Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is jammer dan want ik vrees dat ik tegen die tijd hele slechte ogen heb en die roos niet kan zien 😉 dus oefen maar niet.
Misschien kun je dan afgaan op de geur van mn voeten want die zal ik dan speciaal voor jouw een week langer niet wassen:DD:DD😉
 
Avond, gefeliciteerd Marcel.

maarre. Heb je al spijt?
Bedankt Albert.

We hadden het er vanmiddag op het werk ook over.
Zo’n onderzoek zegt natuurlijk niks, als je de parameters niet weet.
En met de juiste instellingen kun je iedere uitkomst krijgen.

Maar Heerlen is heel divers. Je hebt goede buurten en minder goede.
Door de mijnen is Heerlen ontploft tot industrie stad. Het was een boerendorp.
En de mijnen zijn weg. De overheid heeft veel kantoor functies naar Heerlen verplaatst.
Maar de lagere klasse heeft nooit een alternatief gekregen.
En dat effect zie je nog steeds terug in bepaalde wijken.
Eigenlijk is Heerlen een te groot boeren dorp.
 
Mogguh, gij lieden van het aquaristiek.
 
Mogge John.. eens kijken of het AF vandaag weer wordt overspoelt met allerlei vragen van 1 bepaald lid…🙂
Haha, ja nieuwe leden moeten soms de weg nog vinden Albert.

Moge Marcel.
 
Ontbijtje.

En het weerbericht voor het Vechtdal is: momenteel bewolkt, het kan regenen of droog zijn… maar niet vriezen of dooien vandaag.
 
Nou dan kun je de schaatsen in het vet laten dus😉
 
Nou dan kun je de schaatsen in het vet laten dus😉
Tja. Dan moet ik wat anders bedenken op mn eerste vakantiedag. Even naar moeders dan maar om een uur of 10.

Karin moet het weekend nog werken, pas zondagavond half 11 begint haar vakantie.
in de zorg heb je de keuze, weekend voor je vakantie vrij, of het laatste weekend van je vakantie vrij.
 
Goedemorgen.
Fijne dag voor iedereen.
 
Ontbijtje.

En het weerbericht voor het Vechtdal is: momenteel bewolkt, het kan regenen of droog zijn… maar niet vriezen of dooien vandaag.

Tja. Dan moet ik wat anders bedenken op mn eerste vakantiedag. Even naar moeders dan maar om een uur of 10.

Karin moet het weekend nog werken, pas zondagavond half 11 begint haar vakantie.
in de zorg heb je de keuze, weekend voor je vakantie vrij, of het laatste weekend van je vakantie vrij.
Fijn verlof Fozzy en geniet ervan.
Volgende week terug kans op 30 graden,
al zal niet iedereen daar even blij mee zijn.
 
Fijn verlof Fozzy en geniet ervan.
Volgende week terug kans op 30 graden,
al zal niet iedereen daar even blij mee zijn.
Dank je. Laat maar komen Marc. Volgende week vrijdag 11/8 vertrekken wij naar zonniger oorden.
IMG_4220.png
 
Fijn verlof Fozzy en geniet ervan.
Volgende week terug kans op 30 graden,
al zal niet iedereen daar even blij mee zijn.
Hier donderdag en vrijdag 24-25 graden en dan weer terug naar 21-22 graden dus ideaal.
 
Hier donderdag en vrijdag 24-25 graden en dan weer terug naar 21-22 graden dus ideaal.
Hoop ergens wel dat je gelijk hebt.

 
Goede morgen vanuit een lichtbewolkt Andijk
Nu eerst :koffie:
Dan een lijstje maken voor druk pvc voor de 2 meter ben het gedoe met slangen meer als zat
Ook wat nieuwe planten voor de 250 mee bestellen
 
Mogge. Bezoekje gehad bij moeder overste 🙂. Nu ff niks en straks een keer broodje met omelet weghappen. Vanmiddag de Lido maar eens aan onderhoud onderwerpen. En een keer het water testen hoe zich de verhoudingen houden.
 
Middag, onderhoud gepleegd in de bak. En eens weer water getest…. Ijzer wat laag, dus dat wat aangevuld. maar Nitraat en Fosfaat zit er voldoende in in die Complete van Aquariumbemesting. Druppels en poeders in buisje en gelijk verkleuring te zien. Maar wel in de juiste verhouding. Vandaar de afwezigheid van algen……. Dus niks co2, of gepruts met poeders. Gewoon zo doorgaan en af en toe een paar liter water verversen met regenwater. lekker low maintenance. Me very happy.
 
Mooi dat het goedgaat Albert en dan kun je met een gerust hart op vakantie.
 
Net even de postzegel tuin voor gedaan altijd weer verbaasd hoe veel onkruid er uit komt na twee weken
Nu :koffie:
 
Goedemiddag,

hier gingen net de hemelsluizen open. Zag nog een eenzame fietsers door weer en wind ploeteren. Ach erme.
Ik was gelukkig weer eens op tijd binnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Dragonstyle85: Ik weet nog niet of ik ga, vorig jaar bewust niet gegaan, en daarvoor flinke taxikosten gemaakt...
      Terug
      Bovenaan