Middag allemaal.
Wij mogen niet klagen.Moi.. nog wat te klagen? 😉😉
Het mag wel hoor, en gewoon omdat het kan😉Wij mogen niet klagen.
Nou ja, er zijn nogal wat mensen die de vraag; "hoe gaat het met je? " Beantwoorden met; "ik mag niet klagen". Vandaar, je brengt me dus nu weer aan het twijfelen. Mag het nu wel of niet?Het mag wel hoor, en gewoon omdat het kan😉
Middag Ben.
Ben… klinkt die net zoals ze bij Deep Purple altijd gebruik(ten) of toch meer naar de digitale kant?Daarnet een Hammond orgel gekocht. D.w.z. een software versie anders moet je weer teveel geld uitgeven. Maar ik ben dus weer tevreden en gelukkig. Wat maakt dat ik een blijde groet kan uitdelen: Een fijne dag allemaal!
Er zijn nogal wat bands die een Hammond gebruiken. En inderdaad, Deep Purple was er een van.Ben… klinkt die net zoals ze bij Deep Purple altijd gebruik(ten) of toch meer naar de digitale kant?
Ff gekeken, inderdaad bij die Demo geluiden staat Lord…Voor de kenners John Lord van Deep Purple. Klinkt behoorlijk autentiek. Veel plezier ermee. Gaat je wel lukken denk ik.Er zijn nogal wat bands die een Hammond gebruiken. En inderdaad, Deep Purple was er een van.
https://www.ikmultimedia.com/products/hammondb3x/?pkey=hammondb3x
Goeie neus, maar hij smaakt net zoals hij ruikt. Heerlijk, vooral warm. Even geproefd zojuist.Middag Albert. Ik ruik de cake al
Je bent de uitroeptekens vergeten !!!!Laat ik eens gek doen. GOEDENAVOND mensen,
Wel schrikken he? Ik te vroeg… da’s niet goed… zou de vrouw me aangestoken hebben? Da kan nie… morgen appelflappen bakken,,Je bent de uitroeptekens vergeten !!!!
Oh lekker, doe je het binnen, of buiten? Ik bak voor mij alleen niks meer, kan er wat meer bakken om weg te geven evt. maar dan is het nog niet de moeite waard vind ik. Ik deed het wel buiten.Wel schrikken he? Ik te vroeg… da’s niet goed… zou de vrouw me aangestoken hebben? Da kan nie… morgen appelflappen bakken,,
In de schuur, die lucht wil ik niet in huis, op de werkbank. JBL Speaker dr bij voor een muziekjeOh lekker, doe je het binnen, of buiten? Ik bak voor mij alleen niks meer, kan er wat meer bakken om weg te geven evt. maar dan is het nog niet de moeite waard vind ik. Ik deed het wel buiten.
Wafels bakken binnen.
Precies.In de schuur, die lucht wil ik niet in huis, op de werkbank. JBL Speaker dr bij voor een muziekje
Daarom heb ik nooit gedate met een non. Raar achterwerk zeg.Precies.
Nonnevotten bakken is ook zoiets. Als ik een straat verwijderd ben van de warme bakker ruik ik het al.
Dus nog fink ziek :-(Daarom heb ik nooit gedate met een non. Raar achterwerk zeg.
heb er hier weer eentje naar bed gestuurd. 🙁
Dan heeft ze het goed te pakken inderdaad.Ja, zit weinig fut in. Heel de dag bed of bank. Echt ziek, want ze heeft zelfs geen zin in een koffie of een Latte.
beetje honingdrop en hoestdrank en PCM.
Sinds dinsdag al. Toen voelde ze zich al niet lekker, en heeft zich toen woensdag ziek gemeld, want ze moest eigenlijk nog werken die avond. Ze zei al: neem ik een keer de griepprik niet, dan overkomt het me.Dan heeft ze het goed te pakken inderdaad.
Hoe lang is ze nu al ziek? Tijdje toch al?
Vier dagen dus al, dat is behoorlijk wat als je je hondsberoerd voelt. Aanslag op je lichaam.Sinds dinsdag al. Toen voelde ze zich al niet lekker, en heeft zich toen woensdag ziek gemeld, want ze moest eigenlijk nog werken die avond. Ze zei al: neem ik een keer de griepprik niet, dan overkomt het me.
Duitsland eens proberen.Boodschappen binnen, inderdaad de kar half vol en dan schrik je al vd prijs, en dan heb ik nog niet eens alleen maar de merkproducten.
Bij moeders geweest voor een bezoekje. Lekker kniepertje gehad met slagroom die een vd verpleegkundigen zelf met liefde had gebakken.
straks na de middaglunch de Lido nog 1 keer verversen dit jaar. Kan die ook fris het nieuwe jaar in.
Die crockpot van mij heeft dat ook. Kun je kiezen. Hoge of lage druk.Goedemiddag
Gisteravond kwam de Instant Pot binnen, die ga ik vanmiddag uitproberen. Nooit met hoge druk gewerkt en ik vind het best spannend.
Ja, lang niet alles is er goedkoper, hoor ik ook wel van collega’s die er wel eens gaan shoppen.. drank en afwasmiddelen wel, zie ik wel eens staan bij dat tankstation waar ik ga.Duitsland eens proberen.
Veel goedkoper. En de groenten zijn veel beter.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.