Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeggen gewoon weer starten. De uitdaging vindt ik het mooie. Maar dat is persoonlijk.Goedemiddag,
al weer een (dik) jaar zonder bak. In het begin miste ik het helemaal niet. Nu kriebelt het af en toe maar ik moet zeggen dat ik zo'n kikkerbak van @Fozzy ook erg leuk vind.
Moet je eens ff zoeken op Marktplaats… kom je er genoeg tegen, ook wel in klein formaat..Goedemiddag,
al weer een (dik) jaar zonder bak. In het begin miste ik het helemaal niet. Nu kriebelt het af en toe maar ik moet zeggen dat ik zo'n kikkerbak van @Fozzy ook erg leuk vind.
Mijn advies; heb geduld dan is de combinatie koffie met cake niet onmogelijk. (Al vaker heb ik opgemerkt dat je houdt van taal puristen; hier staat een dubbele ontkenning dus had ik ook kunnen schrijven; "mogelijk". 🙂🙂🙂 Fijne oudjaarsdag, hopelijk met je inmiddels gezonde eega?Koffietijd. Zonder een plak cake… die wordt nl. nu gebakken in de oven hier.
Dag.Middag binnenkomers vanuit een regenachtig Grunn.
Het aquarium was ik echt beu en dat merkte ik vooral toen er in de weekenden dus ook geen onderhoud meer gedaan hoefde te worden.Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeggen gewoon weer starten. De uitdaging vindt ik het mooie. Maar dat is persoonlijk.
Ik verwacht dat we er hier met 18 maanden of korter uit moeten. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik tot die tijd sowieso niets opstart. Ik heb "in mijn eentje" genoeg werk aan gewoon verhuizen. Kan zo'n bak dan missen als kiespijn, maar dat ben ik. De extra verantwoordelijkheid zie ik niet zo zittenMoet je eens ff zoeken op Marktplaats… kom je er genoeg tegen, ook wel in klein formaat..
Kijk, dat is een stukje eerlijke communicatie, cruciale informatie waarover jij beschikt en anderen niet.Het aquarium was ik echt beu en dat merkte ik vooral toen er in de weekenden dus ook geen onderhoud meer gedaan hoefde te worden.
Ik verwacht dat we er hier met 18 maanden of korter uit moeten. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik tot die tijd sowieso niets opstart. Ik heb "in mijn eentje" genoeg werk aan gewoon verhuizen. Kan zo'n bak dan missen als kiespijn, maar dat ben ik. De extra verantwoordelijkheid zie ik niet zo zitten
Ja dat is tenminste duidelijk en ik denk ook voor anderen deels invoelbaar. Wat betreft verhuizen, daar zie ik sowieso al als een berg tegenop omdat er zoveel verantwoordelijkheden op mij alleen af komen. Beren op de weg, dus hopelijk valt het achteraf nog mee.Kijk, dat is een stukje eerlijke communicatie, cruciale informatie waarover jij beschikt en anderen niet.
Daarom is het altijd een persoonlijke keuze, een afweging. 🙂😎
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.