Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.

Strak blauwe lucht. Met volop zon.
 
Moge Marcel en hier ook zonnig vandaag en amper wind.
 
Komen een paar hete dagen aan.
 
Goede morgen vanuit een ☀️ Andijk
Nu eerst :koffie:dan boodschap doen voor vis en mens;)
 
Moge Jaap.
 
Goedemorgen allemaal.
Vanmiddag naar de kapper, als je haar maar kort is en goed zit dan kom je de dag wel door.
Verder rustig aan voorbereiden op het komende super warme weekend.
Na een dag met storm komt een super warme dag (alternatief voor "Na regen komt zonneschijn") 🌞
 
Middag allemaal.
 
Middag. Worden jullie soms ook wel eens moedeloos van mensen die iets gebruiken zonder de gebruiksaanwijzing goed te lezen? Nou ik wel. :sorry:
 
Middag Albert en dat kan je soms overkomen met een co2 reactor:DD;)
 
Middag. Worden jullie soms ook wel eens moedeloos van mensen die iets gebruiken zonder de gebruiksaanwijzing goed te lezen? Nou ik wel. :sorry:
Ik weet niet meer waar ik het online gelezen heb, een of ander onderzoekje, voor wat het waard is. Waarbij geconcludeerd werd dat met name mannen de gebruiksaanwijzing niet lezen en vrouwen hem spellen. Zwartwit gezegd dan.
 
middag, thuis aan de koffie met de Tour op Npo1.
 
Middag Albert en hier ook de Tour.
 
Het is al te merken dat we richting warmer weer gaan, het is nu alweer 20 graden hierzo.
 
Het is al te merken dat we richting warmer weer gaan, het is nu alweer 20 graden hierzo.
Ja 22 hier en dan is het in het zonnetje erigenlijk best wel weer warm. Nog lekker warm. De perfecte temperatuur voor @jessicapilon ;)
 
Zou vanavond eigenlijk paar uur overwerken, maar afgeblazen. Geen zin om er alleen te staan. Begin morgen wel om 6uur.
moet een opdracht klaar voor een 500 kledingsstukken voor een school. nogal bewerkelijk waardoor er iets meer tijd nodig is.
dus vanavond lekker rustig op de bank.
 
Zou vanavond eigenlijk paar uur overwerken, maar afgeblazen. Geen zin om er alleen te staan. Begin morgen wel om 6uur.
moet een opdracht klaar voor een 500 kledingsstukken voor een school. nogal bewerkelijk waardoor er iets meer tijd nodig is.
dus vanavond lekker rustig op de bank.
Hoe laat begin je normaal? Dat wordt morgen dus echt vroeg op.
 
Ben de laatste tijd vaak om kwart voor 7 al aanwezig. Officieel beginnen we om half 8. :)
start de computer dan, en programma’s en de mail bijwerken en rustig opstarten. Om kwart over 7 samen een bakkie doen en om een uur of half 8 aan de slag. Pauzes doen we ook nogal ruim invullen… voordeel als je met een 8 personen werkt.
en vrijdags stoppen we om 12uur al. volgens onderschrift in de mail om 1300. Was altijd 14.30.
wel lekker op tijd weekend.
 
Ben de laatste tijd vaak om kwart voor 7 al aanwezig. Officieel beginnen we om half 8. :)
start de computer dan, en programma’s en de mail bijwerken en rustig opstarten. Om kwart over 7 samen een bakkie doen en om een uur of half 8 aan de slag. Pauzes doen we ook nogal ruim invullen… voordeel als je met een 8 personen werkt.
en vrijdags stoppen we om 12uur al. volgens onderschrift in de mail om 1300. Was altijd 14.30.
wel lekker op tijd weekend.
Fijn dat jullie het zo samen kunnen regelen!
 
De perfecte temperatuur voor @jessicapilon
Ja helemaal goed en er komen een paar warme dagen aan maar dan koelt het snel af en gaan we weer naar een week 20-21 graden hier. Ideaal dus.
 
Ja helemaal goed en er komen een paar warme dagen aan maar dan koelt het snel af en gaan we weer naar een week 20-21 graden hier. Ideaal dus.
Wat is warm in Groningen?
 
Ik zit op de PC de tour te kijken. Wat kan het publiek zich toch hinderlijk gedragen en voor levensgevaarlijke situaties zorgen.
 
Ik zit op de PC de tour te kijken. Wat kan het publiek zich toch hinderlijk gedragen en voor levensgevaarlijke situaties zorgen.
O ja, bij de beklimmingen is het altijd gekkenwerk iedereen wil vooraan staan
 
O ja, bij de beklimmingen is het altijd gekkenwerk iedereen wil vooraan staan
Daar doelde ik inderdaad op.
Het is toch al een gevaarlijke sport. Ik vind het lef hebben gewoon door te trappen terwijl er hordes mensen jou letterlijk in de weg staan, en dan maar hopen dat ze op tijd wegspringen.

De tour is een van de weinige dingen waar ik normaal gesproken de TV voor aan zet :)
 
Wat is warm in Groningen?
Zover ik zag hebben we het dan over 30 op de zondag.
1688653975304.jpg

En daarna op naar de 20 volgens de voorspelling.
Edit: zaterdag de warmste dag dus.
 
Mooie rit en overwinning voor Pogacar en een flinke hap van de voorsprong is foetsie.
 
Avond allemaal.
 
Avond, lekker gewandeld bij 21graden en zon.
 
Avond Albert en als we het moeten geloven is het hier nog 22 graden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan