Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. Hier net de telefoon beetje opgeschoond door contacten te verwijderen. Nu de afwas nog schoon krijgen.
 
Goedenavond.

Hier is vandaag iemand van de glasvezel komen kijken.
De boel komt in de garage te hangen. Van daaruit kom ik ook makkelijk door het huis met kabels.
 
Avond. Tjonge alweer P101…. Tijd dat John even weer een nieuwe pagina opent denk ik….:cool:
 
Man, man , man ik heb 3 potjes geduld moeten opendraaien:DD
Wordt die bekabeling dan niet voor je geregeld en verzorgd Marcel?
Ze hangen alleen modem enzo op.
De kabels naar de pc moet je zelf aanleggen.
 
Ze hangen alleen modem enzo op.
De kabels naar de pc moet je zelf aanleggen.
Geen gratis monteur?? Bieden ze hier wel aan bij nieuwe contracten. Volgende week Ziggo hier weer, maar dat kan ik zelf ook. En als t niet lukt komt er alsnog een monteur.
 
Geen gratis monteur?? Bieden ze hier wel aan bij nieuwe contracten. Volgende week Ziggo hier weer, maar dat kan ik zelf ook. En als t niet lukt komt er alsnog een monteur.
Dat zit er ook bij. Maar die hangen je huis vol wifi punten.
Ik wil gewoon wat vaste utp kabels naar de pc’s.
 
Goedemiddag

Mogge John. Ik plaats ze in mn kikkerbakkie. Daarbuiten gaat het hier ook niet altijd goed.
Buiten zo'n bak is het vaak veel arbeidsintensiever. Zeker nu het zo warm is. De meeste orchideeën heb ik temperatuur geselecteerd. Dus van de winter geen zorgen in een koude vensterbank. Er zitten maar weinig orchideeen bij die in de winter graag warme voeten hebben. Sommigen kunnen zelfs tot aan de vorst buiten blijven.
Maar ik leer met deze nog steeds bij. De “boekjes zeggen bv tot 8C en dan hoor je via een forum dat ze gerust 3C kunnen hebben. Ik moet het nog allemaal ervaren.
@NicoleE is hier de expert voor tropische planten John. Misschien kan ze advies geven.
misschien dat je ze juist teveel water geeft.
Ik zeg niets over cactussen want die gaan bij mij ook dood, omdat ik ze te weinig water geef :DD Bovendien duw ik bijna overal een bamboe saté pen in, elke pot heeft er minimaal 1. Trek die uit de potgrond, voel eraan en dan weet ik dat ze water moeten hebben of niet. Niets meer op de gok. Het stokje verklapt hoe vochtig de potgrond is, ook halverwege de pot of bij de bodem.
Huup huup, Barba truc.
 
Goedemorgen deze zonnige morgen. Buiten 13,5, binnen 23.2 graden. Dus de achterdeur weer open en doorluchten.
Eerst wakker worden met thee en een boterham.
 
Moge Albert en hier was het binnen 24,5 en nu 22,5. Gelukkig koelt het vrijdag lekker af en gaan we naar de 19 graden.
 
Mogge John. Nou hopelijk valt het zaterdag nog wat mee. dan hebben we een familiedag met buiten activiteit in Elsloo.
maar inderdaad vanaf morgen lijkt het weer wat een omslag te maken. Nou ja, onze vakantie is bijna afgelopen. Volgende week mogen we weer vol goede moed aan de bak.
 
Ach een temp van 20-22 graden zaterdag is ook lekker hoor. Wel kans op een bui maar ja het meeste valt naast je;)
 
even op pad op de dag dat de zoon niet hoeft te werken op de camping.
 
Goede morgen vanuit een ☀️ Andijk
Ziet er naar uit dat de warmte wat minder wordt na morgen kunnen we binnenshuis weer een wat meer aan de hobby gaan doen
Met 26 graden in huis is het geen doen.
Nu eerst :koffie:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan