Middag Thea.
Had je je gisteren verslapen ofzo?Ik wil niet weer te laat zijn dus ik zeg alvast fijne avond allemaal.
Dagje Verona is ook erg mooi.Mogge, ff een left-over groentesoepje genomen als voorafje. Straks een paar broodjes nog.
beetje aan het plannen voor uitstapjes volgende week. Dagtrip Milaan plannen met de trein vanaf Gardameer. Geen gedoe met tolwegen, parkeren enzo, je komt in Milan Zentrale aan. Schijnt dat treinen daar veel goedkoper is als hier in NL.
Heb van Tui een 06nr gekregen voor vragen tussen 8.00en 2000.u, die zijn even voor mij aan het uitzoeken.
zelf ook al wel enige info gezocht, maar wie weet hebben zij goede tips.
Avond Marcel. Verona en Venetie beide al gezien Bij vorige vakanties. Vonden Venetië ENORM toeristisch. Dus nu de andere kant eens op.Dagje Verona is ook erg mooi.
En met de trein kun je ook heel goed naar Venetië.
Hij was te druk met iemand…..Had je je gisteren verslapen ofzo?
Ah vandaar.Hij was te druk met iemand…..
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is echt enorm toeristisch.Avond Marcel. Verona en Venetie beide al gezien Bij vorige vakanties. Vonden Venetië ENORM toeristisch. Dus nu de andere kant eens op.
Goedenavond Thea.Avond Marcel.
klopt, al moet je wel erg zoeken, gelukkig hadden we toen een bustrip met stadswandeling met een gids. Anders vindt je het echt niet. Het stelt ook niet veel voor trouwens.Verona is erg mooi. En toch wel minder toeristisch dan Venetië.
Daar is toch ook dat balkon van Romeo en Julliet??
Nou, de dag begon hier heel erg mooi.Het lijkt erop dat we de regen en ‘kou’ ff kwijt zijn vanaf nu. Eindelijk wat aangenamere vakantietemperatuur.
Ach, dat is met alles wat je dan in het echt ziet.klopt, al moet je wel erg zoeken, gelukkig hadden we toen een bustrip met stadswandeling met een gids. Anders vindt je het echt niet. Het stelt ook niet veel voor trouwens.
Je bent van harte welkom in mijn voortuin, heb er nog nooit toeristen gezienEigenlijk vind ik de plekken waar juist geen toeristen komen het mooist.
Nou ik was niet de enige volgens mijHij was te druk met iemand…..
Zeker niet.. maar het lijkt goed te komen…. We gaan t zien.Nou ik was niet de enige volgens mij
Avond binnenkomers.
Met vrienden weg geweest? Hopelijk geen vertraging anders rijden er straks geen treinen meer.vanavond laat komt de zoon ook weer terug van zn tripje. 19:40 vlucht vanaf Gatwick. 2100 landen als ze geen vertraging hebben en dan nog een kleine 2uur treinen.
Ja, weekje Brighton en Londen. Trein heen en vliegtuig terug.Met vrienden weg geweest? Hopelijk geen vertraging anders rijden er straks geen treinen meer.
Avond John, heb ik vakantie gehad dan🤔Avond JW en ben je alweer aan vakantie toe?
Bekend kwaaltje bij de familie Rutte JWAvond John, heb ik vakantie gehad dan🤔
Kan ik me niet meer herinneren😆
Hahah. Nou. Heb t op een accoordje gegooit. Ben benieuwd. Niet te snel ToehappenNou daar gaat je muzikale carrière dus Albert😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.