Goedenavond.
Ik wil ook niet weten wat je allemaal ziet. .en de rest wat ik zie vertel ik maar niet
Ben ik niet met je eens want als mens en al zeker als kind moet je wel iets doen wat je leuk vindt. Knutselen wordt door mij en de kids verre van leuk ervaren maar dan kun je wel zeggen dat moet je doen maar je gaat toch niet voor de ontspanning iets doen waar je niets aan vindt?Knutselen is geen kwestie van kunnen maar van doen.
Haha, wij maakten vroeger nog wel van een oude handfietspomp een proppenschieter waar we dan eikels in deden. Ik heb nooit begrepen waarom de buren dat niet leuk vonden want wij gingen uit ons dak als we een van de buren hadden geraakt🤣Ik had ook een keer een pijl en boogje gemaakt met me kleine uit niks anders dan 2 bamboestokjes 100cm en en een touwtje en een keukensponsje erop met elastiek voor de zachtheid, nou nou 10 min. Later kwam pruillip me vertellen ,,, televisie kapot papa, ay mis ik haar toch ay ay😗
en dus ligt er altijd een oplossing bij jezelfHaha, wij maakten vroeger nog wel van een oude handfietspomp een proppenschieter waar we dan eikels in deden. Ik heb nooit begrepen waarom de buren dat niet leuk vonden want wij gingen uit ons dak als we een van de buren hadden geraakt🤣
Volgende week vrijdagochtend gaan we Op pad. Overnachting in Obermieming (Tirol) en dan zaterdags door naar Italië.Goedemiddag
Hier heeft het vooral afgelopen nacht goed gespookt.
@Fozzy, wanneer vertrek je?
Fijn dat je een oppas hebt voor de woning.
Heb je nog een week voor een spoedcursus Italiaans😉Volgende week vrijdagochtend gaan we Op pad. Overnachting in Obermieming (Tirol) en dan zaterdags door naar Italië.
Oh ik herinner me nog 1 zinnetje wat iemand op de markt tegen mij zei, een verkoopster.Heb je nog een week voor een spoedcursus Italiaans😉
Dit uitspreken lukt me al amper laat staan het onthouden'Guardare e non toccare è una cosa da imparare'
Een van die jongeren ben ik dusEn je merkt de laatste tijd heel erg, dat veel jongeren totaal geen technisch inzicht hebben.
'Guardare e non toccare è una cosa da imparare
Met een Nederlands accent zou het klinken als... met de klemtoon onderstreept.Dit uitspreken lukt me al amper laat staan het onthouden
Dat is niet erg aardig hoor LMAOOf dat geouwehoer op straat als ze de zoveelste hond aan het uitlaten zij
Ja maar minder van die stortbuien, je wil niet weten hoeveel ik er op mijn kop heb gehad de afgelopen dagen. Of hoevaak ik mij realiseerde dat ik (maar weer eens) snel naar binnen moest om mijn kop droog te houden.Regen heb ik vandaag in overvloed zien vallen (Geleen) en ook nu blijven de buien vallen.
Ja zeker weten!Ik ben blij dat mijn vader mij vroeger mee liet helpen met klusjes in en rond het huis.
Ik weet niet of ik je al met het vast contract gefeliciteerd had maar bij deze dan alsnog.Vandaag kreeg ik ineens allemaal felicitaties van collega’s. Bleek mijn manager een mail rondgestuurd te hebben over mijn vaste aanstelling.
In dat geval mag je alvast 2039 wel in je agenda zetten en ik ben dan die man achter een rollator met een roos op zn hoedVolgend Vivarium waar jij en ik bij aanwezig zijn overhoor ik je.
Dat is jammer dan want ik vrees dat ik tegen die tijd hele slechte ogen heb en die roos niet kan zien 😉 dus oefen maar niet.In dat geval mag je alvast 2039 wel in je agenda zetten en ik ben dan die man achter een rollator met een roos op zn hoed
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.