met vrienden weg geweest? Hopelijk geen vertraging anders rijden er straks geen treinen meer.
Ja, weekje Brighton en Londen. Trein heen en vliegtuig terug.
Vertraging, dan haal ik hem met liefde op.
 
Daar was ik weer. Ff een gesorek met iemand op Telegram nav een comment wat ik had gegeven op zn music channel op YT.
heel gesprek en recensie gegeven… en mocht ik een prijs kiezen uit een 10 tal ‘boxes’. Volg die man al een jaar of wat op YT, maar toch. Wat bleek ik had een gitaar gewonnen als dank voor de recensie. Maar om nou $140 shipment costs te betalen voor het kado… dus ik heb bedankt.. dan maar geen Fender Telecaster in huis. 😎
 
Nou daar gaat je muzikale carrière dus Albert😉
 
Avond JW en ben je alweer aan vakantie toe?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: nou ja je verdient ermee
      Terug
      Bovenaan