Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Jaap.
 
Dus, mijn voorstel: Een nieuw topic over het weer. Beschrijvingen hoe wij puffen van de hitte of hoe we balen van de regen passen erin. Je nieuwe weerstation vind er een plek maar ook het praatje hoe er plaatselijk uitziet. Bovendien en niet onbelangrijk, het maakt van het GDT weer een babbelhoek.... Naam: Hier is het WEER TOPIC weer! Vóór stemmers hieronder, tegen stemmen is uiteraard niet mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Gatsamme, wat is het weer warm. Puffend van de hitte kan ik jullie geen warme maar wel een hete groet doen toekomen. Hallo ,.... pffff, zucht.... allemaal!

depositphotos_29685055-stock-illustration-emoticon-sun.jpg
259201-23be46d707b76f57f21589f4709a6463.jpg
 
Dus, mijn voorstel: Een nieuw topic over het weer. Beschrijvingen hoe wij puffen van de hitte of hoe we balen van de regen passen erin. Je nieuwe weerstation vind er een plek maar ook het praatje hoe er plaatselijk uitziet. Bovendien en niet onbelangrijk, het maakt van het GDT weer een babbelhoek.... Naam: Hier is het WEER TOPIC weer! Vóór stemmers hieronder, tegen stemmen is uiteraard niet mogelijk.
Ik ben tegen want het is de hele tijd te warm en ik wil dat niet telkens hoeven te lezen:pp

Middag Ben en wat is het warm he:DD
 
O jee, als ik had geweten dat jij daar ook woont dan had ik niks gezegd want straks slaap je er nog slecht door😉
Neuh ik slaap als een zorgeloos roosje 😁 ik zal zo ff die rolluik omhoog halen. Alleen moet ik misschien even mn plantjes veiligstellen als alles rond gaat vliegen. Zal wel last van hooikoorts gaan krijgen als alle bomen leeg gewaaid worden 😜
 
Ik vind wel dat er veel geklaagd word over de warmte ja 😂 ik ben het alleen maar dankbaar. Heb er heel de winter naar uit gekeken. Aan het einde van de zomer kijk ik weer naar de winter. Ik houd het lekker positief 😁

Ag we hebben het nodig dat geklaag, liefde is de kracht die ons vooruit duwt. haat is daar een onderdeel van. Dus we praten eenmaal graag over de dingen die we niet fijn vinden dat helpt ons vooruit. Af en toe is klagen gewoon fijn. Maar er moet ook ruimte voor leuke dingen zijn!😄
 
Goede-nog-net-middag of goede-alvast-avond allemaal (jullie mogen zelf doorhalen wat niet van toepassing is):DD
 
Avond allemaal en misschien is een klaagtopic een beter idee🤣
 
Middag, dat geklaag over de warmte hangt me zo langzamerhand de keel uit. De hardste klagers, sorry hiervoor, zijn de mensen die binnen zitten om wat voor reden dan ook en geen taak hebben voor een werkgever. Ikzelf stond vandaag weer in een hete fabriekshal te zweten, mij hoor je niet klagen hoor. Ik kan dr prima tegen.

Zo, dit moest er even uit. Nogmaals sorry als ik iemand voor het zere been trap

en nu weer over tot de orde van de dag.
 
Ik ben tegen want het is de hele tijd te warm en ik wil dat niet telkens hoeven te lezen:pp

Middag Ben en wat is het warm he:DD
Je kan, zoals ik al aangaf niet tegenstemmen, maar het is bekend dat beheerders zich houden bij beheer en ze houden niet van lezen....🙂😉😉
 
Ik vind wel dat er veel geklaagd word over de warmte ja 😂 ik ben het alleen maar dankbaar. Heb er heel de winter naar uit gekeken. Aan het einde van de zomer kijk ik weer naar de winter. Ik houd het lekker positief 😁

Ag we hebben het nodig dat geklaag, liefde is de kracht die ons vooruit duwt. haat is daar een onderdeel van. Dus we praten eenmaal graag over de dingen die we niet fijn vinden dat helpt ons vooruit. Af en toe is klagen gewoon fijn. Maar er moet ook ruimte voor leuke dingen zijn!😄
Je kan ook klagen over dingen die je wél fijn vind. Zo laat ik mijn vrouw in de waan dat ik bepaalde zaken niet zo fijn vind, althans, ik klaag erover. Het maakt dat ik soms iets voor elkaar krijg... gniffel, gniffel...
0cf999a350ab346f7dd64fe288ceba55.jpg
 
Je kan ook klagen over dingen die je wél fijn vind. Zo laat ik mijn vrouw in de waan dat ik bepaalde zaken niet zo fijn vind, althans, ik klaag erover. Het maakt dat ik soms iets voor elkaar krijg... gniffel, gniffel...
Bekijk bijlage 361739
Je bedoelt manipulatie? Waarom zou ik klagen over dingen die ik fijn vind 😂 dingen hebben altijd 2 kanten he! werkt ook andersom. Als je iets vind wat niet prettig is kan je het altijd ook omdraaien. 😜 Maargoed jij je zin! 😁 ik snap alleen nogsteeds niet wat je ermee kan winnen
 
Middag, dat geklaag over de warmte hangt me zo langzamerhand de keel uit. De hardste klagers, sorry hiervoor, zijn de mensen die binnen zitten om wat voor reden dan ook en geen taak hebben voor een werkgever. Ikzelf stond vandaag weer in een hete fabriekshal te zweten, mij hoor je niet klagen hoor. Ik kan dr prima tegen.

Zo, dit moest er even uit. Nogmaals sorry als ik iemand voor het zere been trap

en nu weer over tot de orde van de dag.
Albert heeft duidelijk de symptomen van hitte stress.
Volgens het RIVM moet je het rustiger aan doen, en veel drinken.

Mij hoor je niet klagen over het weer hoor. Ik vind het wel mooi.
En ik weet van mezelf dat ik echt niet van warmte hou. Dus daar heb ik dan ook wel de voorzieningen voor getroffen.
En als chemisch analist is het helemaal goed treffen, want een lab heeft doorgaans goede klimaat beheersing.

Maar als ik dan die gasten zie, die de hele dag buiten bezig zijn met gasleidingen en glasvezel aanleggen. Petje af voor ze.
Hele dag in de hitte.
 
Ja ik hoor wel verdacht weinig mensen klagen over de energie prijzen tegenwoordig 😂
Ja, hier het omgekeerde.
Ik heb recentelijk het gas laten weghalen.
En nu heeft die handige greenchoice mijn maandbedrag verlaagd van 125 euro naar 23 euro.
Want die simpelen redeneren van dan trek ik de gaskosten er wel af.
Ja, maar moet straks wel elektrisch stoken.
Dus maar gevraagd of ze het op 150 euro kunnen zetten. Zelf kan ik alleen kiezen tussen 5 en 50 euro.
 
Middag, dat geklaag over de warmte hangt me zo langzamerhand de keel uit. De hardste klagers, sorry hiervoor, zijn de mensen die binnen zitten om wat voor reden dan ook en geen taak hebben voor een werkgever. Ikzelf stond vandaag weer in een hete fabriekshal te zweten, mij hoor je niet klagen hoor. Ik kan dr prima tegen.
Je trapt mij in elk geval niet tegen het zekere been, maar ik heb er wel iets over te zeggen.

Het is nou jouw perceptie, het opvatten als klagen, hoe weet jij dat dit de intentie is van de schrijvers?
Delen is nog niet klagen. En wat is er mis mee op te zeggen dat het warm is? Of je nu werkt of niet. Het wordt er echt niet koeler op als je geen betaalde baan hebt. Dat is geen 'magic tool' om het koeler te laten worden.

Ben blij dat je in een fabriekshal mag en kunt zweten. Zouden velen stink jaloers op kunnen zijn als het niet tot de mogelijkheden behoort.

Zo en dat moest ik even kwijt 😉
 
Albert heeft duidelijk de symptomen van hitte stress.
Hahahaha, hij zegt juist geen last van de warmte te hebben dus dan kun je toch ook geen hitte stress krijgen:DD:DD
Ik denk dat de een er beter tegen kan dan de ander maar als ik om me heen kijk dan hebben de meeste mensen die thuis of op het werk geen airco hebben er wel last van en vaak gaat het slapen ook belabberd. Dus ja dan mag je best even klagen denk ik.

Maar goed, als ik de voorspelling hier zo zie dan koelt het over een week flink af en hebben we geen reden meer om over de warmte te zeuren. Wel gaat het dan dagelijks regenen dus misschien kunnen we als graag klagende Holanders dan over de regen gaan klagen🤣
Je kan, zoals ik al aangaf niet tegenstemmen, maar het is bekend dat beheerders zich houden bij beheer en ze houden niet van lezen....🙂😉😉
Weet je na al die jaren dan nog niet dat ik een hekel aan lezen heb en dat ik in dat geval alleen lees wat ik wil lezen:DD😉
 
Als dat maar goed gaat….

Vandaag een briefje in de bus, dat iemand van BAM de gasaansluiting wil inspecteren ivm met vernieuwen leidingen.
Of ik zsm contact wil opnemen ivm een ongestoorde gaslevering.

Hoezo langs elkaar werken….😴

BAM! En je huis is weg.😱
 
Tja de ambtelijke molen Marcel.
 
Goedenavond allen tezamen.

Ik heb 15 jaar op de markt gestaan, 's-winters koud en 's-zomers warm.
Aan de kou valt wat te doen, warme en wind dichte kleding, propaan kacheltje er bij daar kan je het wel mee uithouden.
In de zomer kan het wel meer dan 40 graden worden in zo'n kraam, al ga je dan in je blote kont staan het blijft warm.
 
Ff ‘gezellig’ een rondje Levensweg gedaan met ons 3en. Ik kan vertellen dat ik niet heb gewonnen.
 
Dat is geen 'magic tool' om het koeler te laten worden.
In principe werkt het wel zo, als je tijd heb bezig te zijn met de warmte dan ga je ook automatisch meer klagen. Als je werkt dan merk je er minder van. Tuurlijk het is nog steeds heet. Maar door er niet aan te storen kan je er veel minder last van hebben. Uiteindelijk valt het dan mee, in tegenstelling tot iemand die heel de dag thuis zit te hijgen 😜
Ja, hier het omgekeerde.
Ik heb recentelijk het gas laten weghalen.
En nu heeft die handige greenchoice mijn maandbedrag verlaagd van 125 euro naar 23 euro.
Want die simpelen redeneren van dan trek ik de gaskosten er wel af.
Ja, maar moet straks wel elektrisch stoken.
Dus maar gevraagd of ze het op 150 euro kunnen zetten. Zelf kan ik alleen kiezen tussen 5 en 50 euro.
Ik doe ook sinds een tijdje elektrisch verwarmen. Ik win er niets mee, eigenlijk meer gedoe. Maar ik ben wel bewuster bezig met mn verbruik waardoor ik verantwoordelijk ben om gegaan met mn warmte. Dat heeft me wel weer een boel geld gescheeld. Daar kon ik mn aquariums van financieren. Alleen ik heb ook een heel laag contract dus heb al geluk
 
Goedenavond allen tezamen.

Ik heb 15 jaar op de markt gestaan, 's-winters koud en 's-zomers warm.
Aan de kou valt wat te doen, warme en wind dichte kleding, propaan kacheltje er bij daar kan je het wel mee uithouden.
In de zomer kan het wel meer dan 40 graden worden in zo'n kraam, al ga je dan in je blote kont staan het blijft warm.
Als ik naar de markt ga denk ik aan een hele andere zak noten😂 ik hoop geen marktmannen in hun blote kont tegen te komen hoor! Wat kan je dan wel niet bij de viskraam tegenkomen...
 
  • Leuk
Waarderingen: iTom
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen allemaal🙂
Nog ffkes volhouden en dan is het weer weekend🥳
 
Moge JW en na jouw bemoedigende woorden zal het wel lukken😉

Moge Marcel en Andre en veel sterkte daar in het straks natte Zuiden.
 
Als ik het weer bericht zo zie, dan neem ik een vrije dag vandaag 😂 ik ga echt niet om 2-3 uur 25km fietsen en vervolgens 10 euro betalen omdat de locatie zo fijn zou moeten zijn, ipv een locatie 2km van mn huis af wat gratis zou zijn voor mij. Ze weten het leuk te verzinnen.
 
Moge Don.
 
Zover ik lees zouden we het hier droog houden maar goed we gaan het wel zien. Als het afkoelt ben ik al tevreden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: nou ja hij is er blij mee
      Terug
      Bovenaan