Nou hier heb ik nooit iets mee gehad en wist de naam dan ook niet. Veel teveel gepriegel zoiets hoor.
Moge allemaal.
Nou hier heb ik nooit iets mee gehad en wist de naam dan ook niet. Veel teveel gepriegel zoiets hoor.
Rare tijd voor zo’n vraag. Maar vooruit.Goedenacht
Leg jij de jeugd nu ook uit wat Ministeck is . ?
Vond dat trouwens leuk.
En met die letterborden, die soms ook in een lift hingen, hebben we nog wel wat streken uitgehaald.
En nu weer 😴
Ja nu ik het zie herken ik het wel en zelfs Gwen heeft dat vroeger nog gehad.Rare tijd voor zo’n vraag. Maar vooruit.
Ministeck is een soort Tetris. Blokjes stapelen. Maar dan op een raster. Puzzelen met kleine stukkies. Voor de onhandigen met grote vingers was er een versie met rondje pinnetjes die groter waren. Zie afbeeldingen. Wat denk je, zou ‘de jeugd’ het snappen??? 🙂
Bekijk bijlage 365286Bekijk bijlage 365287
Mogge John. Ben hard aan het werk. Tempo aanpassen aan de warmte en de snelheid vd computer en de machines.Ja nu ik het zie herken ik het wel en zelfs Gwen heeft dat vroeger nog gehad.
Moge Albert en Corne.
Ja was wakker en kon even de slaap niet vatten.Rare tijd voor zo’n vraag. Maar vooruit.
Ministeck is een soort Tetris. Blokjes stapelen. Maar dan op een raster. Puzzelen met kleine stukkies. Voor de onhandigen met grote vingers was er een versie met rondje pinnetjes die groter waren. Zie afbeeldingen. Wat denk je, zou ‘de jeugd’ het snappen??? 🙂
Mijn zusjes waren er uren mee bezig vroeger ja.Goedemorgen
Ja was wakker en kon even de slaap niet vatten.
Duidelijk uitgelegd Albert. Soort van diamond painting maar zonder lijm, en de kristalletjes vervangen door kleine stukjes plastic die je op een raster drukt.
Netjes werk afgeleverd zo te zien.Zo dan. De schuttingen staan. Er is weer privacy. De deur heeft hij er ook ingehangen. Moet alleen nog een paar extra schroeven erbij in draaien. Bekijk bijlage 365295Bekijk bijlage 365296Bekijk bijlage 365297
Netjes werk afgeleverd zo te zien.
Avond.Middag Albert.Avond allemaal. Mooi schutting Albert.
Is die eerste uit je privé collectie?Rare tijd voor zo’n vraag. Maar vooruit.
Goed idee. Zal eens op zoek gaan of ik hem nog ergens kan vinden op het weeweewee….altijd leuk. Of painting by numbersIs die eerste uit je privé collectie?
Mooie schutting!Zo dan. De schuttingen staan. Er is weer privacy. De deur heeft hij er ook ingehangen. Moet alleen nog een paar extra schroeven erbij in draaien. Bekijk bijlage 365295Bekijk bijlage 365296Bekijk bijlage 365297
Dan vullen ze het maar weer aan…. Die panelen rotten nooit weer, tenminste… na 5 jaar ff een keer beitsen.Mooie schutting!
Snap alleen die stenen niet? Daar kijk je zo tussendoor. En die zakken ook nog behoorlijk naar beneden op den duur.
Die botonnen palen en die plaatjes onderop, dat is echt goed. Dat gaat een leven lang mee.
Goed op kauwen he? '-)kauw sjotel.
29,5 nog hierzo.T is hendig werm buiten.
Gelukkig hebben we soep met kauw sjotel.
Oh dit is echt erg!@NicoleE en @jessicapilon en andere hondenhouders, hebben jullie hem al gekocht? Zag het net op tevee.. het moet nie gekker worden. Waar blijft het vissen-, of kikkervoorleesboek??
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/3242...eerste-honden-voorleesboek-komt-uit-hilversum
Avond Jaap en doe je vaak dit soort optredens?😉Avond alsjeblieft Albert
Bekijk bijlage 365309
Nu even niet John pak is geen doen😉Avond Jaap en doe je vaak dit soort optredens?😉
Jammer want ik zat te denken aan mn verjaardag volgens jaar maar ja dat is op 12 augustus en dan is het misschien ook weer te warm🤣🤣Nu even niet John pak is geen doen😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.