Misschien kun je dan afgaan op de geur van mn voeten want die zal ik dan speciaal voor jouw een week langer niet wassen😉Dat is jammer dan want ik vrees dat ik tegen die tijd hele slechte ogen heb en die roos niet kan zien 😉 dus oefen maar niet.
Misschien kun je dan afgaan op de geur van mn voeten want die zal ik dan speciaal voor jouw een week langer niet wassen😉Dat is jammer dan want ik vrees dat ik tegen die tijd hele slechte ogen heb en die roos niet kan zien 😉 dus oefen maar niet.
Bedankt Albert.Avond, gefeliciteerd Marcel.
maarre. Heb je al spijt?
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230803_92254548
Bespaar je de moeite, de wollen onderbroek zal voldoende zijnMisschien kun je dan afgaan op de geur van mn voeten want die zal ik dan speciaal voor jouw een week langer niet wassen😉
Niet doen Lex want dan slaap je niet lekker meer😆Zeg ik denk in plaatjes he.......😆
Mogge John.. eens kijken of het AF vandaag weer wordt overspoelt met allerlei vragen van 1 bepaald lid…🙂Moge Albert.
Haha, ja nieuwe leden moeten soms de weg nog vinden Albert.Mogge John.. eens kijken of het AF vandaag weer wordt overspoelt met allerlei vragen van 1 bepaald lid…🙂
Tja. Dan moet ik wat anders bedenken op mn eerste vakantiedag. Even naar moeders dan maar om een uur of 10.Nou dan kun je de schaatsen in het vet laten dus😉
Ontbijtje.
En het weerbericht voor het Vechtdal is: momenteel bewolkt, het kan regenen of droog zijn… maar niet vriezen of dooien vandaag.
Fijn verlof Fozzy en geniet ervan.Tja. Dan moet ik wat anders bedenken op mn eerste vakantiedag. Even naar moeders dan maar om een uur of 10.
Karin moet het weekend nog werken, pas zondagavond half 11 begint haar vakantie.
in de zorg heb je de keuze, weekend voor je vakantie vrij, of het laatste weekend van je vakantie vrij.
Dank je. Laat maar komen Marc. Volgende week vrijdag 11/8 vertrekken wij naar zonniger oorden.Fijn verlof Fozzy en geniet ervan.
Volgende week terug kans op 30 graden,
al zal niet iedereen daar even blij mee zijn.
Hier donderdag en vrijdag 24-25 graden en dan weer terug naar 21-22 graden dus ideaal.Fijn verlof Fozzy en geniet ervan.
Volgende week terug kans op 30 graden,
al zal niet iedereen daar even blij mee zijn.
Hoop ergens wel dat je gelijk hebt.Hier donderdag en vrijdag 24-25 graden en dan weer terug naar 21-22 graden dus ideaal.
Ja dat is hier voor het hoge Noorden en zuidelijker zal het wel weer warmer worden maar ja wie gaat daar dan ook wonen🤣Hoop ergens wel dat je gelijk hebt.
Dat doen we sowieso wel John.Mooi dat het goedgaat Albert en dan kun je met een gerust hart op vakantie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.