Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is het zonnig momenteel.
Ik hoop dat de kozijnen achter snel droog worden. Want ik wil nog wat kitten daar.
Meer preventief. Want het lekt nog niet. Maar het is ook weer niet helemaal top.

Voor de rest weinig op het programma. Wil een beetje leuke dingen doen vandaag.

Ik wil nog even naar de praxis en pets place.
Heb nog een vogelhuis wat opgehangen moet worden. En een insectenhotel.
Verder wil ik voor de eekhoorns nog een voederhuisje ophangen.
Vandaag alles gedaan wat ik van plan was.

Dus heb de boel buiten gekit. En tevens nog een dorpel vastgeschroefd en de schroef ook gelijk gekit.
Het water kan nu niet meer tussen kozijn en dorpel komen.

Heb de nestkastjes opgehangen en ook het insectenhotel heeft een plek.
Ik ben ook een voederhuis voor de eekhoorn gaan halen. Die hangt ook aan de schutting.
Ben benieuwd of de eekhoorns het weten te vinden.

ABFE32E8-0B3C-4B4A-A286-EBCBC3BCBD84.jpeg
 
Lekker bezig geweest marcel:thumbs:
 
Vandaag alles gedaan wat ik van plan was.

Dus heb de boel buiten gekit. En tevens nog een dorpel vastgeschroefd en de schroef ook gelijk gekit.
Het water kan nu niet meer tussen kozijn en dorpel komen.

Heb de nestkastjes opgehangen en ook het insectenhotel heeft een plek.
Ik ben ook een voederhuis voor de eekhoorn gaan halen. Die hangt ook aan de schutting.
Ben benieuwd of de eekhoorns het weten te vinden.

Bekijk bijlage 363420
Lekker groene tuin.
Zie ik daar Echinacea?
 
Ja!
2 kleuren in een pottie!
Bij restaurant George's in Sittard staat het in de tuin. Ik heb daar foto's van gemaakt maar de pracht hiervan kreeg ik er toch niet op. Was heel weelderig, grote stukken. Stond aan beide kanten van het pad, zo mooi die kleuren bij elkaar.

Een deel van hun voortuin:

IMG_2682.jpeg

IMG_2680.jpeg
 
Avond Nicole en Albert. Mooie rit in de Tour voor de dames.
 
avond John en Nicole.
 
Haha, ja het is daar flink mistig en heel veel zie je niet maar ja het was al met al wel een mooie rit. Ik kijk het straks even terug met mn mistfilter:DD
 
ging een dikke regenbui voorbij. En na de tijd scheen de zon mooi op de wolken. Foto is nooit zo mooi als het gewoon te zien gebeuren.
IMG_4207.jpeg
 
Goedemorgen John 🙂
Wandelze en ik wens je een mooie zonsopgang toe.
 
Het is nu nog grijs in de lucht.
 
De luchtvochtigheid hier in huis is in een paar dagen gezakt van ruim over de 70% naar 65% dus hopenlijk zijn we hier langzaam op weg naar minder nattig weer.
Wel makkelijk dit jaar dat we nauwelijks hoeven te sproeien in de tuin en dat we zelden de airco nodig hebben.
 
Goedemorgen.

Nou hier was het gisteren behoorlijk klef buiten. Dus had ik de a/c op drogen staan.
Dan is het met 55% aangenaam in huis.
Nu is het 60% binnen met de ramen open. Dus het niet meer zo klef buiten.
Voor komende week staat er weer een hoop regen klaar.
 
Middag allemaal.
 
Mogge. Zo weer op huis an na t bezoekje bij moeders. Steeds hetzelfde verhaaltje afpelen 😉
 
Vandaag alles gedaan wat ik van plan was.

Dus heb de boel buiten gekit. En tevens nog een dorpel vastgeschroefd en de schroef ook gelijk gekit.
Het water kan nu niet meer tussen kozijn en dorpel komen.

Heb de nestkastjes opgehangen en ook het insectenhotel heeft een plek.
Ik ben ook een voederhuis voor de eekhoorn gaan halen. Die hangt ook aan de schutting.
Ben benieuwd of de eekhoorns het weten te vinden.

Bekijk bijlage 363420
De wolven! Je mist de wolven. Een schapenkooi kan dus nodig zijn. We moeten de voedselketen wel volledig maken toch? 🙂🙂😉 Je krijgt trouwens een mooie tuin!
 
Heel de ochtend is het weer hier aan het dreigen om tenslotte die dreiging ten uitvoer te brengen in de vorm van regen! Waarbij ik bedenk dat ik mijn groet weleens ten uitvoer kan brengen; Hallo allemaal, mag ik u allen een fijne dag toewensen?
 
Middag luitjes en ja hier valt net een buitje maar dat is enkel tegen het stuiven hoor:DD
 
Aha, nu wordt het me duidelijk waarom de tuin ook af en toe
Daarom zit er ook water in de rijn. Om het stuiven van al die boten tegen te gaan...
Aha, nu wordt het me duidelijk waarom de tuin ook af en toewater wil hebben want anders stuiven alle struiken door de tuin:DD
 
Middag
Vreemd weer dan weer :regen:en even later weer ☀️
Nu eerst maar :koffie:
 
Avond allemaal en dat was de Tour voor de dames alweer dan.
 
Avond. Eten binnen, ega naar t werk. komende week nog 26u werken. Donderdag 14:30 begint mn vakantie.
 
Avond Albert en dan kun je de uurtjes aftellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: zo snel even het gras gamaaid
      Terug
      Bovenaan