Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag samen,
 
Vol goede moed trok ik vanochtend mijn korte benen broek aan. Blote voeten in kleppers. De zon scheen vrijelijk. Nu niet meer dus kouwe poten. Donkere wolken pakken zich samen en hoewel het journaal gisteren beloofde dat er mogelijk een spat regen zou vallen in het westen voelde ik hier ook een druppel. Met als gevolg dat ik nu een lange benen broek aan heb met sokken en met een bezorgde blik naar boven kijk...

Waarbij mijn dag groet, toch maar zonder zorg, als gewoonlijk uw richting uitkomt! Goedendag allemaal.
Denk dat jij de zon flink hebt laten schrikken zo op de vroege morgen!
 
Goedenmiddag, hier druk met nieuwe zonnepanelen. Hoe goed je het ook voorbereidt, er vallen altijd dingen tegen :)

Benieuwd hoe ver we vandaag komen.
 
Middag.

Hier zojuist het laatste baantje behang tegen de muur geplakt.
Dat was nog niet gedaan ivm de nieuwe kozijnen.
Maar ja, eens moet het toch gebeuren.

Ik weet niet hoe het in de rest van NL is, maar hier is het alweer warm en benauwd.
 
Hier is het 22 graden en nu vrij bewolkt na een zonnige morgen.
 
Goedenmiddag, hier druk met nieuwe zonnepanelen. Hoe goed je het ook voorbereidt, er vallen altijd dingen tegen :)

Benieuwd hoe ver we vandaag komen.
Nieuwe? Waren de oude versleten?
 
....bijvoorbeeld dat de zon het laat afweten?

Meer zoals dat het dak niet helemaal vlak is en dat schroeven te kort blijken.
Overkomelijk, maar neemt meer tijd dan verwacht.
De zon laat het hier gelukkig flink afweten, zoals verwacht. Dat werkt een stuk prettiger op het dak.
 
Goedenavond.

Vanmiddag nog even in het tuincentrum geweest voor een kamerplant.

Niet kunnen vinden wat ik zocht. Dus heb het zojuist maar online besteld.

Ik heb geen vensterbanken in huis, maar wil toch wel wat groens in huis. En aangezien het hier een beetje retro 70’s is ingericht wil ik dus een grote gatenplant hebben.

Ik heb deze besteld.

Met deze mand erbij.
 
Ja die plant herken ik nog uit mn jeugd Marcel. Zal rond 1942 geweest zijn:pp
 
Tor morgen allemaal en slaap lekker en droom dus niet over mij;)
 
Avond. Luie dag gehad in de ligstoel onder de bomen. Morgen ff toeristisch bezig in Peschiera. Dinsdag nog open. En woensdag naar Milaan met de trein. Station stukje verderop en t kost bijna niks hier dus waarom tol betalen op de snelweg? Dit is nog relaxter ook.
 
Goedenavond.

Vanmiddag nog even in het tuincentrum geweest voor een kamerplant.

Niet kunnen vinden wat ik zocht. Dus heb het zojuist maar online besteld.

Ik heb geen vensterbanken in huis, maar wil toch wel wat groens in huis. En aangezien het hier een beetje retro 70’s is ingericht wil ik dus een grote gatenplant hebben.

Ik heb deze besteld.

Met deze mand erbij.
Toevallig dat ik vandaag ook op die website was. Schitterend plant heb je uitgezocht. Ik heb gemengde ervaringen met online planten kopen. Laat eens weten hoe deze shop bevalt. Die mand is echt niet te duur zeg’
 
Komen een paar warme dagen op ons af maar vanaf volgende week dinsdag zakken we gelukkig weer naar zo n 19-21 graden en dat is lekker.
Het is nu buiten best fris en 13 graden en zover voor nu het weerbericht:DD
 
Moge Marcel en vakantieganger Albert.
 
Mogge John, het wordt eentonig, maar de zon staak weer aan de strak blauwe hemel hier. Dus ontbijt op ons terrasje.
 
Mogge John, het wordt eentonig, maar de zon staak weer aan de strak blauwe hemel hier. Dus ontbijt op ons terrasje.
Fijne dag allemaal daar.

Moge Andre en jij ook een fijne dag op je tak en pas op dat je er niet afvalt:pp
 
Goede morgen vanuit een lichtbewolkt Andijk
:koffie:
 
Goedemorgen beste mensen.
 
Ik moet maar eens op jacht naar een mooi stukje spiderwood of een ander mooi vertakt stuk hout :DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan