Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet iedereen is zo scheutig met foto’s als dat jij bent.😉😀
Dat klopt en daarom ook dat je mn foto s van 14 dgn terug kan bewonderen in mn FA:pp
De volgende zullen omstreeks juli 2024 volgen🤣🤣
 
We hebben maar even de wandelschoenen aan getrokken om een rustig rondje te wandelen. buurtkinderen met kindervuurwerk bezig, met allemaal een vuurwerkbril op, en andere grotere ‘jeugd’ met carbid aan het knallen.
vandaag en morgen zal het enorm knallen. Hoorde vorig weekend een paar erover praten en die zeiden dat ze het dus vandaag doen zodat ze morgen een keer oudjaarsdag wat nuchterder kunnen beleven. Want er gaat bij deze traditie behoorlijk wat bier en/of beerenburg door.
 
Ik las net dat het morgen flink gaat waaien met mogelijk regen dus je kan beter alles vandaag al afsteken.
Hier schieten ze in de provincie ook graag met carbid maar gelukkig niet in de buurt.
 
Hier gelukkig geen carbid maar ik denk dan vanuit de honden. Staat als ik me goed herinner ook in de APV.

Het is met vuurwerk hier bizar stil. Alleen wat in de verte. Normale ronde met de honden kunnen lopen.
 
Hier valt het ook nog mee hoor en af en toe een knal.
 
Middag :koffie:
Tja dat vuurwerk 🎆 hier al maanden aan de gang met soms klappen of ze een bom of kluisdeur er uit blazen
Heb dat nooit zo begrepen wat ze daar nu aan vinden boem en weg geld
Als je dan nog mooi siervuurwerk afsteekt daar heb je nog moois van maar alleen boem:juggle::stom:
 
Middag, hier ook nog rustig met t vuurwerk..
Op de A10 is het drukker met allemaal klimaatgekkies op de weg nu.....🙁gelukkig niet vanmorgen toen was ik daar nog....
 
Nog een paar garnalen gehaald vandaag en een spons voor om de filter ingang. Nooit eerder garnalen gehad maar vind ze zooo leuk. Hopelijk gaat het goed met de vissen maar ik gok van wel 😍
 
Avond allemaal. Moet zeggen dat de oliebollen van de kraan bij het UMCG niet goedkoop waren maar zeer lekker. Een zeer luchtige oliebol die niet vet was en goed van smaak.
Afgemaakt met een lepel poedersuiker heb ik ze jaren niet zo lekker gehad.
 
Welke soort heb je Lissa?
Red rili's! Vond deze er leuk uitzien en waren niet de duursten. Aangezien ik nog nooit garnalen heb gehad en geen idee heb of het goed gaat met de vissen, begin ik maar eens met deze
 
Avond allemaal. Moet zeggen dat de oliebollen van de kraan bij het UMCG niet goedkoop waren maar zeer lekker. Een zeer luchtige oliebol die niet vet was en goed van smaak.
Afgemaakt met een lepel poedersuiker heb ik ze jaren niet zo lekker gehad.
Moi JT, nou ik zag op FB een post van de Plus hier in t dorp. Die verkopen oliebollen à € 1,— per stuk en appelbeignets à €2,— per stuk. Ben ik blij dat ik er een 25 stuks zelf heb gebakken. Kostte me 1 pak mix, 250ml melk, en 6 appels. En een klein uurtje werk.
 
Avond Albert en AH verkoopt voorverpakt 8 dacht ik voor 1,99 en ze hebben ze daar ook los en zelf gebakken voor 0,69 cent dus dat valt nog mee. Maar ja op de terugweg van Frits had ik al een paar gekocht.
 
Moge Lissa. Nou de eerste dode is alweer gevallen met het vuurwerk las ik net🙁
 
Goedemorgen op deze zondag, oudjaarsdag 31 december a.D. 2023. Allemaal een fijne oudjaarsdag gewenst en een goed begin van 2024. Let een beetje op jezelf en op de mensen en dieren om je heen. Niet alleen vandaag en morgen, maar elke dag. :iloveyou:😍
 
Morgen John, heel traaaaaagggg uit bed gekomen deze laatste dag van het jaar.
 
Moge Albert en het is buiten meer weer om in bed te blijven:DD
 
Ja hier ook droog hoor maar ja vandaag beloofd qua weer niet echt een rustig dagje te worden en al helemaal niet bij de kust.
 
Alweer de laatste goedemorgen van het jaar.
 
Moge Lissa. Nou de eerste dode is alweer gevallen met het vuurwerk las ik net🙁
Kan er niet rouwig om zijn.
1. Je mocht toen nog niks afsteken.
2. zal wel illegaal vuurwerk zijn. Want dat Hollansche spul doet niks.
3. Onkunde is ook een vak.
 
Moge Marcel. Zo te lezen heb jij alleen vuurwerk uit Duitsland in huis:DD:DD😉
 
Goedemorgen vanuit een :regen: Andijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan