Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal en het is lekker zonnig (nog).
 
Middag. T was lekker weer om ff in de stad te lopen. we hadden nog een paar cadeaubonnen. Dus ff langs de drankenhandel G&G voor een paar flessen wijn. Boekhandel, en nieuw hoesje voor mn telefoon. tussendoor ook een lekker broodje warm vlees gegeten bij een lunchroom die een jaar of wat geleden “het lekkerste broodje van Nederland” had gemaakt.

 
Middag, hier net een bakkie Koffie en een plak vers zelfgebakken citroencake op....mmmm
 
Middag :koffie:
Is hier in Andijk gestopt met zachtjes regen gaat nu zo hard dat de dakgoten het niet meer kunnen verwerken :regen:
 
Middag Jaap en hier is het nog droog maar de zon is weg.
 
Middag, hier heel de dag droog geweest. Maar volgens de buienradar gaat het over een half uurtje los hierzo.
De ega is al naar t werk, collega ziek gemeld en dus begint ze een 3 uur vroeger en wat langer door.
 
Nou hier begint het net met regenen.
 
Goedenavond.

Lekker rustig dagje vandaag.
Vanochtend wat boodschapjes gaan halen. En pakketjes afgehaald die deze week bij het afhaalpunt zijn afgeleverd.
Auto gewassen.
2 vogelvoeder houders opgehangen in de tuin.

En lekker een tijd muziek geluisterd.

Het is nu grijs buiten, en af en toe valt er wat nattigheid.
 
Avond Lex en het wordt tijd dat de MotoGP weer gaat rijden.
 
Hallo ladies and gents.
 
Nog een goedenavond allemaal
 
Goedemorgen
 
Moge Marc en Albert.

Straks MotoGP kijken met Zonta op front row. Maar ja ik zie hem snel eraf liggen want met die spanning moet je kunnen omgaan en hij is nog erg jong.
 
Wordt rustig in de buurt. Vannacht weer een auto vertrokken met de sleurhut erachter. Snap niet dat mensen dit leuk vinden met zo’n apparaat naar zonnige plekken. Wij stappen met 2 koffers in de auto en huren een appartementje. Veel comfortabeler meestal. Maar het zal de charme wel zijn (nooit begrepen).
 
Je hebt ze zelf die menen in een tent te moeten kruipen Albert. Nou dat is voor mij geen kamperen maar kramperen:DD

Maar goed voor sommigen zal het ook een financieel plaatje zijn en niet iedereen kan zich een luxe vakantie veroorloven.
 
Je hebt ze zelf die menen in een tent te moeten kruipen Albert. Nou dat is voor mij geen kamperen maar kramperen:DD
Ja, een neefje van mij ook met vrouw en 2 kids in zo’n grote koepeltent. Zag gister foto’s op FB van de tent bij hui op een plat dak liggen drogen na 2 weken regen. Nou dank je. Ooit 2 keer in een tent gelegen, 1x in militaire dienst en 1 keer op vakantie. Daarna nooit meer. Primitief gedoe.
 
1x in militaire dienst
Kijk zover heb ik het niet laten komen en voordat we dat moesten gaan doen was ik weg🤣
Mijn motto was commandeer je hondje en blaf zelf en ik heb bij de St Probe in Hoogezand destijds een erg leuke vervangende dienstplicht mogen doen.
 
Ik zeg alvast fijne middag allemaal en ga de MotoGP kijken.
 
Hier even een rondje Brunsummerheide gedaan. Flink nat. Maar ja, je wilt er toch eens uit.
De natuur zag er mooi fris groen uit.
De heide is zelfs al aan het bloeien. Dus binnenkort met zonnig weer maar eens gaan kijken en ruiken.
Ook veel paddestoelen gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Ice78: Tja alles is wel mooi op dat gebied
      Terug
      Bovenaan