Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal:petjeaf:
Veel plezier/sterkte/anders namelijk vandaag (zelf doorhalen wat niet van toepassing is)
Maak er wat moois van:DD
 
Nou buiten was het gister 25 en net niet hoog genoeg om te smelten maar wel genoeg om geen moer meer te doen:DD
Ach, na morgen gaan we lekkere temperaturen krijgen met af en toe een bui tegen het stuiven.
 
Goedemorgen allemaal.

Ik word geloof ik niet blij met GLS. Iemand ervaring met ze?
Eerst is het tijdvak van 9.00-11.00.
Maakten er 10.20-12-20 van en nu hebben ze er 13.35-13.35 van gemaakt. Zit je dus driekwart van de dag te wachten. Het is een orchidee dus wil hem graag in ontvangst nemen.
 
Middag, net brak opgestaan.
Gistermiddag storte ik al een beetje in elkaar, alles doet zeer, hoesten, niesen, hoofdpijn, slap in de benen en verder voel ik me niet al te best.
Laterrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Middag, net brak opgestaan.
Gistermiddag storte ik al een beetje in elkaar, alles doet zeer, hoesten, niesen, hoofdpijn, slap in de benen en verder voel ik me niet al te best.
Laterrrrrrrrrrrrrrrrr
Tja. Het heerst nog Testje doen?


Middag. Rondje gefietst door het Veengebied rondom Schoonebeek/Emmen.
217f91c1-322c-4282-814c-a2671ce2c138.jpeg
 
Middag, net brak opgestaan.
Gistermiddag storte ik al een beetje in elkaar, alles doet zeer, hoesten, niesen, hoofdpijn, slap in de benen en verder voel ik me niet al te best.
Laterrrrrrrrrrrrrrrrr
Beterschap
 
Goedemorgen allemaal.

Ik word geloof ik niet blij met GLS. Iemand ervaring met ze?
Eerst is het tijdvak van 9.00-11.00.
Maakten er 10.20-12-20 van en nu hebben ze er 13.35-13.35 van gemaakt. Zit je dus driekwart van de dag te wachten. Het is een orchidee dus wil hem graag in ontvangst nemen.
Ze zijn hem kwijt denk ik en zijn druk aan het zoeken en verplaatsen daarom de tijd telkens:eek:

Kalm aan Tom en veel sterkte.
 
  • Leuk
Waarderingen: iTom
En nou is het 13.30 - 16.30. Wat een bedrijf!
 
Waardeloos zeg.
Ik ben niet gauw boos of gefrustreerd, eigenlijk zelden of nooit, maar nu ben ik toch behoorlijk geïrriteerd. En zal je zien dat als ik dadelijk de stofzuiger pak de bezorger er is en ik de bel niet hoor.
 

Niet gevonden​

Er zijn geen gegevens gevonden voor het opgegeven pakket.
Terug naar het beginscherm
Edit: toch weer gevonden en het tijdvak is nu nog later.
Ik schei(t) er maar over uit nu.
 
Middag gestopt hier met zachtjes regen nu :regen::regen: nou ja planten hoeven geen water meer vanavond nog even en ik moet de potten vast zetten voor ze weg drijven.;):DD
 
Hier regent het nu ook heel lichtjes.
 
Hier is ut droog. Op terugweg naar huis een paar spetters op de autoruit.
 
Middag Albert. Hier stelde het ook niet veel voor hoor maar ja het blijft regen.
 
Wij gaan anders nog heel wat krijgen...

Knipsel.JPG
 
Middag. Nou zo te zien waait het hier boven- en onderlangs. En t is broeierig warm

IMG_4550.png
IMG_4549.png
 
Mijn huis staat net niet op het kaartje :))
Je hunebedje?

de zoon heeft een voorstel gekregen nav zijn fietsongeluk enkele maanden geleden. Alles vergoedt gekregen, incl. smartegeld. Zijn maar accoord gegaan ermee, anders duurt het allemaal nog langer.
 
Mijn huis staat net niet op het kaartje :))
We wilden eigenlijk op de Veluwe gaan fietsen omgeving Nunspeet, maar omdat ze het over code geel hadden enzo leek het ons beter om de andere kant maar op te gaan, denk dat het achteraf wel mee valt met de regen.
 
We wilden eigenlijk op de Veluwe gaan fietsen omgeving Nunspeet, maar omdat ze het over code geel hadden enzo leek het ons beter om de andere kant maar op te gaan, denk dat het achteraf wel mee valt met de regen.
Hier de hele dag iig droog. Volgens mij heeft het ook niet echt geregend op de Veluwe. Tja, het blijven weersvoorspe......ehh....weersverwachtingen;))
Andere keer maar naar de Veluwe dan.
 
Hier de hele dag iig droog. Volgens mij heeft het ook niet echt geregend op de Veluwe. Tja, het blijven weersvoorspe......ehh....weersverwachtingen;))
Andere keer maar naar de Veluwe dan.
Ja, maar eerst weer werken. Vakantie voorbij. Morgenvroeg ga ik al even een paar uur om wat mails weg te werken die de aanwezige werkgever heeft bewaard voor me. Zag op mn telefoon dat het nog wel mee viel wat er in de mailbox is gebleven.
 
Ja, maar eerst weer werken. Vakantie voorbij. Morgenvroeg ga ik al even een paar uur om wat mails weg te werken die de aanwezige werkgever heeft bewaard voor me. Zag op mn telefoon dat het nog wel mee viel wat er in de mailbox is gebleven.
Succes morgen. Altijd weer even wennen na de vakantie vind ik.
Ik moet morgen nog werken en dan begint mijn vakantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan