Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Jaap, Thea en Nicole.

Ik hoor hier steeds thuis het woord crockpot vallen dus ik ga me een beetje afvragen waar dat wegkomt🤣
Ik heb me echt aan mijn woord gehouden en heb het er met Jessica niet over gehad Niet over de crockpot! (Wel over de Instant Pot)
 
Ik heb me echt aan mijn woord gehouden en heb het er met Jessica niet over gehad Niet over de crockpot! (Wel over de Instant Pot)
Crockpot of instant pot, het zal mij een pot zijn dan🤣🤣
Nog even en we hebben wel een extra keukenkastje nodig:pp
 
Zo eens ff naar de supermarkt om wat etenswaren enzo. Beetje huisman/verzorger zijn met een zieke ega in bed.
ze zei al: sla ik een keer de griepprik over en het is bingo.
Nou, of het nu allemaal aan die griepprik ligt die ze niet heeft gehad... Mijn lief is ook aan het sniffen en heeft daarbij ook een voorhoofdholte ontsteking. En dat terwijl wij wél onze griepprik hebben gehaald. Misschien heeft het wel iets van doen met het maandenlang nat blijven van de omgeving? Hoe dan ook; beterschap!!
 
Voor alle zieken; beterschap. Voor allen die hun geliefde zieken verzorgen; Geluk is om te houden! (De titel van het liedje dat ik voor mijn lief maakte.) Voor alle anderen; blijf van elkaar houden. En dat hoef je niet altijd te zeggen maar dat is nou gewoon iets wat je zou kunnen doen! Evenzo goed is hier mijn dag groet; maak er weer iets moois van vandaag. :regen::petjeaf:
 
Avond! Vandaag een koppeltje honinggoeramies gehaald 🦈
 
Moge heren van het goede leven.
 
Nou ja van mij mag het dagelijkse en gewone leven weer beginnen Marc maar voor velen zijn de extra vrije dagen wel fijn natuurlijk/
 
Nou ja van mij mag het dagelijkse en gewone leven weer beginnen Marc maar voor velen zijn de extra vrije dagen wel fijn natuurlijk/
Met miserie bedoel ik in mijn geval terug gaan werken.
 
Moi.. nog wat te klagen? 😉😉:engel:
Ja als ik de kans krijg wel. Bij deze:
het regent
het waait hard
was weer veel geld kwijt voor de te dure boodschappen
ik mis de zon
ik zit nog steeds te wachten op een leuke geldprijs
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Ja als ik de kans krijg wel. Bij deze:
het regent
het waait hard
was weer veel geld kwijt voor de te dure boodschappen
ik mis de zon
ik zit nog steeds te wachten op een leuke geldprijs
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Als je aquarium maar niet lekt.. anders krijg je dit.. op dat plekje inde bocht bovenaan stond ik zondag ook.
er stroomde gister 185000 liter water per seconde door de Vecht.
IMG_2913.jpeg
 
Goedemorgen
Als je aquarium maar niet lekt.. anders krijg je dit.. op dat plekje inde bocht bovenaan stond ik zondag ook.
er stroomde gister 185000 liter water per seconde door de Vecht.
Bekijk bijlage 370106
zo groot is John zijn huis niet Albert
 
Moge Thea en Jaap.

Tja er is veel water gevallen en het zal wel ff duren voordat dit weer weg is. Je bent mooi de sjaak als je daar woont.
 
Boodschappen binnen, inderdaad de kar half vol en dan schrik je al vd prijs, en dan heb ik nog niet eens alleen maar de merkproducten.

Bij moeders geweest voor een bezoekje. Lekker kniepertje gehad met slagroom die een vd verpleegkundigen zelf met liefde had gebakken.

straks na de middaglunch de Lido nog 1 keer verversen dit jaar. Kan die ook fris het nieuwe jaar in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan