AquaJantje
Well-known member
Avond allemaal
Ik gebruik een gebruiksaanwijzing vaak alleen als hulpmiddel en informatie bron. Niet als leidraad tenzei iets heel gevoelig is. Meestal begrijp ik wel hoe dingen werken. En het is wel eens leuk om een beetje te puzzelen.Ik weet niet meer waar ik het online gelezen heb, een of ander onderzoekje, voor wat het waard is. Waarbij geconcludeerd werd dat met name mannen de gebruiksaanwijzing niet lezen en vrouwen hem spellen. Zwartwit gezegd dan.
KKDWD.Avond binnenkomers. Waarom zou je een gebruiksaanwijzing lezen. Dat kun je beter delegeren aan je vrouw of kinderen🤣
[rant]Vooral vroeger had je wel eens elektronica, dan kon je de gebruiksaanwijzing lezen wat je wild
Jij bent gewoon een gevoels mens geen regeltjes mens 😄 kerkorgel ja? Zo 1tje met van die grote pijpen? Ik doe wel eens met me elektrische keyboard spelen en dan kan ik dat ook instellen ik ben alleen altijd bang dat als ik te hard speel mn buren denken dat ik in eens gelovig ben. En dan staat er binnen no time Jehova voor de deur. Misschien dat ze daarom lang langs kwamen. Heel gelul over god en over ik er over wil praten. Ik zeg meneer ik geloof helemaal niet. Jaa maar dat kon nog komen dat was niet erg 🤦 tot zover elkaars overtuigingen respecteren 😂[rant]
Niet alleen vroeger. Moet je mijn keyboard zien. Functies achter functies achter functies onder de functieknoppen. Word ik echt blij van. Dus de settings die ik het meest gebruik, daar heb ik een kladje voor. En ook voor de "banken" want ik onthoud echt geen 32 "banken". Nou speel ik klassiek en meestal kerkorgelstukken dus ik heb niet zoveel van doen met al die instrumenten, ritmes, tromgeroffel etc. al is het wel eens leuk te experimenteren met de verschillende instrumenten zoals je dat ook op een kerkorgel kunt. Alleen dan weer beperkt omdat ik daar geen mix van kan maken, tenzij ik het ga opnemen etc. En dat is aan mij niet besteedt, geen geduld voor.
Tja, ik geloof dat ik toe ben aan een ander keyboard maar mijn vorige was eigenlijk net zo'n ellende als deze. Ze zijn gewoon niet gemaakt voor het genre wat ik het liefst speel. Dat ene uitstapje naar bv blues, boogie woogie of ragtime daar heb ik niet zoveel mogelijkheden voor nodig. En waarom niet? Ik doe het liefst alles zelf, ik hoef geen akkoorden op de achtergrond die automatisch gespeeld worden etc. En al helemaal geen geautomatiseerd orkest of koor op de achtergrond. Dan zeg ik al gauw "hoie hè? Doeiiii"
Geef mij toch maar een echt kerkorgel, dan kan ik met de voeten behalve de maat tikken ook nog wat nuttigs doen
Hak en teen en hak en teen en hak en teen
[/rant]
Bekijk bijlage 362332
(Thumbnail werkt nog steeds niet merk ik)
Klopt, in de meeste opzichten.Jij bent gewoon een gevoels mens geen regeltjes mens
TL;DRkerkorgel ja? Zo 1tje met van die grote pijpen?
Ik speel thuis zelf altijd met hoofdtelefoon, ook omdat gestudeer niet zo uitnodigend is om naar te luisteren En beter voor mijn concentratie. Het zijn vaak werken die je niet in een kerk zou verwachten, vind ik dan. Dus denk niet dat mensen gauw de link leggen met geloven.ik ben alleen altijd bang dat als ik te hard speel mn buren denken dat ik in eens gelovig ben.
Dat is een heel ander onderwerp waar ik me online maar niet aan waag 😉En dan staat er binnen no time Jehova voor de deur.
Kom je mee stuiteren? 😉Zullen we samen bidden tot alle goden en godinnen zo de boeken gebieden.
Stel stuiterballen🤗
Voor nu stuiter ik mijn bed in. Matras met pocketveren voor extra fun.Ik wist het want anders sta je niet met boeken erop.
Waar zullen we heen stuiteren🤗
Mogge John. Wel lekker maar op fiets in korte broek iets te fris. Wel lekker om wakker te worden overigens. Maar verleiding te groot om de Opel te pakken.Moge Albert en ik vindt het wel lekker buiten.
Middag. Worden jullie soms ook wel eens moedeloos van mensen die iets gebruiken zonder de gebruiksaanwijzing goed te lezen? Nou ik wel.
Soms voel ik me zo betrapt....Ik weet niet meer waar ik het online gelezen heb, een of ander onderzoekje, voor wat het waard is. Waarbij geconcludeerd werd dat met name mannen de gebruiksaanwijzing niet lezen en vrouwen hem spellen. Zwartwit gezegd dan.
Sommige verstandige bazen zitten ook op dit forum...😎Ben de laatste tijd vaak om kwart voor 7 al aanwezig. Officieel beginnen we om half 8. 🙂
start de computer dan, en programma’s en de mail bijwerken en rustig opstarten. Om kwart over 7 samen een bakkie doen en om een uur of half 8 aan de slag. Pauzes doen we ook nogal ruim invullen… voordeel als je met een 8 personen werkt.
en vrijdags stoppen we om 12uur al. volgens onderschrift in de mail om 1300. Was altijd 14.30.
wel lekker op tijd weekend.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.