Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenacht


Leg jij de jeugd nu ook uit wat Ministeck is :DD. ?

Vond dat trouwens leuk.

En met die letterborden, die soms ook in een lift hingen, hebben we nog wel wat streken uitgehaald.

En nu weer 😴
Rare tijd voor zo’n vraag. Maar vooruit.
Ministeck is een soort Tetris. Blokjes stapelen. Maar dan op een raster. Puzzelen met kleine stukkies. Voor de onhandigen met grote vingers was er een versie met rondje pinnetjes die groter waren. Zie afbeeldingen. Wat denk je, zou ‘de jeugd’ het snappen??? :)

IMG_4633.jpegIMG_4634.jpeg
 
Rare tijd voor zo’n vraag. Maar vooruit.
Ministeck is een soort Tetris. Blokjes stapelen. Maar dan op een raster. Puzzelen met kleine stukkies. Voor de onhandigen met grote vingers was er een versie met rondje pinnetjes die groter waren. Zie afbeeldingen. Wat denk je, zou ‘de jeugd’ het snappen??? :)

Bekijk bijlage 365286Bekijk bijlage 365287
Ja nu ik het zie herken ik het wel en zelfs Gwen heeft dat vroeger nog gehad.

Moge Albert en Corne.
 
Ja nu ik het zie herken ik het wel en zelfs Gwen heeft dat vroeger nog gehad.

Moge Albert en Corne.
Mogge John. Ben hard aan het werk. Tempo aanpassen aan de warmte en de snelheid vd computer en de machines.
 
Morguhhhh, effe snel de boodschappen gedaan voordat het te heet wordt.
 
Goede morgen vanuit een ☀️ Andijk
:koffie:
 
Goedemorgen



Rare tijd voor zo’n vraag. Maar vooruit.
Ministeck is een soort Tetris. Blokjes stapelen. Maar dan op een raster. Puzzelen met kleine stukkies. Voor de onhandigen met grote vingers was er een versie met rondje pinnetjes die groter waren. Zie afbeeldingen. Wat denk je, zou ‘de jeugd’ het snappen??? :)

Bekijk bijlage 365286Bekijk bijlage 365287
Ja was wakker en kon even de slaap niet vatten.
Duidelijk uitgelegd Albert. Soort van diamond painting maar zonder lijm, en de kristalletjes vervangen door kleine stukjes plastic die je op een raster drukt.
 
Goedemorgen




Ja was wakker en kon even de slaap niet vatten.
Duidelijk uitgelegd Albert. Soort van diamond painting maar zonder lijm, en de kristalletjes vervangen door kleine stukjes plastic die je op een raster drukt.
Mijn zusjes waren er uren mee bezig vroeger ja.
 
Ik zeg alvast goedemiddag en ga mn siesta maar houden.
 
Ik zeg ook middag. Nog 1,5 dag werken en dan lekker langer weekend.
 
Zo dan. De schuttingen staan. Er is weer privacy. De deur heeft hij er ook ingehangen. Moet alleen nog een paar extra schroeven erbij in draaien.
IMG_4636.jpeg
IMG_4637.jpeg
IMG_4638.jpeg
 
Middag Albert.Avond allemaal. Mooi schutting Albert.
 
Netjes werk afgeleverd zo te zien.

Middag Albert.Avond allemaal. Mooi schutting Albert.
Avond.

jazeker, erg netjes gedaan in 2 dagen. De schuttingdeur er weer ingehangen voor ons. Zwaar kreng is dat met een ijzeren geraamte. Nu kan ik weer de lampjes ophangen aan de schutting, en een plafondje maken bij de deur waar de spotjes weer inkomen met een bewegingsmelder.
 
Rare tijd voor zo’n vraag. Maar vooruit.
Ministeck is een soort Tetris. Blokjes stapelen. Maar dan op een raster. Puzzelen met kleine stukkies. Voor de onhandigen met grote vingers was er een versie met rondje pinnetjes die groter waren. Zie afbeeldingen. Wat denk je, zou ‘de jeugd’ het snappen??? :)

Bekijk bijlage 365286Bekijk bijlage 365287
Is die eerste uit je privé collectie?
 
Is die eerste uit je privé collectie?
Goed idee. Zal eens op zoek gaan of ik hem nog ergens kan vinden op het weeweewee….altijd leuk. Of painting by numbers

verhip. 1e hit..

 
Zo dan. De schuttingen staan. Er is weer privacy. De deur heeft hij er ook ingehangen. Moet alleen nog een paar extra schroeven erbij in draaien. Bekijk bijlage 365295Bekijk bijlage 365296Bekijk bijlage 365297
Mooie schutting!
Snap alleen die stenen niet? Daar kijk je zo tussendoor. En die zakken ook nog behoorlijk naar beneden op den duur.

Die botonnen palen en die plaatjes onderop, dat is echt goed. Dat gaat een leven lang mee.
 
T is hendig werm buiten.

Gelukkig hebben we soep met kauw sjotel.
 
Mooie schutting!
Snap alleen die stenen niet? Daar kijk je zo tussendoor. En die zakken ook nog behoorlijk naar beneden op den duur.

Die botonnen palen en die plaatjes onderop, dat is echt goed. Dat gaat een leven lang mee.
Dan vullen ze het maar weer aan…. Die panelen rotten nooit weer, tenminste… na 5 jaar ff een keer beitsen.


ook nog een vos gevonden op nummer :):)
net wat sprekender als die mimisteck. Al is het natuurlijk waarschijnlijk een foto..

 
Hier is het 28 graden in de tuin. Ik moet zeggen. Het is hier in de wijk doorgaans 2 graden koeler als in de omgeving.
Komt door het vele groen.

Binnen is het ook lekker koel. Gisteren was het tot laat nog 22 graden buiten.

Komend weekend het gradveldje (postzegel) beetje verbeteren. Wat zaaien en vereffenen met potgrond.
Hier zit nog een hele ouderwetse Boerenbond, niet de keten. Maar onder die naam verder gegaan.
Dus eens kijken wat ze zoal hebben.

 
@NicoleE en @jessicapilon en andere hondenhouders, hebben jullie hem al gekocht? Zag het net op tevee.. het moet nie gekker worden. Waar blijft het vissen-, of kikkervoorleesboek??

Oh dit is echt erg!

Er zijn wel honden die voorgelezen worden, maar dat is dan in het kader van onderwijs. Zou positief uitpakken. Maar dat is natuurlijk wel heel wat anders dan een voorleesboek dat opa van de hond voor het slapen gaan nog even erbij pakt om Fido zachtjes naar dromenland te begeleiden :DD
 
Avond alsjeblieft Albert:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan