Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag

Gisteravond kwam de Instant Pot binnen, die ga ik vanmiddag uitproberen. Nooit met hoge druk gewerkt en ik vind het best spannend.
 
Middag Nicole.

Hoor ik nu weer wat over een pot:help::help:
 
Daarnet een Hammond orgel gekocht. D.w.z. een software versie anders moet je weer teveel geld uitgeven. Maar ik ben dus weer tevreden en gelukkig. Wat maakt dat ik een blijde groet kan uitdelen: Een fijne dag allemaal!
 
Het mag wel hoor, en gewoon omdat het kan:DD😉

Middag Ben.
Nou ja, er zijn nogal wat mensen die de vraag; "hoe gaat het met je? " Beantwoorden met; "ik mag niet klagen". Vandaar, je brengt me dus nu weer aan het twijfelen. Mag het nu wel of niet? :juggle:
 
Daarnet een Hammond orgel gekocht. D.w.z. een software versie anders moet je weer teveel geld uitgeven. Maar ik ben dus weer tevreden en gelukkig. Wat maakt dat ik een blijde groet kan uitdelen: Een fijne dag allemaal!
Ben… klinkt die net zoals ze bij Deep Purple altijd gebruik(ten) of toch meer naar de digitale kant?
 
Koffietijd. Zonder een plak cake… die wordt nl. nu gebakken in de oven hier.
 
Middag Albert. Ik ruik de cake al:DD
 
Laat ik eens gek doen. GOEDENAVOND mensen, oepsiee. !!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Avond Albert en je gaat het al leren😉
 
Avond! Vanmiddag wezen winkelen in Ochtrup (Duitsland) en in een vuurwerk-file weer naar huis :br:
 
Wel schrikken he? Ik te vroeg… da’s niet goed… zou de vrouw me aangestoken hebben? Da kan nie… morgen appelflappen bakken,,
Oh lekker, doe je het binnen, of buiten? Ik bak voor mij alleen niks meer, kan er wat meer bakken om weg te geven evt. maar dan is het nog niet de moeite waard vind ik. Ik deed het wel buiten.
Wafels bakken binnen.
 
Oh lekker, doe je het binnen, of buiten? Ik bak voor mij alleen niks meer, kan er wat meer bakken om weg te geven evt. maar dan is het nog niet de moeite waard vind ik. Ik deed het wel buiten.
Wafels bakken binnen.
In de schuur, die lucht wil ik niet in huis, op de werkbank. JBL Speaker dr bij voor een muziekje
 
In de schuur, die lucht wil ik niet in huis, op de werkbank. JBL Speaker dr bij voor een muziekje
Precies.

Nonnevotten bakken is ook zoiets. Als ik een straat verwijderd ben van de warme bakker ruik ik het al.
 
Precies.

Nonnevotten bakken is ook zoiets. Als ik een straat verwijderd ben van de warme bakker ruik ik het al.
Daarom heb ik nooit gedate met een non. Raar achterwerk zeg.
heb er hier weer eentje naar bed gestuurd. 🙁
 
Daarom heb ik nooit gedate met een non. Raar achterwerk zeg.
heb er hier weer eentje naar bed gestuurd. 🙁
Dus nog fink ziek :-(
Wens haar beterschap van mij.
 
Ja, zit weinig fut in. Heel de dag bed of bank. Echt ziek, want ze heeft zelfs geen zin in een koffie of een Latte.
beetje honingdrop en hoestdrank en PCM.
 
Ja, zit weinig fut in. Heel de dag bed of bank. Echt ziek, want ze heeft zelfs geen zin in een koffie of een Latte.
beetje honingdrop en hoestdrank en PCM.
Dan heeft ze het goed te pakken inderdaad.
Hoe lang is ze nu al ziek? Tijdje toch al?
 
Dan heeft ze het goed te pakken inderdaad.
Hoe lang is ze nu al ziek? Tijdje toch al?
Sinds dinsdag al. Toen voelde ze zich al niet lekker, en heeft zich toen woensdag ziek gemeld, want ze moest eigenlijk nog werken die avond. Ze zei al: neem ik een keer de griepprik niet, dan overkomt het me.
 
Sinds dinsdag al. Toen voelde ze zich al niet lekker, en heeft zich toen woensdag ziek gemeld, want ze moest eigenlijk nog werken die avond. Ze zei al: neem ik een keer de griepprik niet, dan overkomt het me.
Vier dagen dus al, dat is behoorlijk wat als je je hondsberoerd voelt. Aanslag op je lichaam.

Ik moet het afkloppen, al jaren geen griep meer gehad dat ik weet. Maar wel altijd de griepprik, dus misschien wel griep gehad maar mild verlopen.
 
Ik haal hem ook jaarlijks sinds ik dat akkefietje heb gehad… noem het maar een akkefietje… not.
nou ja, ik kan mn huishoudtaken mooi doen zo. beetje poetsen en boodschappies doen. Beide is al afgevinkt.
ik ga niet elke dag om 8uur… 😉 liefst 1 of 2x per week.
 
Ach het voordeel van elke dag gaan is dat je zo alles bijelkaar hebt en je niet bij de kassa hoeft te wachten. En als je op 150 meter van de winkel woont dan kost het geen extra tijd.
 
Boodschappen binnen, inderdaad de kar half vol en dan schrik je al vd prijs, en dan heb ik nog niet eens alleen maar de merkproducten.

Bij moeders geweest voor een bezoekje. Lekker kniepertje gehad met slagroom die een vd verpleegkundigen zelf met liefde had gebakken.

straks na de middaglunch de Lido nog 1 keer verversen dit jaar. Kan die ook fris het nieuwe jaar in.
Duitsland eens proberen.

Veel goedkoper. En de groenten zijn veel beter.
 
Goedemiddag

Gisteravond kwam de Instant Pot binnen, die ga ik vanmiddag uitproberen. Nooit met hoge druk gewerkt en ik vind het best spannend.
Die crockpot van mij heeft dat ook. Kun je kiezen. Hoge of lage druk.

Mijn moeder had vroeger al een snelkookpan.
Altijd leuk als je dat ventiel opent.

De eerste keer bij mijn oma, wist mijn moeder niet wat een snelkookpan was. Dus gewoon deksel open.
Ja de stamp zat tegen het plafond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan