Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag was ik in Mariënberg, een van de voorsteden van Hardenberg geloof ik. Daar regende het behoorlijk. Overdreven zelfs! Bij ons doen we daar niet aan. Als het al moet regenen vinden wij een normale hoeveelheid wel passend. Daarom zijn we maar terug gegaan naar ons geliefde thuishonk vanwaar uit ik jullie mijn groet doe toekomen. Hallo allemaal.
 
Middag luitjes en we zijn wezen bowlen vanmiddag. Wel leuk maar vooral de snacks kon ik waarderen.
 
Nou ik zeg alvast avond allemaal en voel de spierpijn al opkomen van dat bowlen. Of zal ik tevaak mn arm naar de snacks hebben uitgestoken:juggle:
 
Vandaag was ik in Mariënberg, een van de voorsteden van Hardenberg geloof ik. Daar regende het behoorlijk. Overdreven zelfs! Bij ons doen we daar niet aan. Als het al moet regenen vinden wij een normale hoeveelheid wel passend. Daarom zijn we maar terug gegaan naar ons geliefde thuishonk vanwaar uit ik jullie mijn groet doe toekomen. Hallo allemaal.
Wat moest jij op Mainbarg? 🙂
 
Wat moest jij op Mainbarg? 🙂
Hij was vast verdwaald want een verstandig mens houdt zich daar vast niet op:DD😉

Avond Albert. Ik denk dat het niet veel uitmaakt waar je bent of was want ik denk dat overal de nodige neerslag is gevallen.
 
Avond Albert. Ik denk dat het niet veel uitmaakt waar je bent of was want ik denk dat overal de nodige neerslag is gevallen.
Gisteren wel maar hier is het tamelijk droog gebleven. Wel veel wind.
 
Gisteren wel maar hier is het tamelijk droog gebleven. Wel veel wind.
Hier een paar buien maar vanaf het middag uur is er weinig gevallen en ook deels zonnig. Steeds als ik naar buiten ging dan kwam de zon tevoorschijn🤣🤣
 
Het was een zonnige dag hier. Maar inmiddels is het helemaal betrokken met een grijze massa.
Maar het is nog droog.
 
Ik heb een tijdje vakantie, vrij. Het weer is supergeweldig. 😀

Voor wie niet tevreden is.....
Even een lange ladder pakken en boven op het goeje knopje drukken.
Dexters Laboratory Dexter GIF by Cartoon Network

:DD:DD
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een tijdje vakantie, vrij. Het weer is supergeweldig. 😀

Voor wie niet tevreden is.....
Even een lange ladder pakken en boven op het goeje knopje drukken.
Dexters Laboratory Dexter GIF by Cartoon Network

:DD:DD
Ik heb alleen maar een keukentrapje Andre:DD
 
Avond. Weer thuis aangemeerd met de boot… 🚤⚓
 
Zo een met die grote spoelen erop?
Mooie Revox?
Geen Revox maar een Akai. Een die ik vroeger had maar die stuk is gegaan. Ik hou van die analoge zaken. Zo heb ik een minidisc verzameling recorders, walkman's en players. Maar platen draaiene doen we ook graag.
 
Goedenavond, ken nog net.
Had het druk, vandaag eindelijk de traplift geplaatst.
Nog wel een dingetje, mijn vrouw kan handmatig de stoel niet draaien en dat is boven wel lastig.
Geen kracht in de benen en armen, morgen horen we of de stoel wordt omgeruild voor een volledig elektrisch bestuurbare stoel.
Gisteravond nog even snel een bak er bij gehaald van 80cm, die staat nu netjes boven in de kartonen doos.
Daar ga ik eens rustig over nadenken wat er in komt en waar het opkomt.
Voor nu welterusten.
 
Goedemorgen,

maak er een leuke dag van.
 
Goede morgen vanuit een regenachtig en grijs Andijk
 
Middag allemaal en hier ook regen en af en toe droge perioden.
 
Goedemiddag alvast.
Hebben we het weer over het weer van vandaag of over het weer van morgen of dan weer over het weer van overmorgen en wanneer doen we het weer.
 
Middag Tom en het maakt niet veel uit over welk weer we het hebben want de eerste week is het toch niks😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: middag
      Terug
      Bovenaan