Denk dat jij de zon flink hebt laten schrikken zo op de vroege morgen!Vol goede moed trok ik vanochtend mijn korte benen broek aan. Blote voeten in kleppers. De zon scheen vrijelijk. Nu niet meer dus kouwe poten. Donkere wolken pakken zich samen en hoewel het journaal gisteren beloofde dat er mogelijk een spat regen zou vallen in het westen voelde ik hier ook een druppel. Met als gevolg dat ik nu een lange benen broek aan heb met sokken en met een bezorgde blik naar boven kijk...
Waarbij mijn dag groet, toch maar zonder zorg, als gewoonlijk uw richting uitkomt! Goedendag allemaal.
Nieuwe? Waren de oude versleten?Goedenmiddag, hier druk met nieuwe zonnepanelen. Hoe goed je het ook voorbereidt, er vallen altijd dingen tegen 🙂
Benieuwd hoe ver we vandaag komen.
Nieuwe? Waren de oude versleten?
....bijvoorbeeld dat de zon het laat afweten?Goedenmiddag, hier druk met nieuwe zonnepanelen. Hoe goed je het ook voorbereidt, er vallen altijd dingen tegen 🙂
Benieuwd hoe ver we vandaag komen.
....bijvoorbeeld dat de zon het laat afweten?
Toevallig dat ik vandaag ook op die website was. Schitterend plant heb je uitgezocht. Ik heb gemengde ervaringen met online planten kopen. Laat eens weten hoe deze shop bevalt. Die mand is echt niet te duur zeg’Goedenavond.
Vanmiddag nog even in het tuincentrum geweest voor een kamerplant.
Niet kunnen vinden wat ik zocht. Dus heb het zojuist maar online besteld.
Ik heb geen vensterbanken in huis, maar wil toch wel wat groens in huis. En aangezien het hier een beetje retro 70’s is ingericht wil ik dus een grote gatenplant hebben.
Ik heb deze besteld.
https://www.123planten.nl/monstera-gatenplant-dpmonst120.html
Met deze mand erbij.
https://www.123planten.nl/igmar-mand-camel-166919.html
Fijne dag allemaal daar.Mogge John, het wordt eentonig, maar de zon staak weer aan de strak blauwe hemel hier. Dus ontbijt op ons terrasje.
Toevallig dat ik vandaag ook op die website was.
Bezig met een project?Ik moet maar eens op jacht naar een mooi stukje spiderwood of een ander mooi vertakt stuk hout
Ja, spiderwood en panty's 🙂Bezig met een project?
SexyJa, spiderwood en panty's 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.