Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was een leuke Moto3 race met een mooie plek voor Colin.
 
Middag. Bij moeders geweest en zojuist soepje met brood gegeten. De ega straks naar het werk voor de laatste dienst.
 
lekker gedoe bij het WK wielrennen. Activisten blokkeren de boel. Vastgelijmt aan het wegdek.
 
Ja ik lees het net Albert en ze worden steeds gekker. Maar ja ik kijk de MotoGP.
 
Ja, een neefje van mij ook met vrouw en 2 kids in zo’n grote koepeltent. Zag gister foto’s op FB van de tent bij hui op een plat dak liggen drogen na 2 weken regen. Nou dank je. Ooit 2 keer in een tent gelegen, 1x in militaire dienst en 1 keer op vakantie. Daarna nooit meer. Primitief gedoe.
Waarbij je in je diensttijd niet eens een hele tent had maar een halve... Gelukkig was mijn onderdeel de Calvalarie. Die hadden Centurion tanks. Nu waren dat ook ondingen om in te zitten maar ze bleken uitstekend om op te kamperen. Daartoe werd de loop naar achter gedraaid over het dek waaronder een gigantische Rols Royce motor. Die lieten we even draaien en gooiden camouflage netten als ondergrond over dat dek en over de loop werden zeildoeken gegooid. Zelfs in de vorsttijden sliepen we heerlijk warm!
 
Het lijkt me een prima moment om iedereen eens een fijne dag, in ieder geval wat er nog van over is, te wensen!
 
Waarbij je in je diensttijd niet eens een hele tent had maar een halve... Gelukkig was mijn onderdeel de Calvalarie. Die hadden Centurion tanks. Nu waren dat ook ondingen om in te zitten maar ze bleken uitstekend om op te kamperen. Daartoe werd de loop naar achter gedraaid over het dek waaronder een gigantische Rols Royce motor. Die lieten we even draaien en gooiden camouflage netten als ondergrond over dat dek en over de loop werden zeildoeken gegooid. Zelfs in de vorsttijden sliepen we heerlijk warm!
Ik zat bij de Verbindingsdienst.. 1 oefening in de 4mnd opleiding, daarna 8mnd op Havelterberg, bij de Amerikanen op de site als telexist. Heerlijke tijd gehad daar. Veel Amerikaans eten.
 
Middag Ben.

Heerlijke tijd gehad daar. Veel Amerikaans eten.
Nou ik ben snel uit dienst gegaan maat het eten bij de luchtmacht in Nijmegen was top en veel beter dan elders. Als ze van de landmacht op de kazerne kwamen eten dan waren het net hongerige wolven dus wat die normaal kregen was niet bijster zeiden ze.
Maar ja voor het eten blijf ik niet heb ik na 6 weken aangegeven:DD
 
Ik zat bij de Verbindingsdienst.. 1 oefening in de 4mnd opleiding, daarna 8mnd op Havelterberg, bij de Amerikanen op de site als telexist. Heerlijke tijd gehad daar. Veel Amerikaans eten.
Wij waren op oefening kwamen terug van een oefening of moesten op oefening. Parate hap. In diverse landen. Moeilijk had ik het niet, rondrijden met een Munga, zo'n soort Jeep, en de officieren bedienen in de mess.
 
Ik zie net dat het her en der regent maar hier is het heerlijk zonnig en droog tot nu toe.
 
AF heeft het Hikje weer gehad… en we hebben weer een Wereldkampioen, geweldenaar Mathieu vd Porl. Incl valpartij.

IMG_4252.jpeg
 
Hier zo’n beetje de hele dag regen.
Vanmiddag nog even bij de Geul gaan kijken. Stroomde aardig door.
Ook de cube even grondig ververst. 90% en daarbij de oude Rotala indica stengels eruit gehaald. Was bijna alleen wortel van onder.
De toppen terug gezet.
Ook teveel javamos weggehaald. En teveel uitlopers van de cryptocoryne.
Nu zie ik tenminste weer garnalen.
Filtertje deed ook niet veel meer, dus ook maar van nieuwe watten voorzien.
 
Avond, hier pas om een uur of half 4 regen en onweer. nu breekt de zon weer door.
 
Hier zo’n beetje de hele dag regen.
Vanmiddag nog even bij de Geul gaan kijken. Stroomde aardig door.
Ook de cube even grondig ververst. 90% en daarbij de oude Rotala indica stengels eruit gehaald. Was bijna alleen wortel van onder.
De toppen terug gezet.
Ook teveel javamos weggehaald. En teveel uitlopers van de cryptocoryne.
Nu zie ik tenminste weer garnalen.
Filtertje deed ook niet veel meer, dus ook maar van nieuwe watten voorzien.
En dan ben je toch zo even bezig Maar dan heb je ook weer resultaat.
 
🙂🙂Vakantiemodus = aan.

Volgens mijn collega, die nu op De Noordkaap is, dik verdiend.
 
Goedemorgen. Nu ben ik eens de eerste die goedemorgen zegt. Om 0:01 uur 😉
 
Moge JW en werkse maar weer. Vakanties duren veel te kort he.
 
Goedemorgen deze maandagmorgen! Hebben we er zin in? Jazeker wel, maar eerst beetje op gang komen vanmorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan