Niet iedereen is zo scheutig met foto’s als dat jij bent.😉😀Zoiets vraagt om foto s😉
Niet iedereen is zo scheutig met foto’s als dat jij bent.😉😀Zoiets vraagt om foto s😉
Dat klopt en daarom ook dat je mn foto s van 14 dgn terug kan bewonderen in mn FANiet iedereen is zo scheutig met foto’s als dat jij bent.😉😀
Kweet nie of massageolie daar ook onder valt. 😉🙂Zo lang je zelf niet in de olie bent kan dat denk ik nog wel verantwoord 😉
Red rili's! Vond deze er leuk uitzien en waren niet de duursten. Aangezien ik nog nooit garnalen heb gehad en geen idee heb of het goed gaat met de vissen, begin ik maar eens met dezeWelke soort heb je Lissa?
Moi JT, nou ik zag op FB een post van de Plus hier in t dorp. Die verkopen oliebollen à € 1,— per stuk en appelbeignets à €2,— per stuk. Ben ik blij dat ik er een 25 stuks zelf heb gebakken. Kostte me 1 pak mix, 250ml melk, en 6 appels. En een klein uurtje werk.Avond allemaal. Moet zeggen dat de oliebollen van de kraan bij het UMCG niet goedkoop waren maar zeer lekker. Een zeer luchtige oliebol die niet vet was en goed van smaak.
Afgemaakt met een lepel poedersuiker heb ik ze jaren niet zo lekker gehad.
Mwah. Valt hier mee. In elk geval droog voorlopig. Straks even langs moeders voor de laarste keer, dit jaar tenminste.Moge Albert en het is buiten meer weer om in bed te blijven
Kan er niet rouwig om zijn.Moge Lissa. Nou de eerste dode is alweer gevallen met het vuurwerk las ik net🙁
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.