- Lid geworden
- 28 september 2016
Heeft iemand recent nog iets van @RichD1011 gehoord?
Ik zal zo even de deoroller voor je over de schutting gooien want die hebben we wel nodig deze dagen😉Hoihoi buurman🙂
Zeg je nou dat ik stinkIk zal zo even de deoroller voor je over de schutting gooien want die hebben we wel nodig deze dagen😉
En nu voorlopig geen contact meer maken met je telefoon. Dan blijft hij schoon!🙂🙂🙂Avond. Hier net de telefoon beetje opgeschoond door contacten te verwijderen. Nu de afwas nog schoon krijgen.
Haha, met dit weer gaan we al zweten bij het opstaan😉Zeg je nou dat ik stink
Oh help, bij John is het 21 graden 😆, dacht laat ik toch eens kijken hoe het weer in Groningen is.Haha, met dit weer gaan we al zweten bij het opstaan😉
Tip: niet opstaan dusHaha, met dit weer gaan we al zweten bij het opstaan😉
Daar heb ik personeel voor he en Gwen en Sky hebben het er maar druk mee. Ik beweeg alleen mn vingers op het toetsenbordTip: niet opstaan dus
Zijn je nieuwe plantjes al binnen?Oh help, bij John is het 21 graden 😆, dacht laat ik toch eens kijken hoe het weer in Groningen is.
ja 4 van de 5. Zagen er prima uit.Zijn je nieuwe plantjes al binnen?
Nummer 5 moet wat extra TLC krijgen?ja 4 van de 5. Zagen er prima uit.
Nee, ik bedoel dat nummer 5 nog in een doosje bij GLS ligt 🙂Nummer 5 moet wat extra TLC krijgen?
Nu hopen op bloemen.
Afwachten dus. Zelf in het verleden paar standaard orchideën gehad, degene die het vaakst opnieuw bloeide was de goedkoopste van de Ikea.Hornbach had hem ook alleen in de webshop. Dus ik vrees een beetje met grote vrezen 🙂 dat dit plantje niet goed aan gaat komen.
Mijn insteek is nu denk ik wat anders. Het is een uitdaging om ze in bloei te krijgen/houden. Alhoewel ik een paar leuke makkelijke bloeiers ook wel erg leuk vind om te hebben. Het hoeft niet allemaal zo moeilijk.Afwachten dus. Zelf in het verleden paar standaard orchideën gehad, degene die het vaakst opnieuw bloeide was de goedkoopste van de Ikea.
Mooi bloemetje!
Kun je de naam van die planten ook 2x snel achterelkaar uitspreken😉Nee, ik bedoel dat nummer 5 nog in een doosje bij GLS ligt 🙂
Maar werkelijk, ik heb die bij Hornbach besteld omdat ik hem amper uit kon halen op dat moment, behalve uit het buitenland. En dan zijn voor 1 plantje de verzendkosten te hoog.
Hornbach had hem ook alleen in de webshop. Dus ik vrees een beetje met grote vrezen 🙂 dat dit plantje niet goed aan gaat komen.
Fingers crossed want ik vind het zelf maar een vreemde plek om een orchidee te kopen.
Gaat om Paphiopedilum glaucophyllum x Paphiopedilum primulinum "Pinocchio". Het leuke hieraan is dat op dezelfde bloemstengel een tijd blijft doorbloeien en dat heb je niet gauw bij Paphiopedilums.
Dit wordt hem:
Bekijk bijlage 364682
Slaap lekker JohnIk duik er zo in dus ik zeg tot morgenvroeg 5 uur maar weer
Nee, erger nog, ik ken sommige niet eens uit mijn hoofd. Zolang ik maar weet wat er in welk potje zit is het goed.Kun je de naam van die planten ook 2x snel achterelkaar uitspreken😉
Kreeg net een mailtje dat de orchidee bij GLS is. Blijkt die uit Duitsland te komen. Ja lekker handig want ik vrees dat deze in Nederland gekweekt is.Afwachten dus. Zelf in het verleden paar standaard orchideën gehad, degene die het vaakst opnieuw bloeide was de goedkoopste van de Ikea.
Mooi bloemetje!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.