Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Albert. Hier af en toe nog nat maar ja na 14.00 zou het beter gaan worden.
 
Ja John. Voorzichtig zonnetje hier, maar we wat meer wind helaas.
 
Moge Jaap. Hier nog droog maar een stevige wind.
 
koffietijd, schuur aan het opruimen dus vanmiddag ff richting stort met een en ander aan ouwe troep
 
Tja Albert je spaart in de loop van de tijd vaak meer op dan je weet.
 
Middag allemaal vanuit een zonnig Noorden.
 
Middag uit een bewolkt Overijssel met af en toe een spetter en een behoorlijke woei.

schuuropruiming deels gehad, werkbank zag er nogal rommelig uit. Dus maar eens ff besig geweest. Emmer ernaast en alle (oude) schroeven en ander ijzerwerk in de emmer gedumpt.. .plasctic in de PMD bak. Als we nieuwe moeten hebben haal ik vanaf nu Torx. Dat schroeft veel fijner, daarna naar de stort geweest met de emmer, en wat chemisch afval. Dat is ook weer foetsie en de werkbank ziet er weer schoon uit nu. Stellingen nog een keer nalopen op overbodig spul.

ook van de wasbak in de douche de Sifon losgehaald en schoongemaakt. Begon te lekken toen de ega de spullen weer in elkaar draaide. Bleek dat er een rubber ontbrak dus ook maar naar de bouwmarkt voor een nieuw rubber. Dat probleem ook weer opgelost.
 
Middag Albert en hier is de zon ook weg en valt er af en toe een spetter regen.
 
Avond! John waar zit je.. of ben je enigszins van slag door een bepaald aantal posts….
 
Avond! John waar zit je.. of ben je enigszins van slag door een bepaald aantal posts….
Het houdt me bezig Albert maar bij deze wens ik iedereen dus alsnog een fijne avond.
 
Goedenavond.

Best wel wennen vandaag zeg.
Een dag zonder regen.
 
Avond marcel en hier hebben we wel een klein buitje gehad.
 
Avond. wandeling gedaan, anders schiet ik nog wortel op de eerste vakantie dag..🙂
 
Nog even Albert en dan kan je op weg naar het zonnige Zuiden.
 
Gute nacht Freunde…..

Habt Dank für die Zeit, die ich mit euch ver-plaudert hab
Und für eure Geduld, wenn's mehr als eine Meinung gab
Dafür, dass ihr nie fragt, wann ich komm oder geh
Für die stets offene Tür, in der ich jetzt steh.
(Reinhard Mey)

bis morgen.
 
Goedemorgen.

De zon schijnt en de lucht is blauw. Dus wordt een mooie dag.
 
Moge Albert en Marcel. Het is hier 14 graden en het zal 18-19 graden worden.
 
Goedemorgen:petjeaf:
De zon is foetsie, de lucht is grauw, Teletubbies kom maar..... o nee dat is wat anders.
Desalniettemin, allemaal een fijne dag gewenst en maak er iets moois van vandaag:DD
 
Mogge JW. De zon is hier nog aanwezig dus t komt goed. 2 containers ad weg gezet. Ook vd buren die op vakantie zijn.
nu maar es bedenken hoe we deze dag doorkomen.
 
Moge JW.

Hier nog volop zon dus ik ga mn korte broek uit de kast pakken en lekker in de tuin bruinen🤣
 
Goede morgen vanuit een lichtbewolkt Andijk
:koffie:
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Mogge, ff een left-over groentesoepje genomen als voorafje. Straks een paar broodjes nog.

beetje aan het plannen voor uitstapjes volgende week. Dagtrip Milaan plannen met de trein vanaf Gardameer. Geen gedoe met tolwegen, parkeren enzo, je komt in Milan Zentrale aan. Schijnt dat treinen daar veel goedkoper is als hier in NL.
Heb van Tui een 06nr gekregen voor vragen tussen 8.00en 2000.u, die zijn even voor mij aan het uitzoeken.
zelf ook al wel enige info gezocht, maar wie weet hebben zij goede tips.
 
Middag, het is hier al een paar uur behoorlijk nattig met af en toe een bui. En het begon zo mooi vanmorgen. Maar goed… na vandaag wordt het beter volgens de app(s). Vanaf morgen kan de korte broek 2,5 week aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond mark
      Terug
      Bovenaan