Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na even Googlen vond ik dat het niet van de bout was zoals ik eerder ergens had gelezen, maar het eerste stuk van de vleugel.
O ja die ken ik.
Die hadden we bij de slager waar ik werkte ook volop.
Noemde we gewoon kipkluifjes.
Het lekkerste deel van de vleugel.
Soort mini drumstick.
 
Ik heb al een multicooker en vind het ideaal, daar kan ik ook in aan braden, stomen, sous vide etc. Heb er zelfs pannekoeken in gebakken 😎 en een soort van tosti gemaakt. Laatst nog nasi gemaakt zonder een extra pan vuil te maken. Dus buiten de hoge druk functie ongeveer dezelfde mogelijkheden. Ik denk met de Instant Pot toch meer mogelijkheden.
Ben wel erg benieuwd of er een favoriet wordt.
Maar het klopt, lijkt erg veel op de Crockpot.

Gebruik je hem vaak?
Te weinig.

Heb te korte weekenden om er wat mee te doen.
En ik houd niet van koken.
Was ook meer om m’n vlees pruttel potten mee te maken. Dat moet ik zelf doen.
 
Ik pak de paling in. Oftewel, ik ben er vandoor. Tot morgen jongelui.
 
Middag JW en ik ben al uren aan het joggen om de calorieën kwijt te raken hoor🤣
Maar goed ik heb tot oud en nieuw de tijd want dan moet het eraf zijn voor we weer kunnen aanvallen.
Dappere dodo ben je ook, petje af:petjeaf:
Als ik de overtollige pondjes eraf moet joggen dan mag ik wel een paar rondjes rond de wereldbol hobbelen🤣
 
Moge Nicole. Het is droog maar een harde wind buiten.
 
Goedemorgen.

Hier in belgisch limburg hetzelfde weertype,
Na vandaag zou het weer veel gaan regenen :regen:
 
Goedemorgen allemaal.

Tijdens deze korte en redelijk donkere dagen ben ik extra blij dat we hier ons plantenterrarium hebben, een stukje tuin, binnen in een warme omgeving 🙂

En dat we met het plantenterrarium ook meer kamerplanten in ons huis hebben geintroduceerd, en dat we tegenwoordig zelfs, ook in deze tijd, wat kruiden en kleine groenten proberen te kweken op onze vensterbanken.
Een beetje onze kerstboom 🙂
 
Mogge, weer veel te vroeg wakker vanmorgen. Maar zo wel extra lang genieten vd Top2000.
 
Zo eens ff naar de supermarkt om wat etenswaren enzo. Beetje huisman/verzorger zijn met een zieke ega in bed.
ze zei al: sla ik een keer de griepprik over en het is bingo.
 
Sterkte met de ega dan maar Albert. Griep en corona doen ook flink de ronde.
 
Boodschapjes binnen. Hoestdrank en honingdrop naast het bed. O ik ben zo’n schatje….. (hoor ik te weinig)…
 
Moet je nagaan, en dan ‘ken’ je me alleen van hier… sinds 2011. Euh, ben ik al 2 jaar langer lid dan jou?
Ja ik sinds 2011 al voelt het aan als vanaf 1954🤣. In 2013 ben ik beheerder geworden nadat ik zo n 2 jaar hier de boel onveilig had gemaakt😉

Moge Corne.
 
Goedemorgen
ook hier harde wind nog wel droog eerst maar eens :koffie:
Dan zien ik wel verder
 
Goedemorgen allemaal
 
Moge Jaap, Thea en Nicole.

Ik hoor hier steeds thuis het woord crockpot vallen dus ik ga me een beetje afvragen waar dat wegkomt🤣
 
Mogguh, het geknal wordt vanaf nu nog intensiever. De verkoop is begonnen dus de jeugd kan knallen.
 
Moge Albert en hier nog erg stil maar ja dat zal ook wel veranderen.

Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Moge Albert en hier nog erg stil maar ja dat zal ook wel veranderen.

Ik zeg alvast middag allemaal.
Nu al? Verhip, dan mag ik wel eens lunch maken.. bacon met ei op brood denk ik maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan