Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond vriend JW en hier is het momenteel heerlijk afgekoeld en ik heb de weergoden gelijk een mail gestuurd met het verzoek om dit tot de kerst vast te houden.
Avond John,

Dan hoop ik dat je het goed verwoord hebt.
Dalijk blijft het hier stortregenen tot aan de kerst:regen:
 
Ik ga toch maar eens met een hond naar buiten. De kleine pup houd ik binnen. Voor een avond maar op de plasmat.
Laarzen aan en paraplu mee ;-)
 
@biljoenblik
Droge voeten gehouden?
Ja, gelukkig wel.

Ik kwam midden in de zware bui thuis.

Maar geen gekke dingen gezien. Regenafvoer lekt niet meer. En er ging een behoorlijke hoeveelheid water door.
Heb er een audio fragment van.

 
Ik hoor de regen maar zie niks.
 
Goedenavond.
Het was vandaag een off day, kwam niet op gang ondanks dat het een stuk aangenamer was kwa temperatuur.
Morgen weer een dag.
Carpe diem.
 
Moge allemaal.
 
aloha allen
 
Aloha.
 
Het is lekker buiten en in Assen bij de TT hebben ze geweldig weer dit weekend en dan gaan we terug naar 21-22 graden dus ideaal.
 
Moge Andre en we hebben hier gister zo goed als geen regen gehad.
 
Goedemorgen.

Hier schijnt de zon al volop. Worden weer paar mooie dagen.
12 uur klaar met werken.
Dan nog tandarts. En dan weekend.
 
Goedemorgen allemaal🙂
Nog 1 werkdagje volhouden en dan is het eindelijk weer weekend:DD
 
Mogge. De balzaal is klaar voor de schilder en ik ga ff werken tot 12u.
 
Goedemorgen allemaal.
Heb er zinderderin vandaag :))
 
Moge Albert en Tom.
 
Na de regen van gisteren, 10mm volgens mn weerstation/regenmeter, weer een mooie zonnige dag met een heerlijk temperatuurtje weer.
 
Wordt een warm weekend Albert en helemaal als je in de zon op het circuit bent. Nou ja na zondag zakken de temperaturen lekker terug naar zo n 21 graden en dat is erg aangenaam.
 
Moge Corne.
 
Ben wat zeg je dan tegen je vrouwelijke meerdere als het om de laatste zin gaat:juggle:

Tja Albert ook met slecht weer kun je prima leuke dingen bedenken hoor zoals 100 meter snelroeien en wie kan het langste watertrappelen en niet te vergeten het Haringhappen ipv koekhappen:DD
En je oppert zelf al een waterbed en de spulletje uitstallen op een waterbed lijkt me ook best mogelijk.

Nou ik wens iedereen een fijne middag toe ongeacht de warmte of de verwachte regen. Je moet er zelf iets van maken en koning Weer is niet te beinvloeden.
Ik heb nen ****?
 
'k Was het vergeten hoe het er uitzag. Wanneer het regent, bedoel ik. En dat deed het gisteren. Nu is het met regen net als met sommige mensen, heel even is het niet erg....

Ook mijn groet duurt maar heel even en het doet hopelijk geen pijn; goedemiddag allemaal!
 
Middag allemaal.
 
'k Was het vergeten hoe het er uitzag
Dat is een misschien een voordeel van het ouder dan 50 zijn. Je vergeet vaak sneller en soms is dat een voordeel:DD
 
Middag.

Op naar de tandarts.
 
Middag, t is zweten.. de schilder is geweest, en de spullen staan weer in de kamer. We kunnen zitten in elk geval. Morgen de lampen en de Vitrages weer ophangen.

en nu douchen dan maar weer.
 
Middag Albert en Marcel.
 
Lekker opgefrist van de regenbui in de douche. Nu kop thee met een chocoladebom, arretjescake die we gister gekocht hadden op de zomeravondmarkt hierzo.
 
Wauw, ook goedemiddag.
Arretjescake, dat kregen we ook dikwijls op vakantie in Griekenland en dan ijs en ijskoud natuurlijk.
 
Ik had nog nooit van arretjescake gehoord dus.
 
Mijzelf net geregistreerd bij de Rijksdienst Voor Ondernemend Nederland (RVO). Het entingsboekje/paspoort van de oudste hond was vol. En om een nieuwe te krijgen heb ik een UBN (Uniek Bedrijfsnummer) nodig. Ik ben particulier, heb geen bedrijf (hondenfokkerij) en ben ook geen kleinschalig fokker en ik heb ook geen nestje liggen.

Ben er wel voorstander van hoor, het maakt met wat andere maatregelen het traceren/volgen van honden veel makkelijker. Maar echt makkelijk vond ik het niet. Ik kan wel groepen mensen bedenken die moeite hebben zich te registreren voor het UBN. Voor hen wordt de wereld steeds ingewikkelder.
 
Nou wat een gedoe weer voor een partikulier Nicole.

Avond allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Chat Bot: Ice78 has joined the room.
      Terug
      Bovenaan